اطلاعیه جدید همستر کامبت: هنوز برای دریافت ایردراپ فرصت دارید

دسته بندی : اخبار 12 مهر 1403

بازی همستر کامبت یک اطلاعیه جدید منتشر کرد. در این اطلاعیه اعلام کرده کاربران برای برداشت توکن‌های خود و یا استفاده از آن‌ها برای بازی‌های بعدی هنوز فرصت دارند. البته قابل توجه است که این بازی انتقادات کاربران نسبت به نحوه توزیع ایردراپ خود را نادیده گرفت.

خلاصه‌ای از اطلاعیه جدید همستر کامبت

  • طی اطلاعیه جدیدی که بازی همستر منتشر کرده گفته بزرگترین ایردراپ بازار کریپتو را تاکنون خودش به‌طور رسمی راه اندازی کرده است.
  • همستر کامبت همچنین تاکید کرد اگر تاکنون کاربرانی نتوانسته‌اند توکن‌های خود را درخواست کنند هنوز هم فرصت دارند تا این کار را در پلتفرم همستر به انجام برسانند.

بازی همستر کامبت طی جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کرد که با توزیع توکن‌هایش بین ۱۳۱ میلیون کاربر بزرگترین ایردراپ تاریخ بازار کریپتو را به انجام رسانده. این بازی همچنین گفت کاربران هنوز هم می‌توانند توکن‌های خود را از طریق صرافی‌ها، ولت تلگرام و اپلیکیشن همستر برداشت کنند.
همستر کامبت در این اطلاعیه اعلام کرد که توکن‌های HMSTR را از طریق Mintless Jetton بین کاربران توزیع کرده. این سیستم به کاربران امکان می‌دهد تا توکن‌های خود را در کیف پولشان ببینند. اما بعد از اینکه کاربران اقدام به انتقال توکن‌های مذکور نمودند, این توکن‌ها ضرب می‌شوند.
قابل ذکر است که قیمت همستر کامبت در حال حاضر در حدود قیمت ۰.۰۰۴ دلار قرار دارد. توکن همستر طی روز قبل با رشد ۶ درصدی مقداری از افت مدت اخیر خود را جبران کرد. اما هنوز هم تا جبران  اصلاح ۵۰ درصدی خود فاصله زیادی دارد.
همستر در اطلاعیه جدید خود گفت اگر هنوز هم کاربرانی هستند که توکن‌های خود را برداشت نکرده‌اند از طریق پلتفرم همستر می‌توانند اقدام به برداشت آنها نمایند. اما با این حال کاربران حق انتخاب دارند که در صورت تمایل ذخایر توکن‌هایشان را برای بازی‌های آینده نگه دارند. با این کار کاربران می‌توانند توکن‌های ذخیره خود را در بازی‌های جدید پلتفرم همستر استفاده کنند.


اطلاعیه جدید همستر کامبت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات