دسته بندی: اخبار

چگونه می‌ توانم در یک ایردراپ شرکت کنم؟

آیا واقعا شرکت در ایردراپ باعث به دست آوردن ارز دیجیتال رایگان می‌شود؟ اگر شما هم علاقمند به حوزه ارزهای دیجیتال باشید برای یکبار هم که شده نام ایردراپ را شنیده‌اید و درباره آن اطلاعات دارید. ایردراپ یک روش بازاریابی است که به کمک آن شرکت‌های توسعه دهنده یک توکن برای معرفی هر چه بیشتر و شناخته شدن ارزهای خود این شیوه را پیش می‌گیرند. البته گاهی هم ایردراپ‌ها به هدف پاداش دادن به کاربران وفادار آن توکن ایجاد می‌شوند. سوال مهم کاربرها پس از آشنایی با AIRDROPS‌ها این است که، چگونه می‌ توانم در یک ایردراپ شرکت کنم؟

قطعا این سوال مهمی است چرا که تا پاسخ آن را ندانیم نمی‌توانیم در این حوزه به هیچ سایتی اطمینان کنیم. چرا که با توجه به رایگان بودن پروسه از آن استقبال زیادی می‌شود و لذا افراد بیشماری در تلاش برای کلاهبرداری در این زمینه هستند. پس ما در صرافی ارز دیجیتال ارز هشت، تصمیم گرفتیم تا روش صحیح شرکت در ایردراپ را بررسی و به شما آموزش دهیم.

پس در ادامه با ما همراه باشید تا این مسئله را با یکدیگر بررسی کنیم.

چگونه می‌ توانم در یک ایردراپ شرکت کنم؟ (آموزش)

برای شرکت در هر ایردراپی شما باید اطلاعات پایه در این زمینه را داشته باشید که در این زمینه کارتان بسیار راحت است. چرا برخی از سایت‌ها هستند که ایردراپ‌های مختلف را بررسی و اطلاعات کامل درباره آن پروژه و نحوه شرکتش را در اختیارتان قرار می‌دهند. (برای این منظور می‌توانید به مقاله “سایت های ایردراپ رایگان” که قبلا بررسی کرده ایم مراجعه کنید.) اما قبل تر از آن باید بدانید که برای شرکت در ایردراپ چه پیش نیازهایی لازم است. حالا، این پیش نیازها چیست؟ در ادامه بخوانید:

1-کیف پول ارز دیجیتال:

اولین پیش نیاز داشتن یک کیف پول ERC-20 هست. حتما می‌پرسید چرا ERC-20! در پاسخ باید بدانید که اکثر ایردراپ‌ها بر بستر اتریوم ساخته می‌شوند لذا لازم است تا برای نگهداری و دریافت آن‌ها از کیف پول ارز دیجیتالی استفاده کنید که از توکن‌ها ERC20 پشتیبانی می‌کنند. (کیف پولی مثل تراست ولت) اما چند نکته مهم در این زمینه هست که توجه به آن‌ها الزامی است. پس توجه کنید که:

۱-به هر پروژه ایردراپی که در آن نیاز به کلید خصوصی ولت وجود داشت نزدیک نشوید. (فرار کنید!) چرا که برای دریافت تنها نیاز به کلید‌های عمومی است و کاربران ارزهای دیجیتال به هیچ عنوان نباید کلید‌های خصوصی خود را در اختیار سایر اشخاص قرار دهند.

۲-توصیه می‌کنیم برای ایردراپ‌ها از یک ولت جداگانه استفاده کنید نه آن کیف پولی که ارزهای دیجیتالتان را در آن نگهداری می‌کنید.

2-استفاده از یک ایمیل معتبر:

حتما یک ایمیل معتبر داشته باشید. چرا که بیشتر پروزه‌ها نیاز به ایمیل برای شرکت در ایردراپ دارند تا کاربران به کمک آن یک حساب کاربری ایجاد کنند.

