ارز جدید تلگرام به زودی معرفی می‌شود

رونمایی از ارز جدید تلگرام به زودی انجام می‌شود

دسته بندی : اخبار 8 خرداد 1403

ارز جدید تلگرام به زودی معرفی می‌شود. طبق اعلامه تیم telegram به زودی ارز درون برنامه‌ای خود را به اسم استارز راه اندازی می‌کند. بسیاری تحلیلگران بر این باورند که اگر شبکه تون این ارز را منتشر کند ممکن است همانند نات کوین باعث کمک به رشد قیمت تون کوین شود.

خلاصه خبر

  •   تلگرام ارز درون برنامه ای خود به اسم استارز را عرضه خواهد کرد.
  • مشخص نیست کدام شبکه‌ که این ارز را ه‌اندازی می‌کند.

 بر اساس گزارش تون ریسرچ، تلگرام در ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد) ارز درون برنامه ای خود را رونمایی می‌کند. هدف از ایجاد این ارز درون برنامه‌ای جدید بهبود تعاملات دیجیتالی کاربران تلگرام می‌باشد. از جمله مزایای استارز و ارتباط آن با تون کوین، موارد زیر را می‌توان نام برد: 

  • خرید آسان: خرید آسان کاربران تلگرام در اپل و گوگل از طریق استارز
  • خرید دیجیتال: استفاده از استارز برای پرداخت محصولات و خدمات دیجیتال در مینی اپلیکیشن‌ها و ربات‌های تلگرام
  • مزایای استارز برای توسعه دهندگان: تبدیل درآمد توسعه دهندگان از استارز به تون کوین و ایجاد یک اکوسیستم کامل

تلگرام قبلا به توسعه دهندگان از این توکن جدید اطلاع داده و در کانال رسمی خود اطلاعات مورد نیاز را منتشر کرده است. با این وجود، مشکلاتی در این زمینه وجود دارد و اپل در مورد دستورالعمل‌های پرداخت، هشداری را صادر کرده است. از آنجا که کاربران تلگرام باید از اپل استور و گوگل پلی برای خریدهای درون برنامه‌ای خود از طریق استارز استفاده کنند، این هشدار صادر شده است.

جالب است بدانید تلگرام بابت خریدهای درون برنامه ای استارز ۳۰ درصد کمیسیون دریافت می‌کند. به احتمال زیاد تلگرام از شبکه تون برای عرضه استارز استفاده می‌کند. اما هنوز به طور قطعی شبکه ای که آن را عرضه می‌کند مشخص نشده است. به باور تحلیلگران در این صورت همانند زمان عرضه نات کوین، تون کوین هم ممکن است رشد قیمتی را تجربه کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات