اخبار

یونی سواپ با 20% افزایش در روز پپه رکورد جدیدی را ثبت کرد (مرور بازار)

یونی سواپ با 20% افزایش در روز پپه رکورد جدیدی را ثبت کرد | یونی سواپ (UNI)، توکن بومی صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ، در ۲۶ مه ۲۰۲۴ شاهد افزایش ۲۰ درصدی قیمت  بود و به نزدیکی سطح ۱۱ دلار رسید. این جهش ناگهانی UNIرا به یکی از آلت کوین ها با بهترین عملکرد تبدیل کرد.

در همین حال، پپه (PEPE)، میم کوین محبوب، بار دیگر رکورد قیمتی خود را شکست و به ۰.۰۰۰۰۱۵۳۸ دلار رسید. این افزایش ۱۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، PEPE را در مسیر صعودی خود قرار داده است.

عوامل متعددی به این افزایش قیمت‌ها کمک کرده‌اند. تایید هشت صندوق قابل معامله در بورس (ETF) مبتنی بر اتریوم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در روز پنجشنبه، روحیه مثبت را در بازار تقویت کرد.

علاوه بر این، افزایش محبوبیت یونی سواپ به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز پیشرو و کاربردهای رو به رشد PEPE در دنیای متاورس، با افزایش تقاضا برای خرید این توکن همراه بوده است.

با وجود این افزایش‌های اخیر، بازار کریپتوکارنسی همچنان ناپایدار است و احتمال اصلاح قیمت‌ها در کوتاه‌مدت وجود دارد. معامله‌گران و سرمایه‌گذاران باید قبل از سرمایه‌گذاری در هر ارز دیجیتالی، تحقیقات خود را انجام دهند و با احتیاط عمل کنند.

در ادامه مطلب مروری بر روند بازار کریپتو کارنسی داریم.

بیت کوین به سمت ۶۹ هزار دلار هدف‌گذاری می‌کند

قیمت بیت کوین، ارز دیجیتال پیشرو بازار، تحت تاثیر اخبار مربوط به صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اتریوم قرار گرفت. این دارایی از ۶۷ هزار دلار در روزهای دوشنبه و سه شنبه به بالاترین سطح چند هفته اخیر یعنی ۷۲ هزار دلار رسید، اما در روزهای بعد با کاهش قابل توجهی روبرو شد.

کاهش قابل توجه قیمت روز پنجشنبه، تنها چند ساعت قبل از اعلام تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) اتفاق افتاد و باعث شد بیت کوین به کم تر ۶۶.۵۰۰ دلار سقوط کند. با این حال، این دارایی مجددا رشد کرد، در ساعات بعد نوسانات بیشتری را تجربه کرد و از دیشب به سمت افزایش قیمت حرکت کرد.

این روند با افزایش قیمت به محدوده نزدیک به ۶۹.۲۰۰ دلارباعث ورود وجوه به صندوق‌های قابل معامله در بورس شد. با این حال، فشار فروشندگان در این نقطه افزایش یافت و اجازه افزایشقیمت بیشتر به این دارایی را ندادند. در حال حاضر، بیت کوین در محدوده 69 هزار دلار معامله می‌شود.

در نهایت در بازار یونی سواپ با 20% افزایش در روز، پپه رکورد جدیدی را ثبت کرد. همچنین رزش کل بازار بیت کوین به ۱.۳۵۰ تریلیون دلار رسید، در حالی که تسلط آن بر آلت کوین‌ها همچنان روی ۵۰.۲ درصد است.

ادمین ارزهشت

Recent Posts

تعداد کاربران راکی رابیت به ۳۰ میلیون نفر رسید

راکی رابیت که یک بازی تلگرامی است و تیم توسعه‌ آن برای ساخت رباتش از…

6 ساعت قبل

همستر کامبت به چه کسانی کارت تقلب داده است؟

کم کم به زمان ایردراپ توکن HMSTR نزدیک می‌شویم.  این توکن قرار است در تاریخ…

8 ساعت قبل

ارز دیجیتال بنفیت ماین چیست؟

ارز دیجیتال بنفیت ماین چیست؟ مفهوم بنفیت ماین (Benefit Mine) به‌عنوان یک نوآوری قابل توجه…

1 روز قبل

چگونه ارز دیجیتال خوب برای سرمایه‌گذاری پیدا کنیم و از سودهای بازار جا نمانیم

رمز ارزها به دلیل فقدان معیارهای لازم برای ارزیابی و رواج کلاهبرداری برای سرمایه‌گذاری نیاز…

2 روز قبل

سه تسک ضروری ایردراپ راکی رابیت که باید انجام شود

کاربرانی که در بازی تلگرامی راکی رابیت در حال فعالیت هستند به زودی شاهد ایردراپ…

3 روز قبل

مقایسه تراست ولت و اکسودوس ولت ؛ کدام یک برای ذخیره ارزهای دیجیتال بهتر است؟

اکسودوس و تراست ولت دو کیف پول ارز دیجیتال غیر امانی با اعتبار بالا هستند…

4 روز قبل