اخبار

نقشه راه همستر کامبت برای سال ۲۰۲۵ منتشر شد

بازی تلگرامی همستر کامبت که یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در زمینه بازی‌های تپ تو ارن (Tap To Earn) شناخته می‌شود یک برنامه برای سال جاری و سال آینده با نام نقشه راه ۲۰۲۵ تهیه نموده. بر اساس برخی منابع این‌گونه به نظر می‌آید که پلتفرم همستر کامبت قصد دارد یک پلتفرم جدید در زمینه بازی‌های وب۳ ایجاد نماید.

خلاصه‌ای از خبر

  • بعد از اینکه همستر کامبت پلتفرم خود را منتشر کرد توانست چندین میلیون کاربر را با سرعت زیاد به خود جذب کند.
  • حدود ۲.۳ میلیون از کاربران همستر به عنوان متقلب شناخته شده‌اند و همستر آنها را از شرکت در ایردراپ HMSTR محروم کرده است.

نقشه راه همستر کامبت شامل چه چیزی‌ می‌شود؟

بر اساس گزارش کوین تلگراف, تیم همستر کامبت یک برنامه کامل با نام نقشه راه جدید برای خود تهیه کرده . طی این برنامه که نقشه راه نامیده می‌شود تیم همستر برای سه ماهه آخر ۲۰۲۴ و سال آتی یعنی ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی کرده است. آن‌ها در این نقشه راه بر یکپارچه‌سازی سیستم‌های پرداخت خارجی، راه‌اندازی بازی‌های جدید در اکوسیستم همستر و ادغام با NFTها به عنوان دارایی‌های درون بازی برای چند ماه آخر ۲۰۲۴ تاکید کرده‌اند.
تیم همستر کامبت تاکید کرده که برای ایجاد یک پلتفرم بازی وب۳ شرایط لازم از جمله بازیکنان و توسعه دهندگان لازم را دارد. آن‌ها همچنین گفته‌اند که می‌توانند از طریق فناوری و تجربه‌ای که در اختیار دارند توسعه دهندگان را در این امر همراهی کنند.
زمانی که همستر کامبت پلتفرم خود را منتشر کرد با سرعت بسیار زیادی توانست میلیون‌ها کاربر را به سمت خود جذب کند. این بازی طی ۸۱ روز اول بعد از انتشار پلتفرمش توانست ۲۳۹ میلیون کاربر جذب کند. از آن زمان تا الان بیش‌تر از ۳۰۰ میلیون کاربر در این پلتفرم به فعالیت پرداخته‌اند.

همستر کامبت در نقشه راه خود چگونه کاربرانش را حفظ می‌کند؟

همستر کامبت در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۲ مهر) نحوه توزیع ایردراپ خود را انتشار داد. حدود ۱۳۱ میلیون نفر یعنی ۴۳ درصد از کل کاربران همستر ۳۰۰ میلیون کاربر برای شرکت در ایردراپ همستر واجد شرایط شده‌اند. ۲.۳ میلیون نفر از کاربران همستر به عنوان متقلب شناخته شده‌اند و توسط همستر از شرکت در ایردراپ محروم شده‌اند.
معمولا بعد از اینکه ایردراپ بازی‌های وب۳ به پایان می‌رسد با چالش کاهش کاربر مواجه می‌شوند. تیم همستر کامبت در این زمینه اعلام کرده استراتژی‌های خوبی در جهت افزایش کاربران خود تدوین کرده است. این تیم گفته ممکن است ارزش توکن‌های HMSTR توزیع شده بین کاربران بعد از ایردراپ افزایش یابد. توسعه‌دهندگان همستر کامبت در ادامه گفتند:

۱۱.۲۵ درصد از توکن‌هایی که به زودی بعد از فصل ۱ توزیع می‌شوند به مدت ۱۰ ماه بعد از لیست شدن قفل می‌شوند. ارزش این توکن‌ها می‌تواند با ارزش توکن‌های اولیه برابر باشد زیرا این پروژه با سرعت زیادی توسعه می‌یابد . استراتژی ما با توسعه‌دهندگان سنتی وب۳ که به شکارچیان ایردراپ پول می‌دهند بسیار متفاوت است. ما فقط روی درآمد تمرکز نمی‌کنیم بلکه قصد داریم ارزش بازی‌های درون اکوسیستم خود را هم بالا ببریم.

