دسته بندی: اخبار

بررسی وضعیت بازار بعد از گذشت ۸۰ روز از هاوینگ بیت کوین

بررسی وضعیت بازار بعد از گذشت ۸۰ روز از هاوینگ بیت کوین |  80 روز پس از هاوینگ بیت‌کوین، مشهود است که حالت خوش‌بینی در میان سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال با وجود کاهش قیمت بیت‌کوین به ۵۹.۰۰۰ دلار، همچنان وجود دارد. با حال بازار به طور کلی نسبت به زمان‌های گذشته به عقب‌نشینی کرده است و بسیاری از سرمایه‌گذاران دچار از دست دادن سودهای اولیه پس از هاوینگ شده‌اند.قیمت بیت کوین چرا در هفته های اخیر نزولی است؟

بررسی وضعیت بازار بعد از گذشت ۸۰ روز از هاوینگ بیت کوین

نظرسنجی اخیر CoinGecko نشان می‌دهد که ۴۹.۳٪ از شرکت‌کنندگان به توسعه‌ی پتانسیل بلندمدت بازار اعتقاد دارند و از ارزهای دیجیتال به عنوان ابزار سرمایه‌گذاری پایدار حمایت می‌کنند. این نتایج نشان‌دهنده وجود یک میانه‌روی محافظه‌کارانه در بین سرمایه‌گذاران است که منتظر بهبود شرایط هستند.

با توجه به تحلیل گروه‌های مختلف، بیش از نیمی از سرمایه‌گذاران (۵۴.۱٪) به پتانسیل بلندمدت بازار خوش‌بین هستند، در حالی که حدود ۳۱.۶٪ دیدگاه منفی دارند و احتمالاً به دلیل شک و تردید در بازار عقب‌نشینی کرده‌اند. معامله‌گران دیدگاه‌های متفاوتی دارند؛ بخشی از آن‌ها (۳۹٪) به بازار خوش‌بین هستند، اما تضادهایی بین استراتژی‌های معاملاتی کوتاه‌مدت آن‌ها وجود دارد. احساسات منفی نیز در میان ناظران بازار بسیار گسترده است، که این می‌تواند نشان‌دهنده شک و ناامیدی در برابر تغییرات سریع بازار باشد.

در کل، بازار ارز دیجیتال در حال حاضر در شاخص ترس و طمع با سطح ۲۸ قرار دارد، که یکی از پایین‌ترین سطوح ترس در گذشته‌ی یک سال است. اما برخی سرمایه‌گذاران به این شرایط به عنوان یک فرصت خرید نگاه می‌کنند و اعتقاد دارند که ترس بازار معمولاً به ارتقای بازار و رشد منجر می‌شود.

در پایان، باید توجه داشت که هر گونه تصمیم گیری درباره سرمایه‌گذاری نیازمند تحلیل دقیق و شناخت عمیق از شرایط بازار است، و این مطلب به عنوان توصیه سرمایه‌گذاری محسوب نمی‌شود.

مریم مرادی

Recent Posts

تعداد کاربران راکی رابیت به ۳۰ میلیون نفر رسید

راکی رابیت که یک بازی تلگرامی است و تیم توسعه‌ آن برای ساخت رباتش از…

11 دقیقه قبل

همستر کامبت به چه کسانی کارت تقلب داده است؟

کم کم به زمان ایردراپ توکن HMSTR نزدیک می‌شویم.  این توکن قرار است در تاریخ…

2 ساعت قبل

ارز دیجیتال بنفیت ماین چیست؟

ارز دیجیتال بنفیت ماین چیست؟ مفهوم بنفیت ماین (Benefit Mine) به‌عنوان یک نوآوری قابل توجه…

1 روز قبل

چگونه ارز دیجیتال خوب برای سرمایه‌گذاری پیدا کنیم و از سودهای بازار جا نمانیم

رمز ارزها به دلیل فقدان معیارهای لازم برای ارزیابی و رواج کلاهبرداری برای سرمایه‌گذاری نیاز…

2 روز قبل

سه تسک ضروری ایردراپ راکی رابیت که باید انجام شود

کاربرانی که در بازی تلگرامی راکی رابیت در حال فعالیت هستند به زودی شاهد ایردراپ…

3 روز قبل

مقایسه تراست ولت و اکسودوس ولت ؛ کدام یک برای ذخیره ارزهای دیجیتال بهتر است؟

اکسودوس و تراست ولت دو کیف پول ارز دیجیتال غیر امانی با اعتبار بالا هستند…

4 روز قبل