دسته بندی: اخبار

بهترین کیف پول‌های داگز برای ایرانی‌ها

با اینکه مدت زیادی از عرضه داگز و لیست شدن آن نمی‌گذرد این ارز دیجیتال در لیست ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار قرار گرفته است. برای اینکه بتوانید ایردراپ داگز را دریافت کنید باید ربات را به کیف پول ارز دیجیتال متصل کنید و پس از انتقال دارایی‌ها به کیف پول آن را به صرافی ارز دیجیتال مد نظر انتقال دهید. پس برای این کار شما به یک کیف پول ارز دیجیتال که از بلاکچین تون پشتیبانی می‌کند نیاز دارید. نکته: با توجه به این که ایرانی‌ها نمی‌توانند از هر ابزار خارجی استفاده کنند در این مطلب از مجله ارز هشت به معرفی بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال داگز می‌پردازیم. پس ادامه این مطلب را از دست ندهید تا برای انتقال داگز از ربات به کیف پول ارز دیجیتال عملکرد صحیحی داشته باشید.

پبهترین کیف پول‌های داگز برای ایرانی‌ها کدام اند؟

زمانی که شما وارد ربات بازی داگز می‌شوید و گزینه اتصال به کیف پول را می‌زنید لیستی از ولت‌ها نمایش داده می‌شود. با توجه به لیست شدن ایردراپ نات کوین و آشنایی کاربران با ولت‌های تون کوین، گزینه‌های مناسب برای نگهداری از ارز دیجیتال داگز تا حد زیادی مشخص است در رابطه با کیف پول ها، کاربران ایرانی باید مواردی را انتخاب کنند که غیر امانی‌اند تا کلید خصوصی ولت در اختیار خودشان قرار داشته باشد. علاوه بر این توصیه ما این است که از کیف پول‌های مولتی کوین مانند تراست ولت استفاده نکنید؛ چرا که این کیف پول‌ها سازگاری قابل قبولی با اکسیستم تون ندارد و توکن‌های این شبکه را با تاخیر به لیست خود اضافه می‌کنند. در ادامه فهرستی از بهترین کیف پول‌های داگز برای ایرانی‌ها را قرار داده‌ایم و در ادامه هر یک از این موارد را به طور کامل بررسی می‌کنیم:

نام کیف پول سیستم عامل های قابل پشتیبانی نوع ولت
تون کیپر اندروید، ای او اس، مک، لینوکس، افزونه مرورگر گرم/نرم افزاری
مای تون ولت اندروید، ای او اس، افزونه مرورگر گرم/نرم افزاری
سیف پل اندروید، ای او اس گرم/نرم افزاری
تون هاب اندروید، ای او اس، افزونه مرورگر گرم و سرد
تراست ولت اندروید، ای او اس، افزونه مرورگر گرم/نرم افزاری

1-کیف تون کیپر (Tonkeeper) برای ذخیره داگز:

تون کیپر یکی از ولت های پر طرفدار برای ذخیره توکن های مبتنی بر بلاکچین TON است. این ولت ارز دیجیتال به دلیل سهولت در استفاده تقریبا نیاز همه کاربران را برطرف می‌کند. بعد از انتشار نات کوین و استفاده کاربران از این ولت، تقریبا انتخاب اول هر کاربر برای ذخیره سازی داگز ولت تون کیپر است.

کم تر پیش می آید که کاربران به خصوص ایرانی ها برای برداشت توکن از ربات های تلگرامی به جز تون کیپر از ولت دیگری استفاده کنند. این کیف پول که تقریبا برای همه سیستم عامل ها در دسترس است برای همه کاربران قابل استفاده است. غیر حضانتی بودن این کیف پول که به معنی در اختیار داشتن عبارت های بازیابی است از مهم ترین ویژگی های این ولت هست. اگر در رابطه با تون کیپر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید مقاله تون کیپر چیست را مطالعه کنید.

2-مای تون ولت (MyTonWallet) کیف پول مبتنی بر تون:

مای تون ولت دیگر گزینه برای نگهداری ارز دیجیتال داگز است. این ولت که نرم افزاری است و به صورت غیر امانی در اختیار شما قرار دارد، در صورتی که نخواهید از تون کیپر استفاده کنید بهترین گزینه است. مای تون ولت به عنوان یک کیف پول مبتنی بر بلاکچین تون از سیستم عامل های اندروید،ios، ویندوز و افزونه مرورگر در دسترس است.

3-تون هاب ولت (Tonhub):

تون هاب یک کیف پول نرم افزاری برای ذخیره دارایی‌های و تراکنش‌ها در شبکه تون است. این کیف پول که در سال ۲۰۲۲ ایجاد و توسعه یافته است، به صورت متن باز و غیر امانی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. بنابراین از کیف پول‌های تون هاب نیز می‌توان برای نگهداری توکن‌ها در شبکه تون استفاده کرد.

