دسته بندی: اخبار

اطلاعیه مهم همستر کامبت: ۱۱.۲۵ درصد از ایردراپ هر کاربر به مدت ۱۰ ماه قفل می‌شود!

شب گذشته همسترکامبت یک اطلاعیه جدید منتشر کرد. این اطلاعیه جدید درباره نحوه توزیع ایردراپ فصل اول همستر کامبت بود. این اطلاعیه نحوه توزیع ایردراپ فصل اول همستر کامبت را به طور کامل توضیح داد.

خلاصه‌ای از خبر

  • تعداد ۱۳۱ میلیون نفر کاربر واجد شرایط شرکت در ایردراپ همستر کامبت شده‌اند.
  • تیم همستر کامبت از روز قبل بخش Unclaimed ربات همستر را به Vesting تغییر نام داده‌اند

تیم همستر کامبت اعلام کرده از ماه مارس (اسفند ۱۴۰۲) تاکنون که بازی همستر فعالیت خود را شروع کرده بیشتر از ۳۰۰ میلیون کاربر به خود جذب کرده است. همانطور که می‌دانید ایردراپ همستر کامبت قرار است در تاریخ ۲۶ سپتامبر یا ۵ مهر ماه برگزار شود. ۱۳۱ میلیون نفر از کاربران همستر واجد شرایط شرکت در این ایردراپ شده‌اند. و همچنین تنها حدود ۲.۳ میلیون کاربر یعنی کمتر از دو درصد از کاربران همستر کامبت واجد شرایط شرکت در این ایردراپ نیستند.
حدود ۳۰.۶ میلیون نفر از کاربرانی که واجد شرایط ایردراپ هستند، هنوز روش برداشت توکن‌های خود را انتخاب نکرده‌اند. اما تیم همستر در این زمینه گفته این افراد هنوز هم برای انتخاب روش برداشت خود فرصت دارند.

نحوه توزیع ایردراپ همستر کامبت

همسترطی اطلاعیه‌های قبلی خود اعلام کرده بود کل عرضه توکن‌های همستر ۱۰۰ میلیارد واحد است. تیم همستر همچنین اعلام کرده ۷۵ درصد از کل توکن‌های آن بین کاربران توزیع می‌شود. حدود ۶۰ درصد از این مقدار توکن بعد از پایان فصل اول یعنی در طی روزهای آینده بین کاربران همستر توزیع می‌شود. ۱۵ درصد باقیمانده هم در فصل دوم توزیع می‌شود.
تیم همستر گفته حدود ۱۱.۲۵ درصد از توکن‌های کاربران را مسدود می‌‌کند. این تعداد به مدت ۱۰ ماه بعد از لیست شدن توکن همستر کامبت مسدود می‌شود و بعد از این مدت مجدداً آزاد می‌شود. یعنی کاربران فقط به ۸۸.۷۵ درصد از توکن‌های اردردراپ خود دسترسی دارند. قابل ذکر است علاوه بر این محدودیت‌ها ۱۵ درصد از کل عرضه توکن همستر کامبت هم در فصل اول توزیع نمی‌شود. برای توزیع این ۱۵ درصد باید منتظر فصل دوم همستر کامبت باشیم. در این بین، روز قبل بخش Unclaimed همستر کامبت به Vestingتغییر نام یافته است.
بخش Vesting تعداد توکن‌هایی را نشان می‌دهد که طی ایردراپ اولیه همستر کامبت نمی‌توانیم آن‌ها را برداشت کنیم. یعنی در اصل این بخش همان ۱۱.۲۵ درصد را که همستر اعلام کرده بود، نشان می‌دهد. تعداد توکن‌های این بخش به مدت ۱۰ ماه بعد از لیست شدن همستر کامبت قفل می‌شود و سپس بعد از گذشت این ۱۰ ماه آزاد می‌شود.

مریم مرادی

Recent Posts

پکس گلد چیست؟ آشنایی با ارز دیجیتال طلا PAX Gold

روش‌های زیادی برای سرمایه گذاری روی طلا وجود دارند. اما این روش‌های سنتی اغلب مشکلاتی…

2 هفته قبل

نحوه توزیع ایردراپ کتز به چه صورت خواهد بود؟

طبق اطلاعیه های جدید، ایردراپ کتز از فردا قابل برداشت است و در این اطلاعیه…

2 هفته قبل

سایت پیترکس چیست و چرا متهم به کلاهبرداری است؟

با توجه به پیشرفته شدن تکنولوژی‌ پرداخت‌های آنلاین در حوزه رمز ارزها، کلاهبرداری‌ها در این…

2 هفته قبل

اطلاعیه جدید همستر کامبت: هنوز برای دریافت ایردراپ فرصت دارید

بازی همستر کامبت یک اطلاعیه جدید منتشر کرد. در این اطلاعیه اعلام کرده کاربران برای…

3 هفته قبل

تحلیل تکنیکال اتریوم، ریزش ETH تا کجا ادامه دارد؟

بعد از اینکه بازار ارزهای دیجیتال طی روز قبل با ریزش شدیدی مواجه شد اتریوم…

3 هفته قبل

رشد ۴۰ درصدی نات کوین در ۵ روز؛ حرکت صعودی NOT تا کجا ادامه دارد؟

بعد از اینکه نات کوین یک دوره تثبیت را پشت سر گذراند، طی پنج روز…

3 هفته قبل