آن‌ها همچنین تاکید کردند قصد دارندتعداد بازیکنان همستر را افزایش دهند. در این زمینه هم در تلاشند تا بهترین‌های وب ۲ و وب۳ را ادغام کنند و همچنین محتواهای جذاب منتشر کنند.

توکن سوزی همستر کامبت

تیم مستر کامبت طی اطلاعیه‌ای گفته قصد دارد یک برنامه تبلیغاتی ویژه بازی‌های موجود در اکوسیستم خود طراحی کند. این برنامه احتمالاً تا ماه دسامبر (آذر) آماده بهره‌برداری می‌شود.
این تیم همچنین تاکید کرده که از درآمد حاصل از تبلیغات جهت بازخرید توکن‌ها و توزیع مجدد آنها به عنوان پاداش استفاده می‌کند. آنها در این زمینه یک توییت منتشر کردند و نوشتند:

قصد ما این است که از درآمد تبلیغات خود جهت بازخرید توکن‌ها و توزیع منظم آنها بین کاربران و توکن سوزی استفاده کنیم.

تعریف توکن‌سوزی

زمانی که یک بازی کریپتویی توکن‌های خود را برای همیشه از بازار خارج کند توکن سوزی نامیده می‌شود. برای اینکه توکن‌های خود را از بازار خارج کنند آنها را به آدرس‌های خاصی می‌فرستند. توکن‌سوزی باعث می‌شود که عرضه توکن مذکور کاهش یابد. به دلیل همین کاهش عرضه هم با افزایش قیمت مواجه می‌شود.
علاوه بر این موارد همستر کامبت قصد دارد طی سال  ۲۰۲۵ در جهت تسهیل مرحله دوم ایردراپ خود اقداماتی انجام دهد. اقداماتی مانند بازار ایجاد بازار NFT و برگزاری یک سری از مسابقات قهرمانی.

مریم مرادی

Recent Posts

پکس گلد چیست؟ آشنایی با ارز دیجیتال طلا PAX Gold

روش‌های زیادی برای سرمایه گذاری روی طلا وجود دارند. اما این روش‌های سنتی اغلب مشکلاتی…

2 هفته قبل

نحوه توزیع ایردراپ کتز به چه صورت خواهد بود؟

طبق اطلاعیه های جدید، ایردراپ کتز از فردا قابل برداشت است و در این اطلاعیه…

2 هفته قبل

سایت پیترکس چیست و چرا متهم به کلاهبرداری است؟

با توجه به پیشرفته شدن تکنولوژی‌ پرداخت‌های آنلاین در حوزه رمز ارزها، کلاهبرداری‌ها در این…

2 هفته قبل

اطلاعیه جدید همستر کامبت: هنوز برای دریافت ایردراپ فرصت دارید

بازی همستر کامبت یک اطلاعیه جدید منتشر کرد. در این اطلاعیه اعلام کرده کاربران برای…

3 هفته قبل

تحلیل تکنیکال اتریوم، ریزش ETH تا کجا ادامه دارد؟

بعد از اینکه بازار ارزهای دیجیتال طی روز قبل با ریزش شدیدی مواجه شد اتریوم…

3 هفته قبل

رشد ۴۰ درصدی نات کوین در ۵ روز؛ حرکت صعودی NOT تا کجا ادامه دارد؟

بعد از اینکه نات کوین یک دوره تثبیت را پشت سر گذراند، طی پنج روز…

3 هفته قبل