4-کیف پول سیف پل (SafePal):

سیف پل یک مولتی ولت است و صرفا برای توکن‌ها در شبکه تون نیست. اگر بنابر هر دلیلی نمی‌توانید از تون کیپر و سایر گزینه‌های مشابه استفاده کنید، سیف پل می‌تواند برای ذخیره‌سازی داگز مناسب باشد. با این حال برای واریز و دریافت داگز نیاز به آدرس کانترکت است و این آدرس را باید به صورت دستی وارد کنید. این کاین کار را به دلیل احتمال خطا و پیچیدگی سعی کنید با آموزش انجام دهید، چرا که در صورت انجام اشتباه دارایی شما به احتمال زیاد از بین خواهد رفت. اگر در این رابطه تخصص ندارید، تون کیپر و مای تون ولت گزینه‌های مناسب‌تری برای شما هستند و بهتر است در استفاده از سیف پل اسرار نداشته باشید.

5-تراست ولت (Trust Wallet):

یکی دیگر از بهترین کیف پول‌های داگز (DOGS) برای ایرانی‌ها تراست ولت است. کیف پولی که برای نگهداری از بسیاری از ارزهای دیجیتال مناسب است و از چندین بلاکچین پشتیبانی می‌کند. این کیف پول کاربردی اخیرا از توکن‌های شبکه تون نیز پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید برای نگهداری از داگز هم از آن استفاده کنید. اما دقت داشته باشید برای استفاده از تراست ولت برای ذخیره‌سازی ذاگز نیاز به آدرس کانترکت است. باز هم توصیه می‌کنیم که اگر با وارد کردن کانترکت آشنایی کافی را ندارید به سراغ ولت‌های اختصاصی در شبکه تون بروید.

آیا کیف پول تلگرام برای نگهداری از داگز مناسب است؟

ربات تلگرامی ولت از داگز پشتیبانی می‌کند و یکی از گزینه‌های مناسب محسوب می‌شود. اما این کیف پول برای ایرانیان مناسب نیست و باعث از دست رفتن دارایی‌های آن‌ها می‌شود. دلیل آن هم این است که در کیف پول تلگرام احراز هویت به یک فرآیند اجباری تبدیل شده است و با توجه به‌عدم امکان احراز هویت ایرانی استفاده از این ولت برای ما امکان‌پذیر نیست. پس اگر قصد دارید در ایران به مبادله داگز بپردازید به هیچ عنوان از wallet@ استفاده نکنید.

کلام پایانی

به طور کلی ولت‌های بسیار زیادی برای نگهداری از داگز وجود دارد و شما می‌توانید به کمک هر یک از آن‌ها ایردراپ خود را دریافت کنید. در بین همه این موارد که در این مطلب از ارز هشت معرفی کردیم، تون کیپر بهترین گزینه است و امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهید. برای نگهداری از ارز دیجیتال داگز و انتخاب بهترین کیف پول ارز دیجیتال، به غیر حضانتی و امن بودن آن دقت کنید. کیف پولی انتخابی شما باید کاملا قابل اطمینان باشد و کنترل کامل دارایی‌ها را در اختیار خودتان قرار دهد.

پرسش‌های متداول درباره بهترین کیف پول‌های داگز برای ایرانی‌ها

1- در بین کیف پول‌های موجود، بهترین کیف پول ارز دیجیتال داگز کدام است؟با توجه به محدودیت های موجود، تون کیپر بهترین گزینه برای ذخیره سازی ارز دیجیتال داگز است.

2-آیا می‌توانتوکن های داگز را در تراست ولت نگهداری کرد؟

بله تراست ولت نیز اخیرا امکان نگهداری از توکن های مبتنی بر بلاکچین تون را فراهم کرده است. اما با توجه به مولتی کوین بودن و نیاز به آدرس کانترکت توصیه ما استفاده از ولت های اختصاصی شبکه تون است.

3- آیا کیف پول ربات wallet@ تلگرام برای کاربران ایرانی داگز مناسب است؟

خیر. wallet@ یک کیف پول حضانتی است و استفاده از آن برای کاربران ایرانی امکان پذیر نیست.

ادمین ارزهشت

Recent Posts

تعداد کاربران راکی رابیت به ۳۰ میلیون نفر رسید

راکی رابیت که یک بازی تلگرامی است و تیم توسعه‌ آن برای ساخت رباتش از…

19 دقیقه قبل

همستر کامبت به چه کسانی کارت تقلب داده است؟

کم کم به زمان ایردراپ توکن HMSTR نزدیک می‌شویم.  این توکن قرار است در تاریخ…

2 ساعت قبل

ارز دیجیتال بنفیت ماین چیست؟

ارز دیجیتال بنفیت ماین چیست؟ مفهوم بنفیت ماین (Benefit Mine) به‌عنوان یک نوآوری قابل توجه…

1 روز قبل

چگونه ارز دیجیتال خوب برای سرمایه‌گذاری پیدا کنیم و از سودهای بازار جا نمانیم

رمز ارزها به دلیل فقدان معیارهای لازم برای ارزیابی و رواج کلاهبرداری برای سرمایه‌گذاری نیاز…

2 روز قبل

سه تسک ضروری ایردراپ راکی رابیت که باید انجام شود

کاربرانی که در بازی تلگرامی راکی رابیت در حال فعالیت هستند به زودی شاهد ایردراپ…

3 روز قبل

مقایسه تراست ولت و اکسودوس ولت ؛ کدام یک برای ذخیره ارزهای دیجیتال بهتر است؟

اکسودوس و تراست ولت دو کیف پول ارز دیجیتال غیر امانی با اعتبار بالا هستند…

4 روز قبل