۳-با در شبکه‌های اجتماعی فعال باشید:

یکی از فعالیت‌هایی که اغلب پروژه‌های ایردراپ می‌خواهند انجام دهید، دنبال کردن، لایک و انتشار پست‌های شبکه‌های اجتماعی‌شان (مانند توییتر، فیسبوک و. .) است. پس بدین منظور حتما لازم است که در این شبکه‌های اجتماعی حساب کربری داشته باشید.

  • پس اگر سوال تان این است که چگونه می‌ توانم در یک ایردراپ شرکت کنم! تا به اینجا پیش نیازهای لازم را می‌دانید.( واقعا نیاز به فعالیت سخت و خسته کننده ای نیست)

پیدا کردن ایردراپ جدید

اما پس از اینکه پیش نیازها را آماده کردید، لازم است تا ایردراپ ها را پیدا کنید. در این زمینه سایت هایی هستند که پروژه های ایردراپ را بررسی و به شما معرفی می‌کنند. بعضی از این سایت ها که جزء معتبر ترین ها هم هستند عبارت اند از:

با مراجعه با هر کدام از این سایت‌ها می‌توانید ایردراپ‌های جدید را پیدا کنید و درباره تیم توسعه دهنده توکن تحقیق کنید. توجه داشته باشید پیش از ورود به هر پروژه‌ای حتی اگر رایگان باشد تحقیقات کامل انجام دهید چرا که ممکن است درگیر پروژه‌های اسکم ارز دیجیتال شوید، پس تحقیقات و بررسی را فراموش نکنید.

سایت‌هایی که در بالا معرفی شده‌اند جزء منابع موثق اطلاع از ایردراپ‌های جدید اند، اما بازهم پس از انتخاب ایردراپ به سایت توکن هم سر بزنید و اطلاعات بیشتری کسب کنید. (مطالعه وایت پیپر را فراموش نکنید.)

به طور کلی تمام مواردی که برای شرکت ایردراپ نیاز دارید را در این مطلب بررسی کردیم. این پروسه مراحل پیچیده ای ندارد و به راحتی می‌توانید با انجام فعالیت های ساده در آن ها شرکت کنید و شانس برنده شدن ایردراپ رایگان را داشته باشید.

جمع بندی:

هدف از ایردراپ رایگان ارز دیجیتال بازریابی است و آن را می‌توان یک راه برای آگاهی بیشتر مردم در مورد پروژه دانست. بنابراین اگر بتوانید با تحقیقات و با استفاده از سایت های ایردراپ رایگان معتبر اطلاعات دقیقی به دست آورید، می‌توانید ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید.

فرشته کاهانی

Recent Posts

پکس گلد چیست؟ آشنایی با ارز دیجیتال طلا PAX Gold

روش‌های زیادی برای سرمایه گذاری روی طلا وجود دارند. اما این روش‌های سنتی اغلب مشکلاتی…

2 هفته قبل

نحوه توزیع ایردراپ کتز به چه صورت خواهد بود؟

طبق اطلاعیه های جدید، ایردراپ کتز از فردا قابل برداشت است و در این اطلاعیه…

2 هفته قبل

سایت پیترکس چیست و چرا متهم به کلاهبرداری است؟

با توجه به پیشرفته شدن تکنولوژی‌ پرداخت‌های آنلاین در حوزه رمز ارزها، کلاهبرداری‌ها در این…

2 هفته قبل

اطلاعیه جدید همستر کامبت: هنوز برای دریافت ایردراپ فرصت دارید

بازی همستر کامبت یک اطلاعیه جدید منتشر کرد. در این اطلاعیه اعلام کرده کاربران برای…

3 هفته قبل

تحلیل تکنیکال اتریوم، ریزش ETH تا کجا ادامه دارد؟

بعد از اینکه بازار ارزهای دیجیتال طی روز قبل با ریزش شدیدی مواجه شد اتریوم…

3 هفته قبل

رشد ۴۰ درصدی نات کوین در ۵ روز؛ حرکت صعودی NOT تا کجا ادامه دارد؟

بعد از اینکه نات کوین یک دوره تثبیت را پشت سر گذراند، طی پنج روز…

3 هفته قبل