بررسی احتمال رسیدن قیمت لایت کوین به ۱۰۰ دلار در سال ۲۰۲۴

دسته بندی : اخبار 6 شهریور 1403

بررسی احتمال رسیدن قیمت لایت کوین به ۱۰۰ دلار در سال ۲۰۲۴ آیا قیمت این توکن از وضعیت بحرانی فعلی خارج خواهد شد؟ لایتکوین در مدت اخیر، روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. نمودار قیمتی آن شبیه به یک سرسره آبی است که رو به پایین حرکت می‌کند. با اینکه برخی از تحلیلگران معتقدند که این ارز دیجیتال هنوز پتانسیل رسیدن به اوج‌های جدید را دارد، اما واقعیت این است که اکثر دارندگان لایتکوین در حال حاضر ضرر کرده‌اند. در این راستا نمودار روزانه لایت کوین (LTC) الگوی کانال نزولی را نشان می‌دهد که با شکست شکست بالای EMA 50-D همراه است. به صورتی که حدود ۹۷.۱۹ درصد از دارندگان این ارز دیجیتال در ضرر هستند.

با این وجود بسیاری از تحلیلگران هستند که می‌گویند لایت کوین می‌تواند به بیشتر از صد دلار برسد. به همین دلیل در این مطلب تحلیلی از ارز هشت تصمیم گرفتیم تا به بررسی احتمال رسیدن قیمت لایت کوین به ۱۰۰ دلار بپردازیم. پس اگر علاقه مند هستید آینده لایت کوین را بدانید در ادامه همراه ما باشید.

بررسی احتمال رسیدن قیمت لایت کوین به ۱۰۰ دلار در سال ۲۰۲۴


اگر بخواهیم با زبان ساده‌تر بگوییم، تعداد بسیار کمی از افرادی که لایتکوین خریده‌اند، سود کرده‌اند و بیشتر آن‌ها در انتظار روزی هستند که قیمت این ارز دیجیتال دوباره بالا برود. اما چرا این اتفاق نمی‌افتد؟ یکی از دلایل اصلی آن می‌تواند کاهش علاقه سرمایه‌گذاران کوچک به لایتکوین باشد. با این حال، برخی از تحلیلگران فنی نشانه‌هایی از بهبود اوضاع را در نمودارهای قیمتی لایتکوین مشاهده می‌کنند. آن‌ها معتقدند که اگر لایتکوین بتواند از یک مقاومت خاص عبور کند، ممکن است شاهد یک روند صعودی جدید باشیم.Santiment گزارش کاهش قابل توجه در دارندگان کوچک را می‌دهد که نشان‌دهنده یک روند صعودی است.

اما آیا این اتفاق واقعا رخ خواهد داد؟ هیچ‌کس نمی‌تواند با قطعیت به این سوال پاسخ دهد. بازار ارزهای دیجیتال بسیار نوسان‌پذیر است و عوامل زیادی بر قیمت لایتکوین تاثیر می‌گذارند. با این حال، اگر شما هم مانند بسیاری از افراد به آینده لایتکوین امیدوار هستید، بهتر است اخبار و تحلیل‌های مربوط به این ارز دیجیتال را به دقت دنبال کنید.

با پایان روند نزولی هفته گذشته، لایتکوین ۲.۲۸ درصد کاهش یافته و یک کندل نزولی در نمودار هفتگی تشکیل داده است. با شکل‌گیری جریان عرضه در هفته حاضر، لایتکوین ۲.۲۵ درصد کاهش یافته و در حال حاضر با قیمت ۶۳.۳۸ دلار معامله می‌شود. روند نزولی در نمودار روزانه در داخل الگوی کانال نزولی ادامه دارد. زیرا توکن LTC نتوانسته خط روند سربار را پشت سر بگذارد. افزایش ناگهانی جریان عرضه، الگوی ستاره صبحگاهی و یک شمع ادامه‌دار منجر به کاهش ۵.۴۰ درصدی در عرض دو روز شد.

این بازگشت همچنین نتوانست EMA ۵۰ روزه نزولی را که به عنوان مقاومت دینامیکی عمل می‌کند، پشت سر بگذارد. با شکست در حفظ تسلط در سطح فیبوناچی ۲۳.۶۰٪ در ۶۵.۵۵ دلار، LTC به سطح پشتیبانی در ۶۱.۸۸ دلار باز می‌گردد. در حال حاضر، با رشد درون روز ۰.۶۰ درصد، در حال معامله با قیمت ۶۳.۳۸ دلار است که نشان‌دهنده تلاش خریداران برای معکوس شدن روند است. در نمودار ۴ ساعته، تلاش گاوها اهمیت بیشتری پیدا می‌کند؛ زیرا فاز تثبیت یک واگرایی خرید در خط RSI پیدا می‌کند.

نمودار قیمت لایت کوین

با ۷۱ آدرس سودآور، آیا لایتکوین افزایش قیمت پیدا خواهد کرد؟

با تفاوت چشمگیر در دارندگان سودآور، معامله گران کوتاه مدت که موقعیت فروش داشتند با سرعت زیادی در حال خروج از بازار هستند. در یک توییت اخیر، Santiment کاهش ناگهانی و یک‌ساله در دارندگان کوچک (۰.۱ تا ۱ لایتکوین) را برجسته کرد. با کاهش خالص ۴۵.۲K کیف پول حاوی ۰.۱-۱ توکن LTC در ۲۴ ساعت، دارندگان کوچک خروج جمعی داشتند. به طور متوالی، این بزرگترین کاهش حجم معاملات کوچک این ارز از اکتبر ۲۰۲۲، تقریبا دو سال پیش است.

بیشتر بخوانید: حمایت ۱ میلیون دلاری جاستین سان از مالک تلگرام| علت بازداشت پاول دورف چیست؟

آیا قیمت LTC به ۱۰۰ دلار خواهد رسید؟

با وجود این شرایط آیا بررسی احتمال رسیدن قیمت لایت کوین به ۱۰۰ دلار در سال ۲۰۲۴ معقولانه است و قیمت می‌تواند به این محدوده برسد؟  بر اساس توییت Santiment، کاهش در دارندگان کوچک نشان‌دهنده افزایش قیمت LTC است. زیرا ماهی‌های کوچک (تریدرهای خرد) با عجله قبل از روند صعودی از کشتی می‌پرند.

در نمودار قیمت، شکست خط روند یا میانگین نمایی متحرک EMA ۵۰ روزه یک سیگنال خرید برای معامله‌گران ایجاد خواهد کرد. بر اساس سطوح فیبوناچی، خریداران می‌توانند سطوح ۵۰٪ یا ۶۱.۸۰٪ را در ۷۸ یا ۸۴ دلار در ماه آینده هدف قرار دهند. تا پایان ۲۰۲۴، لایتکوین ممکن است برای گسترش روند صعودی به ۱۰۰ دلار، به بهبود بازار گسترده‌تر وابسته باشد. با این وجود امکان دارد پیش از شروع بول ران و رسیدن قیمت به ناحیه احتمالی صد دلار شاهد یک ریزش قیمت شدید در نمودار لایت کوین باشیم. برای بررسی بهتر قیمت لایت کوین می‌توانید وضعیت این ارز دیجیتال را در نمودار زیر بررسی کنید:

بنظر شما آیا توکن LTC می‌تواند به صد دلار برسد؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات