تاکید دوباره همستر کامبت بر پرافیت

تاکید دوباره همستر کامبت بر پرافیت

دسته بندی : اخبار 13 تیر 1403

خرید و فروش ارز دیجیتال

تاکید دوباره همستر کامبت بر پرافیت ؛ پرافیت مهم تر است یا امتیاز؟ در روز گذشته کاربران خبری از سوی پاول دوروف بنیان گذار تلگرام در کانال تلگرامی پاول دوروف دریافت کردند. این شخص در روز گذشته در کانال‌های تلگرامی خود در رابطه با قابلیت جدید تلگرام، سخن گفت. این قابلیت جدید بسیار جالب تلگرام که به تازگی در این اپلیکیشن رونمایی شده است، به کاربران این امکان را می‌دهد که همستر کامبت و سایر مینی اپلیکیشن‌ها را به صورت جداگانه دسته بندی کنند.

یعنی کاربران می‌توانند این مینی اپلیکیشن‌ها را به صورت جداگانه در جای مخصوص نگه‌داری کنند و به صورت منظم این بازی‌ها را دسته بندی کنند. ایت قابلیت بسیار جالب بود و مورد توجه بسیاری از کسانی که همستر کامبت را بازی می‌کنند قرار گرفت. این خبر برای کاربران کانال پاول دوروف که همواره به دنبال خبر جدید از طرف او بودند خوشایند بود و همچنین این خبر توانست که واکنش توسعه دهندگان این بازی در را برانگیزد.

تاکید دوباره همستر کامبت بر پرافیت ؛ ماجرا چیست؟

خبرگذاری کانال تلگرامی پاول دوروف در ابتدا اعلام کردند که بنظر می‌رسد که پاول دوروف در ماه‌های اخیر همواره مشغول به به روز رسانی‌های جدید بوده است و امکانات جدیدی را در این اپلکیشن ایجاد کرده است. آن‌ها همچنین اعلام کردند که پاول دوروف به تازگی بازی همستر کامبت را شروع کرده است. یکی از مسائل مهم و مورد توجه که آن‌ها اعلام کردند پاسخ به پرسش‌های متعدد کاربران بود، آن‌ها به پرسش کاربران به اینکه آیا پرافیت اهمیت دارد یا سکه؟ پاسخ دادند. آن‌ها بر این مسئله تاکید کردند که ارتقای کارت‌ها و خریداری کارت‌های جدید یکی از مهم‌ترین کار در این بازی است. همچنین افزایش پرافیت به ازای هر ساعت بسیار مهم‌تر از تعداد سکه‌های جمع آوری شده است‌.

آن‌ها همواره از کاربران خواستند که به دنبال کسب سود برای خرید کارت‌های جدید و ارتقای کارت‌ها بروند. بنابراین همچنان توصیه می‌شود از جمع آوری سکه و خریداری نکردن کارت‌ها خودداری کنند. افزایش پرافیت همواره مهم‌تر از جمع آوری سکه است. در نهایت پرافیت در این بازی حائز اهمیت است. بنابراین تمامی افراد که در حال جمع آوری سکه در بازی همستر کامبت هستند باید به این مسئله توجه داشته باشند که خرید پرافیت را در اولویت قرار دهند. آن‌ها از پاول دوروف خواستند که به این موضوع توجه کند و در پایان نیز ورود او به بازی را صمیمانه تبریک گفتند!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات