نقشه راه تایم فارم

نقشه راه تایم فارم (Time Farm) منتشر شد

دسته بندی : اخبار 2 مرداد 1403

TIME FARM در روز گذشته نقشه راه تایم فارم و توکن بازی یعنی secend را منتشر کرد. طبق این نقشه پلتفرم مذکور قرار است از دو توکن SECEND و TIME در اکوسیستم خود استفاده کند.

بررسی اجمالی نقشه راه تایم فارم

تایم فارم طی روز گذشته در سایت رسمی خود از نقشه راه این بازی رونمایی کرد. طبق این برنامه، به نظر می‌رسد که TIME FARM برنامه و دیدگاه بلند پروازانه‌ای دارد و ایردراپ تایم فارم در سال ۲۰۲۴ قرار است غوغا کند. طبق نقشه، تایم فارم در ابتدا می‌خواهد تا امکان ادغام کیف پول را به پلتفرمش اضافه و بعد از آن یک بازار جدید را راه اندازی نماید و از این طریق ساختار بازی‌اش را بهبود بخشد. نکته جالب توجه ماجرا این است که در مرحله سوم تایم فارم توکن TIME قرار است با توکن تون ادغام شود. در مرحله چهارم نیز مکانیزم توکن سوری توکن‌های SECEND برای کاربران فعال و کاربران غیر فعال شروع خواهد شد.

مرحله پنج توکن TIME در اکوسیستم تایم فارم ادغام خواهد شد. مرحله ششم نیز به انتشار مجموعه‌های NFT و افزایش مشارکت با کاربران فعال اختصاص دارد. در مرحله هفتم، امکان انتقال داخلی توکن‌های SECEND به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد. علاوه بر این در هشتمین مرحله کاربران می‌توانند با کمک توکن‌های SECEND برای پرداخت درون برنامه‌ای استفاده کنند (برای تسک‌های ایجاد شده).

نهمین مرحله به این اختصاص دارد که نسخه میکرو تسک‌های تایم فارم مشخص شود و در مرحله دهم هم ایردراپ تایم فارم و مکانیسم فارمینگ جدید انجام خواهد شد. در مراحل بعدی که برای سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است، به نظر می‌آید که TIME FARM قصد دارد کاربردهای متنوعی را به توکن SECEND اضافه کند. این پلتفرم حتی می‌خواهد تا نسخه دائو خود را در سال ۲۰۲۵ منتشر نماید. در تصویر ذیل که توسط تیم توسعه دهنده تایم فارم منتشر شده است، اطلاعات مربوط به نقشه راه بازی تلگرامی TIME FARM را مشاده می‌کنید:

نقشه راه تایم فارم
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات