دو گزینه جدید دریافت توکن به داگز اضافه می‌شود

دو گزینه جدید دریافت توکن به داگز اضافه می‌شود

دسته بندی : اخبار 11 شهریور 1403

دو گزینه جدید دریافت توکن به داگز اضافه می‌شود | بازی تلگرامی داگز که در تاریخ ۵ شهریور یا ۲۶ آگوست در صرافی بایننس لیست شد با استقبال بسیار زیادی مواجه شد. به دلیل استقبالی که از این ایردراپ صورت گرفت شبکه تون به دلیل ترافیک زیاد دچار وقفه شد. طبق گزارش فایننشال تایمز ترافیک بالایی که در لیست شدن داگز برای شبکه تون اتفاق افتاد باعث شد این شبکه چندین بار متوالی قطع شود. تعداد بسیار زیادی از کاربران داگز به دلیل همین قطعی‌ها نتوانستند توکن‌های خود را دریافت کنند. حالا داگز از طریق کانال تلگرامی خود اعلام کرده که دو آپشن جدید برای برداشت توکن در جهت رفع ترافیک شبکه اضافه می‌کند.

دو گزینه جدید دریافت توکن به داگز اضافه می‌شود

تقریباً یک هفته از لیست شدن و راه‌اندازی توکن داگز در صرافی بایننس می‌گذرد. اما بسیاری از کاربران داکس به دلیل اختلالات و مشکلات شبکه تن چون هم قادر به برداشت توکن‌های خود نشده‌اند. در این راستا تیم توسعه داکس طی یک پست تلگرامی در کانال تلگرام خود اعلام کردند که دو گزینه برداشت توکن به بازی داگز اضافه خواهند کرد.

۱- برداشت سریع
۲- برداشت آهسته

در گزینه اول یعنی برداشت سریع کاربران داگز می‌توانند توکن‌های خود را با سرعت بیشتری برداشت کنند. کارمزد این روش پایین است و کاربران هزینه کمی بابت آن پرداخت می‌کنند. اما گزینه دوم هیچ کارمزدی ندارد اما در عوض سرعت برداشت توکن کاربران پایین است. همچنین داگز در این اطلاعیه گفته که برای برداشت توکن‌های داگز خود نیازی به تن کوین ندارند.

دو گزینه جدید دریافت توکن به داگز اضافه می‌شود

تیم داگز تاکید کردند که این گزینه‌ها جهت رفع مشکلات شبکه تون از فردا در اپلیکیشن داگز قابل دسترسی هستند. به احتمال زیاد این گزینه‌ها کاراریی خوبی داشته باشند و به کاربرانی که تاکنون نتوانسته‌اند توکن‌های خود را دریافت کنن کمک کنند.

بیشتر بخوانید: آیا شبکه تون می‌تواند ایردراپ همستر کامبت را بدون مشکل انجام دهد؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات