تحلیل

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین 2مرداد 1402

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین 2مرداد 1402؛تحلیل گران بزرگ بر این نظر‌اند که بیت کوین در حال ورود به یک ناحیه برای شروع بازار رنج است. اما اینکه روند به کدام سمت حرکت خواهد کرد مشخص نیست و باید منتظر یک حرکت اساسی از بیت کوین باشیم.

در این رابطه سایت کوین تلگراف در آخرین تحلیل خود بیان می‌کند که بیت کوین روند صعودی دارد و آماده حرکت به سمت مقاومت ۳۱ هزار دلار است. تا حدی این تحلیل می‌تواند درست باشد، چرا که‌ عدم ریزش قیمت به کانال ۲۸ هزار دلار، حاکی از تلاش فروشندگان برای رسیدن به سطح ۳۱ هزار دلار هست. اما با توجه به رنج بودن بازار، این حرکت صعودی نیاز به یک عامل قدرتمند برای خروج از این ناحیه را دارد. در این رابطه جلسه مهم فدرال رزرو که در ۳ و ۴ مرداد برگذار می‌شود، می‌تواند نقش این کاتالیزور مهم برای تغییر روند را ایفا کند. اما به طور کلی امروز بازار شروع نزولی داشت و قیمت اکثر ارزها با کاهش مواجه بودند؛ لذا برای اینکه در رابطه با روند امروز بازار دیدگاه بهتری داشته باشید، در ادامه مطلب به بررسی وضعیت بیت کوین می‌پردازیم. با ارز هشت همراه باشید. .

تحلیل قیمت بیت کوین 2مرداد 1402

همانطور که در چارت بیت کوین می‌بینید، این ارز دیجیتال امروز حرکت نزولی دارد و در چند روز گذشته نیز پایین‌تر از میانگین متحرک ۲۰ روزه خود یعنی ۳۰.۰۳۶۰ دلار  باقی مانده است.

نوسان بیت کوین در ناحیه ۲۹ تا ۳۰ هزار دلار تحلیل را سخت کرده است و همین مسئله باعث شده تا تحلیلگران بزرگ بازارهای مالی در رابطه با اینکه روند بیت کوین نزولی خواهد شد یا صعودی اتفاق نظر نداشته باشند.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 2 مرداد:

اگر بخواهیم به بررسی تکنیکال بیت کوین در ۲ مرداد ۱۴۰۲ بپردازیم، می‌توان گفت ثابت ماندن قیمت در ناحیه ۲۹ هزار دلار از طرفی می‌تواند به نفع بیت کوین باشد. چرا که این امر نشان می‌دهد فروشندگان نتوانستند قیمت را به سمت حمایت مهم ۲۸ هزار دلار برسانند. پس در سناریو صعودی اگر این را یک نشانه مثبت در نظر بگیریم و خریداران بتوانند سطح را حفظ کنند، قیمت می‌تواند با یک فشار خرید قوی به سرعت به سمت ۳۱ هزار دلار حرکت کند. در نتیجه همانطور که در تحلیل‌های قبلی هم به آن اشاره کردیم، رسیدن قیمت به سمت ۳۱ هزار دلار، سبب صعود بیت کوین به ۳۲.۴۰۰$ دلار و پس از آن رالی بزرگ و رسیدن به سطح ۴۰ هزار دلار شروع می‌شود.

اما در سناریو نزولی، اگر بیت کوین نتواند سطح ۳۰ هزار دلاری را پشت سر بگذارد و همچنان به روند نزولی خود ادامه دهد، فشار فروش افزایش خواهد یافت. در نتیجه با افزایش فشار فروش، بیت کوین به سمت حمایت‌های خود در حوالی ۲۹ هزار دلار حرکت می‌کند. حمایت‌های مهم بیت کوین در این ناحیه عبارت‌اند از: ۲۹۷۲۰.۲۹۶۵۰ و ۲۹۵۰۰ دلار. در صورتی که خریداران نتوانند این حمایت‌ها را حفظ کنند، فروشندگان می‌توانند قیمت را به سمت پایین‌ترین حمایت در کانال ۲۹ هزار دلار یعنی ۲۹۲۰۰ برسانند. در نهایت، شکسته شدن این خط حمایتی به همراه تاییدیه‌های قیمتی شاهد کاهش قیمت بیت کوین تا 28 هزار دلار و بیشتر خواهیم بود.

نقاط حمایت و مقاومت مهم بیت کوین 2 مرداد 1402:

R1 – مقاومت اول 29,337.89 S1 – حمایت اول 29,298.25
R2 – مقاومت دوم 29,688.23 S2 – حمایت دوم 29,152.21
R3 – مقاومت سوم 29,895.42 S3 – حمایت سوم 29,110.84
فرشته کاهانی

Recent Posts

ارز دیجیتال بنفیت ماین چیست؟

ارز دیجیتال بنفیت ماین چیست؟ مفهوم بنفیت ماین (Benefit Mine) به‌عنوان یک نوآوری قابل توجه…

15 ساعت قبل

چگونه ارز دیجیتال خوب برای سرمایه‌گذاری پیدا کنیم و از سودهای بازار جا نمانیم

رمز ارزها به دلیل فقدان معیارهای لازم برای ارزیابی و رواج کلاهبرداری برای سرمایه‌گذاری نیاز…

2 روز قبل

سه تسک ضروری ایردراپ راکی رابیت که باید انجام شود

کاربرانی که در بازی تلگرامی راکی رابیت در حال فعالیت هستند به زودی شاهد ایردراپ…

3 روز قبل

مقایسه تراست ولت و اکسودوس ولت ؛ کدام یک برای ذخیره ارزهای دیجیتال بهتر است؟

اکسودوس و تراست ولت دو کیف پول ارز دیجیتال غیر امانی با اعتبار بالا هستند…

4 روز قبل

بهترین کیف پول همستر کامبت برای کاربران ایرانی

همانطور که احتمالا می‌دانید زمان لیست شدن همستر کامبت و توزیع ایردراپ آن بسیار نزدیک…

4 روز قبل

راهنمای اتصال کیف پول به همستر کامبت + نحوه تغییر ولت

بازی تلگرامی محبوب همستر کامبت (Hamster Kombat) اخیرا امکان اتصال کیف پول به ربات خود…

5 روز قبل