عصبانیت کاربران تپ سواپ از عدم راه اندازی توکن

عصبانیت کاربران تپ سواپ از عدم راه اندازی توکن، ماجرا چیست؟

دسته بندی : اخبار 12 تیر 1403

خرید و فروش ارز دیجیتال

تا امروز یعنی یک جولای (۱۱ تیر)هیچ خبری درباره راه‌اندازی توکن تپ سواپ منتشر نشده است. این در حالی است که تیم توسعه تپ سواپ به کاربران خود قول داده بود که یک جولای (۱۱ تیر) توکن خود را راه اندازی کنند عصبانیت کاربران تپ سواپ از عدم راه اندازی توکن، ماجرا چیست؟ در ادامه با ارز هشت همراه باشید تا دلیل این تاخیر را بررسی کنیم.

عصبانیت کاربران تپ سواپ از عدم راه اندازی توکن، ماجرا چیست؟

طی اطلاعیه‌های اولیه تیم توسعه تپ سواپ قرار بود که توکن آن طی ماه خرداد راه اندازی شود. اما بعد از مدتی اعلام کردند برای اینکه بتوانند بازی را عادلانه‌تر کنند و کاربران متخلف را حذف کنند‌، باید راه‌اندازی توکن تپ سواپ با تعویق انجام شود. آن‌ها گفتند که راه‌اندازی توکن تپ سواپ با کمی تاخیر در تاریخ ۱ جولای (۱۱ تیر) انجام خواهد شد. به این نکته دقت فرمایید که راه‌اندازی توکن و لیست شدن توکن با هم متفاوت هستند. که ما در زیر هر کدام را جداگانه تعریف کرده‌ایم:

-راه‌اندازی توکن چیست؟

وقتی یک توکن در یک شبکه بلاک چین صادر شود.

-لیست شدن توکن چیست؟

زمانی که یک صرافی خرید و فروش و معاملات یک توکن را انجام دهد.

در اطلاعیه‌هایی که تیم توسعه تپ سواپ منتشر کرده بودند فقط درباره راه‌اندازی توکن تپ سواپ اطلاع‌رسانی شده بود. اما درباره لیست شدن آن هیچ اطلاعات موثقی وجود ندارد. این در حالیست که حتی تا امروز، دوم جولای که ما در حال نگارش این مقاله هستیم خبری درباره اینکه توکن تپ سواپ چه زمانی راه اندازی می‌شود وجود ندارد. به همین دلیل کاربران زیادی از این موضوع عصبانی هستند!

باید بدانید که این موضوع مختص کاربران تپ سواپ نیست و حتی کاربران بازی همستر کامبت هم احساسات مشابهی را تجربه می‌کنند. بسیاری از کاربران در فضای مجازی اعلام کرده‌اند که همسترکامبت با وارد کردن فشار و کارت‌های کومبو فقط در حال افزایش کاربران خود است. آن‌ها همچنین گفته‌اند همستر کامبت درباره نحوه راه‌اندازی و لیست شدن توکن خود و از همه مهم‌‌تر نحوه توزیع آن هیچ اطلاعات دقیقی منتشر نکرده است. کاربران زیادی اخیرا به دلیل سردرگمی و شفاف نبودن بازی‌های تلگرامی از آن‌ها شکایت کرده‌اند.

بعد از موفقیت‌های زیادی که نات کوین به دست آورد بازی‌های زیادی شبیه آن به بازار ارائه شدند. اما کاربران این بازی‌های جدید ناراضی هستند و اعتبار آن‌ها را زیر سوال برده‌اند. به طور مثال در حالی که کاربران کاربران تپ سواپ به خاطر مشخص نبودن برنامه راه‌اندازی و لیست شدن توکن آن ناراضی هستند. موضوع آخرین اطلاعیه‌های آن تسک‌های جدید و راه‌اندازی کانال یوتیوبی بوده است.

کاربران معترض معتقدند که حتی اگر تپ سواپ نمی‌تواند توکن خود را در تاریخ معین راه اندازی یا لیست کند‌ باید طی اطلاعیه‌ای به کاربران خود اطلاع‌رسانی کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات