اخبار

توکن بازی های تلگرامی کی لیست می‌شوند؟

اخیرا تعداد زیادی از بازی های تلگرامی سبک تپ تو ارن اعلام کرده اند که ایردراپ خود را به زودی منتشر خواهند کرد. این اقدام می تواند روی قیمت ارزها و روند بازار تاثیر مثبت در ادامه این مطلب از ارز هشت به بررسی تاریخ لیستینگ بازی های محبوب سبک تپ تو ارن می‌پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید توکن بازی های تلگرامی کی لیست می‌شوند؟..

توکن بازی های تلگرامی کی لیست می‌شوند؟


عناوین بازی‌ها و تاریخ لیست شدن توکن‌ بازی‌های تلگرامی:

1-راکی رابیت:

توکن راکی رابیت، با نام “ربیت کوین” و نماد RBTC، در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۲ مهر) روی شبکه تون لیست خواهد شد. این بازی که بیش از ۲۵ میلیون کاربر دارد، هنوز اطلاعات دقیقی درباره نحوه تخصیص توکن‌ها ارائه نداده است، اما انتظار می‌رود با فعال شدن منوی Airdrop، بازیکنان بتوانند از طریق مبارزات، توکن کسب کنند.

2-همستر کامبت:

توکن بازی همستر کامبت در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) لیست می‌شود. با داشتن بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر، این بازی یکی از بزرگ‌ترین جوامع تلگرامی را دارد. توکن همستر کامبت، با نماد HMSTR، روی شبکه تون منتشر خواهد شد و کاربران آن بی‌صبرانه منتظر ایردراپ هستند.

3-ماسک امپایر:

ماسک امپایر اعلام کرده که مرحله ماینینگ آن تا ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) به پایان خواهد رسید. این بازی به کاربران خود این امکان را می‌دهد که با رسیدن به سطح ۴، در ایردراپ توکن شرکت کنند.

4-میم فای:

بازی میم فای توکن خود را با نماد MEMEFI در تاریخ ۹ اکتبر (۱۸ مهر) روی شبکه Linea از اکوسیستم اتریوم لیست خواهد کرد. این بازی با الهام از میم کوین‌ها، فضای جدیدی برای مبارزات بازیکنان فراهم کرده است.

5-تپ سواپ:

بازی تپ سواپ نیز قصد دارد توکن خود را تا پایان سه ماهه سوم ۲۰۲۲ در شبکه تون لیست کند. هرچند تاریخ دقیق لیست شدن توکن این بازی هنوز مشخص نیست، کاربران این بازی انتظار دارند به زودی اخبار جدیدی در این خصوص منتشر شود.

کتیزن

توکن کتیزن با نماد CATI در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) لیست می‌شود و عرضه اولیه آن ۱ میلیارد واحد خواهد بود. این بازی همچنین وعده داده که در ۲۱ سپتامبر (۳۱ شهریور) خبر مهمی را اعلام کند. این حرکت‌ها نشان می‌دهند که بازار بازی‌های تلگرامی به سرعت در حال رشد است و لیست شدن توکن‌ها می‌تواند آینده این بازی‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

اگر طرفدار هر یک از این بازی ها هستید، توصیه می‌کنیم در این مدت باقی مانده سکه های خود را افزایش دهید. به نظر شما از بین ایدراپ های نام برده شده کدام یک ارزش بیشتری خواهد داشت؟

ادمین ارزهشت

Recent Posts

سه تسک ضروری ایردراپ راکی رابیت که باید انجام شود

کاربرانی که در بازی تلگرامی راکی رابیت در حال فعالیت هستند به زودی شاهد ایردراپ…

8 ساعت قبل

مقایسه تراست ولت و اکسودوس ولت ؛ کدام یک برای ذخیره ارزهای دیجیتال بهتر است؟

اکسودوس و تراست ولت دو کیف پول ارز دیجیتال غیر امانی با اعتبار بالا هستند…

1 روز قبل

بهترین کیف پول همستر کامبت برای کاربران ایرانی

همانطور که احتمالا می‌دانید زمان لیست شدن همستر کامبت و توزیع ایردراپ آن بسیار نزدیک…

1 روز قبل

راهنمای اتصال کیف پول به همستر کامبت + نحوه تغییر ولت

بازی تلگرامی محبوب همستر کامبت (Hamster Kombat) اخیرا امکان اتصال کیف پول به ربات خود…

2 روز قبل

معرفی ایردراپ کتز (CATS) تلگرام و تاریخ لیست شدن

بازار رمزارزها به طور مداوم در حال تحول و تغییر است و پروژه‌های جدیدی همچون…

2 روز قبل

شبکه تون دوباره با اختلال مواجه شد

طبق داده‌های منتشر شده توسط سایت Tonviewer شبکه تون دوباره با اختلال مواجه شد و…

2 روز قبل