کد مخفی تپ سواپ ۴ مرداد

کد مخفی تپ سواپ ۴ مرداد

دسته بندی : اخبار 4 مرداد 1403

صرافی ارز دیجیتال

بازی تلگرامی تپ سوپ با هدف جذب کاربران به ویدیوهای کانال یوتیوب خود قابلیت جدیدی به نام کد مخفی ارائه داده است. شما می‌توانید کد مخفی هر ویدیو را پیدا کنید و با وارد کردن آن ۲۰۰ هزار سکه رایگان هدیه بگیرید. کد مخفی تپ سواپ ۴ مرداد را در این مطلب برای شما آورده‌ایم.

کد مخفی تپ سواپ ۴ مرداد

برای کدهای مخفی امروز دو ویدیو منتشر شده است. ما در زیر نام دو ویدیو را نوشته‌ایم و کد مخفی هر ویدیو را مقابل همان ویدئو آورده‌ایم.

  • how block chin actualy work – marlowe

  • Secure your crypto – 5WH71

نحوه صحیح وارد کردن کد مخفی تپ سواپ

ابتدا وارد بخش تسک (Task) شوید و در قسمت سینما (Cinema) ویدئوی مورد نظر خود را کلیک کنید. در ادامه کار start mission را انتخاب کنید.

حال دکمه Watch را فشار دهید تا وارد کانال یوتیوب تپ سواپ شوید. بعد از تماشای ویدئوی جدید باید به بازی برگردید و کد ویدئو را طبق عکس بالا و با انتخاب عنوان آن ویدئو وارد کنید. حالا باید کد را در کادر بالای گزینه Submit وارد کنید و روی دکمه Submit کلیک کنید. بعد از آن گزینه Finish misssion را انتخاب کنید. حالا ۲۰۰۰۰۰ سکه هدیه به شما تعلق می‌گیرد. فقط کافی است دکمه Claim را در آخرین مرحله انتخاب کنید تا هدیه شما به موجودیتان اضافه شود.

نکته بسیار مهم: بعد از اینکه دکمه Watch را در مرحله قبل فشار دادید، باید حداقل به اندازه زمان هر ویدئو صبر کنید و بعد کد ویدئو را وارد کنید. اگر این کار را انجام ندهید کد قبول نمی‌شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات