اخبار

فوری: حرکت عظیم برای بیت کوین؟ (30 تیر)

آیا روند ارز بیت کوین رو به بالاست یا روبه پایین؟

تحلیل قیمت بیت کوین در 30 تیر | در این خبر از سایت صرافی ارز هشت به تحلیلِ تحلیلگر معروف میپردازیم:

شتاب بازار بیت کوین، ماه ها است که به سمتی رفته است و تحلیل ها نشان میدهد که این حالت به زودی تمام میشود. بازار بیت کوین شتاب می‌گیرد و معیارهای زنجیره‌ای نشان می‌دهند که حالت ممکن است به زودی به پایان برسد. در 30تیر ، ویلی وو، تحلیلگر برجسته ارز های دیجیتال، گفت که نشانه های اولیه مبنی بر نزدیک شدن به پایان سکون بیت کوین وجود دارد. حجم بازار در یک ماه گذشته دارای محدوده بسیار محدودی بوده است. همچنین دیدگاه بلند مدت که به چهار ماه قبل کشیده شده است تجارت جانبی بین مرزهای بزرگتر را نشان می دهد.

مطالعه: ارز دیجیتال برای انرژی پاک هم ساخته شد!!!

وو در تحلیل قیمت بیت کوین در 30 تیر گفت:

تقاضای آتی، در حال حاضر بازار را به حرکت در می‌آورد، قبل از اینکه اضافه کنم که “این تقاضا در برابر اقدامات جانبی قیمت در حال افزایش است (این یعنی صعودی است).

 

ارز دیجیتال وومبات اکسچنج در صرافی ارز هشت!

شکست بیت کوین قریب الوقوع است؟

تحلیل قیمت بیت کوین در 30 تیر: اندیکاتور قدرت بنیادی بیت کوین به تازگی به سمت بالا برگشته است و این معمولاً با یک حرکت بزرگ به سمت صعود دنبال می شود. وو گفت: “دینامیک نوسانات همچنین نشان دهنده حرکت بزرگتر است.

گلس نود داده‌های مربوط به نسبت سود خروجی مصرف شده بیت‌کوین (SOPR) را منتشر کرده است. این خروجی نمایانگر این است که در یک مسیر غالبا سود قرار دارد. نمودار فعلی نشان می‌دهد که الگوهای بسیار مشابهی با دوره‌های طولانی معاملات جانبی در طول بازارهای نزولی در سال‌های 2016 و 2019 وجود دارد. هر دو الگو با یک شکست بزرگ به سمت صعود همراه شدند، زیرا بازارها به سمت منطقه صعودی حرکت کردند.

با این حال، هنوز خیلی زود است که تغییر روند را اعلام کنیم، زیرا بیت کوین در سه ماه گذشته نتوانسته است مقاومت بالای 30 هزار دلار را بشکند. تثبیت قیمت ها در مقاومت معمولاً منجر به کاهش مجدد به مناطق حمایت می شود. همچنین دارایی در جریان معاملات صبح جمعه آسیا، به زیر 30 هزار دلار کاهش یافته است. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با کاهش 5 درصدی نسبت به زمان مشابه در هفته گذشته، به میزان 29875 دلار معامله شد.


بلاخره ارز دیجیتال خانوم ها هم ایجاد شد!!

نگاهی به بازارهای ارز دیجیتالی

ارزش کل بازار در زمان نگارش مقاله “تحلیل قیمت بیت کوین” در روز 1.24 تریلیون دلار ثابت است. بازارها از ماه مارس بین 1 تریلیون دلار و 1.3 تریلیون دلار در نوسان بوده اند.

حتی پیروزی ریپل نیز نتوانست آنها را از این کانال خارج کند. با این حال، فعالیت‌های زنجیره‌ ای نشان می‌دهد که سرمایه‌ گذاران همچنان در حال جمع‌ آوری نشست‌ها هستند. اما سرمایه‌ گذاران صبور، همچنان نشست‌ ها را جمع‌ آوری می‌کنند. قیمت اتریوم نیز به زیر سطح 1900 دلار سقوط کرده و در زمان نگارش این مقاله در 1894 دلار بود. اتریوم با مقاومت سنگین 2000 دلار مواجه شد و در هفته گذشته 5.7 درصد کاهش یافت. اکثر آلتکوین ها در جلسه اولیه روز جمعه در جایگاه قرمز بودند و ریپل (XRP)، کاردانو (ADA) و سولانا (SOL) 3 تا 5 درصد از دست دادند.

ادمین ارزهشت

Recent Posts

تعداد کاربران راکی رابیت به ۳۰ میلیون نفر رسید

راکی رابیت که یک بازی تلگرامی است و تیم توسعه‌ آن برای ساخت رباتش از…

10 دقیقه قبل

همستر کامبت به چه کسانی کارت تقلب داده است؟

کم کم به زمان ایردراپ توکن HMSTR نزدیک می‌شویم.  این توکن قرار است در تاریخ…

2 ساعت قبل

ارز دیجیتال بنفیت ماین چیست؟

ارز دیجیتال بنفیت ماین چیست؟ مفهوم بنفیت ماین (Benefit Mine) به‌عنوان یک نوآوری قابل توجه…

1 روز قبل

چگونه ارز دیجیتال خوب برای سرمایه‌گذاری پیدا کنیم و از سودهای بازار جا نمانیم

رمز ارزها به دلیل فقدان معیارهای لازم برای ارزیابی و رواج کلاهبرداری برای سرمایه‌گذاری نیاز…

2 روز قبل

سه تسک ضروری ایردراپ راکی رابیت که باید انجام شود

کاربرانی که در بازی تلگرامی راکی رابیت در حال فعالیت هستند به زودی شاهد ایردراپ…

3 روز قبل

مقایسه تراست ولت و اکسودوس ولت ؛ کدام یک برای ذخیره ارزهای دیجیتال بهتر است؟

اکسودوس و تراست ولت دو کیف پول ارز دیجیتال غیر امانی با اعتبار بالا هستند…

4 روز قبل