کد مخفی تپ سواپ 23 تیر

کد تپ سواپ امروز 23 تیر | نحوه وارد کردن کد

دسته بندی : اخبار 23 تیر 1403

صرافی ارز دیجیتال

بعد از همستر کامبت، جامعه‌ی بزرگترین کاربران را در میان بازی‌های تپ تو ارن تلگرامی، به تپ سواپ تعلق دارد. این بازی که تا به این لحظه میلیون‌ها کاربر فعال روزانه گیم پلی بسیار ساده ای دارد. به جز ضربه زدن روی سکه‌های تپ سواپ، روش‌های دیگری نیز برای جمع‌آوری سکه وجود دارد. کد مخفی بخش سینما یکی از روش های کسب سکه رایگان در تپ سواپ است که به صورت روزانه منتشر می‌شود. در این مطلب کد تپ سواپ امروز 23 تیر را قرار می‌دهیم. با ارز هشت همراه باشید.

ماموریت تماشای ویدیو تپ سواپ

پس از همستر کامبت، بازی تپ سواپ نیز کانال یوتیوبی خود را ایجاد کرده و برای جلب توجه، جایزه ۵۰۰ هزار سکه تعیین کرده است. این همه‌چیز نیست؛ تیم سازنده یک مأموریت ۱۰ مرحله‌ای برای تماشای ویدیوهای یوتیوب تنظیم کرده که مکانیسم جالبی دارد. با مراجعه به بخش «Task»، شما بخشی به نام «Cinema» را مشاهده خواهید کرد که هر یک از مأموریت‌های آن دارای پاداش ۲۰۰ هزار سکه می‌باشد. برای دریافت این پاداش، شما باید ویدیوهای یوتیوب تپ سواپ را تماشا کنید و سپس به سوال مطرح شده در ویدیو، پاسخ دهید.

کد تپ سواپ امروز 23 تیر

  • کد ۲۳ تیر تپ سواپ: Ethereum ETFs

پاسخ سوال ویدیو ۲۳ تیر مأموریت ۲۰۰ هزار سکه‌ای تپ سواپ عبارت است از:

5J6OL847G7

آموزش وارد کردن کد تپ سواپ ۲۰۰ هزار سکه‌ای

برای وارد کردن کد ماموریت سینمای تپ سواپ که یکی از مشوق‌های تماشای ویدیوهای یوتیوب این بازی است، ابتدا به تب «Task» و بخش «Cinema» بروید. در اینجا لیستی از ویدیوهایی وجود دارد که باید پس از تماشا، کد مخفی شده در آن‌ها (کد تپ سواپ بالا) را وارد کنید.

حین وارد کردن کد، توجه کنید که ممکن است با خطایی مواجه شوید. برای جلوگیری از این مشکل، به نکات زیر توجه کنید:

  • به حروف بزرگ و کوچک انگلیسی دقت کنید.
  • پس از فشردن دکمه «Watch» و بازگشت به بازی، چند دقیقه صبر کرده و سپس کد را وارد کنید.
  • اگر همچنان با خطایی مواجه شدید، به ویدیو برگردید و تایم آن را به انتها برسانید و پنج ثانیه آخر آن را تماشا کنید.

سوالات متداول درباره کد تپ سواپ امروز 23 تیر

ماموریت سینمای تپ سواپ چیست؟

ماموریت سینما، یک طرح تشویقی است که برای ترغیب کاربران تپ سواپ برای تماشای ویدیوهای یوتیوب طراحی شده است. کاربران باید کد مخفی  در ویدیوها را پیدا کنند و پس از وارد کردن آن، پاداش ۲۰۰ هزار سکه‌ای بازی را دریافت کنند.

کد تپ سواپ امروز چیست؟

کد تپ سواپ امروز با کدهای قبلی متفاوت است. بهتر است از طریق دنبال کردن آکادمی بیت پین، به سرعت کد تپ سواپ امروز را بدست آورید و جایزه خود را دریافت کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات