قابلیت وصل کردن کیف پول همستر کامبت فعال شد

قابلیت وصل کردن کیف پول همستر کامبت فعال شد

دسته بندی : اخبار 19 خرداد 1403

خرید و فروش ارز دیجیتال

ربات تلگرامی همستر کامبت (Hamster Kombat) قابلیت اتصال کیف پول را به آپدیت جدید خود افزوده است. تیم توسعه دهنده این بازی تلگرامی اعلام کرد، قابلیت وصل کردن کیف پول همستر کامبت فعال شد در ادامه جزئیات این خبر را بررسی می‌کنیم.

خلاصه خبر

  • همستر کامبت قابلیت وصل کردن کیف پول را اضافه کرد.
  • فقط کیف پول‌های شبکه تون قابلیت اتصال دارند.

قابلیت وصل کردن کیف پول همستر کامبت فعال شد

در به‌روزرسانی جدید همستر کامبت، قابلیت اتصال کیف پول برای کاربران فعال شد. اگر در قسمت پایین سمت راست این ربات روی گزینه ایردراراپ (Airdrop) کلیک کنید می‌توانید این بخش را ببینید. در این بخش گزینه اتصال کیف پول(Connect Your Ton)‌ را انتخاب کنید و کیف پول خود را به رباتوصل کنید. اما این قابلیت هنوز برای تمامی کاربران فعال نیست و تعدادی از کاربران هنوز هم باید منتظر باشند تا قابلیت اتصال کیف پول برای آنها هم فعال شود. قابل توجه است که فقط کیف پول‌های شبکه تون را می‌توان به همستر کمبت وصل کرد. بعد از این خبر تیم توسعه همستر کامبت تاکید کرد که به زودی توکن‌های آنها در صرافی های معتبر، لیست خواهد شد.

همانطور که تصویر پایین هم نشان می‌دهد، در این قسمت می‌توانید کیف پول‌هایی که نام می‌بریم را متصل کنید: کیف پول تون کیپر(Tonkeeper)، مای تون ولت(MyTonWallet)، تون هاب(Tonhub) و کیف پول دیولت(DeWallet).

برای جلوگیری از برخورد با مشکل امنیتی بهتر است از یک کیف پول جدید برای این کار استفاده کنید، اگر کیف پول جدید ندارید حتما کیف پولی استفاده کنید که دارایی زیادی در آن نداشته باشید. تاکید می‌کنیم که هرگز برای برنامه‌های جدید، کیف پول اصلی خود را متصل نکنید.

قابلیت وصل کردن کیف پول همستر کامبت فعال شد

توجه مهم: در حال حاضر فقط قابلیت وصل کردن کیف پول همستر کامبت فعال شد . یعنی شما نمی‌توانید توکن خرید یا فروش کنید. بنابراین دقت کنید که سودجویان همیشه در کمین اند و امکان دارد که به دنبال سوء استفاده باشند. همچنین لازم است یادآور شویم، برای این ارز نیز استفاده از تون کیپر بهترین گزینه محسوب می‌شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]

نظرات