ارز دیجیتال تی فود (Te-Food)(TONE) در صرافی ارز هشت لیست شد!

دسته بندی : اخبار 3 مرداد 1402

در این مقاله از سایت صرافی ارز هشت، به معرفی ارز دیجیتال تی فود (Te-Food) می پردازیم. تی فود پلتفرمی واسطه بین مزرعه داران و مصرف کنندگان است، که هدف خود را دسترسی سریع به محصولات ارگانیک بیان کرده است. تی فود بیش از 6000 هزار مشتری تجاری دارد که تا کنون بیش از 400000 هزار عملیات خرید را در روز تجربه میکند.

ارز دیجیتال هاتور چیست؟

ارز دیجیتال تی فود (Te-Food) (TONE) چیست؟

پلتفرم تی فود ماموریت دارد تا شفافیت را به صنعت مواد غذایی وارد و در این راه از فناوری بلاکچین بهره بگیرد. علاوه بر این، کاربران تی فود میتوانند اصالت و کیفیت مواد غذایی را که خریداری کرده اند را از طریق توکن تی فود (Te-Food) استعلام بگیرند. در اینجا، منبع محصولات نیز به کاربران اعلام می‌ شود.

توانمند سازی مشتریان توسط تی فود می تواند علاوه بر کاربران برای صاحبان شرکت های مواد غذایی مزایای زیادی داشته باشد. از جمله این مزایا می توان به بهینه کردن زنجیره تولید اشاره کرد. همچنین دولت ها، تی فود را برای نظارت بر مزارع و شرکت های مواد غذایی انتخاب کرده اند و همانند سازمان استاندارد ایران اصالت مواد غذایی را تایید میکنند.

TONE نبز توکن پلتفرم تی فود است که در معاملات این شبکه استفاده می شود. توکن تون می تواند فرایند پرداخت ها را در تی فود بهبود بخشد و در زمان صرفه جویی کند. شاید بگویید ایجاد توکن برای این پلتفرم واقعا نیاز بود؟ باید بگوییم هر کسب و کاری در جهت بهبود فرایند های خود از فناوری های جدید بهره می گیرد، پس کاملا بجاست که تی فود نیز از فناوری بلاکچین و ایجاد توکن برای پرداخت ها استفاده کند.

ارز دیجیتال تی فود (Te-Food)

تاریخچه ارز دیجیتال تی فود (TONE)

تی فود در سال 2016 به جامعه معرفی شد و از آن زمان تاکنون پیشرفت‌ های چشمگیری در فعالیت خود داشته است. تیم پشت پرده پلتفرم ارز دیجیتال تی فود از هفت نفر تشکیل شده است:

  • اریک آروکسالاسی (Erik Arokszallasi)

یک کارآفرین در حوزه فناوری های بروز است که دو شرکت فناوری اطلاعات در مجارستان را زیر نظر دارد. گفتنی است که اریک بیش از دو دهه (20 سال) تجربه رهبری و مدیریت پروژه را در رزومه خود دارد.

  • ترونگ دائو ها

ترونگ نیز علاوه بر کارآفرین بودن، رئیس انجمن فناوری پیشرفته است. تخصص او در بازاریابی و فروش است به گونه ای که 21 سال سابقه فروش دارد.

  • Sandor Miskey
  • Marton Ven
  • Gergely Koves

این افراد جز تیم تی فود هستند که برای شما کاربران صرافی ارز هشت ذکر کردیم.

ارز دیجیتال می لیدی چیست؟

ویژگی های پلتفرم تی فود (TONE)

همانطور که در سایت تی فود ذکر شده، این پلتفرم ویژگی های جذابی برای کاربران خود فراهم کرده است. ما در ادامه به ویژگی های تی فود با نماد (TONE) می پردازیم:

  • متمایز کردن محصولات از سایر رقبا

از آنجایی که کاربران به دنبال شفافیت در خرید خود هستند، بهترین ویژگی برای شرکت های مواد غذایی این است که محصولات خود را به صورت دقیق و قابل ردیابی به مشتریان ارائه بدهند.

  • بهبود کارایی عملیاتی در شرکت ها

شرکت ها می توانند فرایند هایی را که در زنجیره تامین رخ می دهد را تجزیه و تحلیل کرده و با این امکان می توانند فرایند های خود را بهینه تر کنند.

  • برقراری ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان

تولیدکنندگان قادرند به طور مستقیم و بدون واسطه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. این ارتباط برای شرکت‌ ها امکان جمع‌ آوری اطلاعات مفید و کارآمد را به منظور بهبود تولیدشان فراهم می‌کند.

  • راحت ترین روش برای صادرات

با این امکانات تولیدکنندگان می توانند محصولات خود را با قابلیت ردیابی به سایر کشور ها صادر کنند که علاوه بر فروش مثبت می توانند شعب دیگری را نیز تاسیس کنند.

وایت پیپر (White Paper) چیست؟

آینده نگری پلتفرم ارز دیجیتال تی فود

گفته شد که تی فود پلتفرمی است که راه حل هایی را برای استعلام و ردیابی مواد غذایی از مزارع به دست مشتری بر پایه بلاکچین فراهم کرده و این پلتفرم بیشتر به نفع تولید کنندگان و مصرف کنندگان مواد غذایی و همچنین دولت ها است. این پلتفرم قصد دارد زنجیره تولید مواد غذایی را شفاف تر کند.

همچنین پلتفرم ارز دیجیتال تی فود به دنبال اهداف زیر است:

  • شرکت های مواد غذایی فرایند های زنجیره تامین خود را شفاف و ساده کنند، و در عین حال درک بهتری از تامین کنندگان (مزارع) خود به دست بیاورند.
  • مصرف کنندگان باید از سلامت مواد غذایی که مصرف می کنند اطمینان داشته باشند و این اطمینان به آن ها کمک میکند تصمیمات آگاهانه تری بگیرند.
  • سازمان های دولتی تصویر واضحی از شرکت های مواد غذایی داشته باشند تا با نظارت و اجرای قوانین کیفیت محصولات غذایی را تقویت کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

مقالات مشابه

نظرات