حمایت پاول دوروف از بازی کتیزن

دسته بندی : اخبار 3 مرداد 1403

خرید و فروش ارز دیجیتال

مدیرعامل تلگرام، پاول دوروف (Pavel Durov) یک اطلاعیه در پلتفرم تلگرام منتشر کرده است. طی این اطلاعیه تلگرامی اعلام کرده است از بازی کتیزن حمایت می‌کند. بازی کتیزن تاکنون توانسته ۱۶ میلیون دلار درآمد کسب کند.

حمایت پاول دوروف از بازی کتیزن

  • کاربران بازی کتیزن از ۲۶ میلیون کاربر عبور کرده است.
  • درآمد این بازی از خریدهای درون برنامه‌ای به‌دست می‌آید. این بازی تا الان توانسته است بیش‌تر از ۱۶ میلیون دلار درآمد به دست آورد.

دبلاک گزارش داده یک شرکت به نام پلاتواستادیو (Pluto Studio) برنامه‌ای به اسم کتیزن را راه‌اندازی کرده است. این بازی قصد دارد اکوسیستم خود را بر روی بستر شبکه تون (TON) راه‌اندازی کند. این بازی تاکنون توانسته حمایت پاول دوروف را به دست آورد. پاول دوروف در آخرین اطلاعیه تلگرامی خود اعلام کرده از بازی کتیزن حمایت می‌کند. بازی کتیزن تا الان توانسته ۱۶ میلیون دلار درآمد از طریق خریدهای درون برنامه‌ای کاربران خود به دست آورد. پاول دوروف در این زمینه گفت:

کتیزن یک مینی بازی تلگرامی است که کاربران آن از مرز ۲۶ میلیون نفر گذشته است. درآمد این بازی از طریق خریدهای درون برنامه‌ای به دست آمده و تا این لحظه بیش از ۱۶ میلیون دلار درآمد داشته است. این بازی یک درصد از درآمد خود را صرف امور خیریه برای نجات گربه‌ها می‌کند.

علاوه بر حمایت پاول دوروف از این بازی، بایننس لبز (Binance Labs) هم حمایت خود از بازی کتیزن را اعلام کرده است. پاول دوروف در توئیت روز دوشنبه خود گفته است تقریبا ۹۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان در تلگرام فعال هستند. او همچنین گفته است:

میلون‌ها کاربر از طریق بازی کتیزن با دنیای بلاک‌چین آشنا شده‌اند. تیم بازی کتیزن یک سری ابزار ساخته است تا توسعه دهندگان دیگر هم بتوانند بازی‌هایشان را در تلگرام و در شبکه تون راه‌اندازی کنند. این بازی همچنین برای پاداش‌های درون برنامه‌ای خود از قراردادهای هوشمند بر پایه تون استفاده می‌کند.

طی ماه‌های اخیر میلیون‌ها کاربر جذب بازی‌های ساده تلگرامی مانند نات کوین، یس کوین، همستر کامبت و کتیزن شده‌اند. این کاربران امید دارند توکن‌هایی که در این بازی‌ها کسب کرده‌اند به زودی لیست شوند. این بازی‌های تلگرامی از طریق خریدهای درون برنامه‌ای کاربران، درآمد کسب می‌کنند. یکی از بنیانگذاران بازی کتیزن به نام ریکی وانگ (Ricky Wong) اعلام کرده که درآمد سرانه این بازی (میانگین درآمد آن برای هر کاربر) ۳۰.۷ دلار است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات