دسته بندی: اخبار

5 رمز ارز که باید در واچ لیستتان باشد

5 رمز ارز که باید در واچ لیستتان باشد | بازار کریپتو طی جولای ۲۰۲۴ با تغییراتی مواجه شد که باعث جذاب شدن چشم‌انداز سرمایه‌گذاری در این بازار می‌شود. دو تغییر مهم در این بازار اتفاق افتاد، یکی پیشرفت فناوری و دیگری تغییرات نظارتی. در بازار کریپتو دو رمز ارز بیت کوین و اتریوم به عنوان رهبر سایر رمز ارزها شناخته شده‌اند. با این حال نوآوری‌های خوبی در رمز ارزهای در حال رشد در حال شکل‌گیری است که چشم‌انداز سرمایه‌گذاری در این رمز ارزها را برای معامله‌گران بازار کریپتو جذاب نشان می‌دهد. از جمله رمز ارزهای در حال رشد می‌توان بایننس کوین (BNB) سولانا (SOL) و کاردانو (ADA) را نام برد.
با وجود اینکه نوسانات قیمتی عضو جدایی ناپذیر بازار ارز هستند، اما این بازار همچنان برای سرمایه‌گذاری جذاب است. در این بازار می‌توان بازده قابل توجهی برای سرمایه خود کسب کرد. چنان‌چه تریدرهای این بازار رمزارزهای برجسته را شناسایی کنند می‌توانند حرکت‌های سرمایه‌گذاری مناسب‌تری در این بازار داشته باشند. ما در این مقاله ۵ رمز ارز مهم این بازار را برای کمک به فعالیت شما در این بازار بررسی کرده‌ایم.

5 رمز ارز که باید در واچ لیستتان باشد

۱- ارز دیجیتال اتریوم:

اتریوم را می‌توان به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در بازار کریپتو معرفی کرد. این رمز ارز به عنوان پایه امور مالی غیر متمرکز (DeFi) و پلتفرم‌های قرارداد هوشمند عمل می‌کند. رمز ارز اتریوم برای پشتیبانی از برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) و اکوسیستم NFT دارای انعطاف‌پذیری خوبی است. داشتن این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا جایگاه اتریوم به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال تقویت شود.

۲- بایننس کوین (BNB)

رمز ارز بایننس کوین به طور مداوم با ایجاد نوآوری‌های مداوم و انجام خریدهای استراتژیک، موقعیت خود در بازار کریپتو را تقویت می‌کند. بایننس کوین توکن بومی صرافی بایننس است. این توکن نقش مهمی در معاملات بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان به عهده دارد. BNB علاوه بر اینکه معاملاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد در برنامه‌های وDeFi و اکوسیستم زنجیره هوشمند این صرافی هم نقش مهمی دارد.

۳- سولانا (SOL)

طی جولای ۲۰۲۴ توان عملیاتی سولانا بسیار بالا رفت و هم‌چنین هزینه‌های تراکنش آن هم کاهش یافت. به همین دلیل در بین معامله‌گران بازار ارز به یک بلاک‌چین محبوب تبدیل شد و توجه‌های زیادی را به خود جلب کرد. رمزارز سولانا در بازار کریپتو برای برنامه‌های غیرمتمرکز و NFT یک بلاک چین محبوب در نظر گرفته می‌شود. زیرا سولانا دارای یک زیرساخت قوی برای پردازش سریع تراکنش‌ها، مقیاس‌پذیری و ویژگی‌های مورد نظر توسعه دهندگان است. به همین دلیل هم پروژه‌هایی که به دنبال راه حل‌های بلاک چین کارآمد هستند به این رمز ارز جذب می‌شوند.

۴- پولکادات (DOT)

پولکادات دارای یک پلتفرم بلاک‌چین متمرکز بر قابلیت‌های همکاری است. داشتن این پلتفرم باعث می‌شود که امکان اشتراک‌گذاری داده‌ها و پردازش تراکنش‌ها بین بلاکچین‌های مختلف فراهم شود. مزایده‌های پاراچین و رشد اکوسیستم پولکادات طی جولای ۲۰۲۴ باعث شد نقش آن در امور مالی غیر متمرکز (DeFi)، ارتباطات بین زنجیره‌ای و برنامه‌های Web3 بیش‌تر مورد توجه قرار گیرد. علاوه بر این، جذابیت DOT برای توسعه دهندگان و معامله‌گران بازار ارز دیجیتال به دلیل مقیاس‌پذیری و حکمرانی آن در حال افزایش است.

۵- آوالانچ (AVAX)

آوالانچ دارای یک پروتکل اجماع است که با استفاده از آن و هم‌چنین با استفاده از زیر شبکه‌های خود، برنامه‌های غیرمتمرکز و راه حل‌های سازمانی را پشتیبانی می‌کند. این رمز ارز به عنوان یک پلتفرم بلاک‌چین مقیاس‌پذیر و کارآمد در بازار کریپتو ظاهر شده است. طی جولای ۲۰۲۴ آوالانچ در زمینه NFT، DeFiها و ابتکارات توکن‌سازی گسترش خوبی داشت. به همین دلیل می‌تواند مورد توجه بیش‌تری در بازار قرار گیرد. همچنین عملکرد قوی AVAX و دارا بودن محیطی مستعد توسعه بیش‌تر، باعث می‌شود در بازار کریپتو بیش‌تر مورد توجه قرار گیرد.

نتیجه‌گیری

بهترین ارزهای دیجیتال در جولای ۲۰۲۴ باعث می‌شوند از فرصت‌های بازار و پیشرفت‌های تکنولوژیک این حوزه نهایت استفاده را ببریم. بیت کوین و اتریوم به عنوان رهبر رمز ارزها در بازار کریپتو عمل می‌کنند. این در حالیست که پلتفرم‌هایی مانند بایننس کوین سولانا و کاردانو هر کدام در حوزه‌های خود در حال نوآوری‌های خوبی هستند. با پیشرفت بازار کریپتو رهبری دو رمزارز اتریوم و بیت کوین بیش‌تر تقویت می‌شود و رمز ارزهای تازه وارد با زمینه خوب توسعه، باعث تکامل مداوم بازار ارز دیجیتال می‌شوند.

مریم مرادی

Recent Posts

ارز دیجیتال بنفیت ماین چیست؟

ارز دیجیتال بنفیت ماین چیست؟ مفهوم بنفیت ماین (Benefit Mine) به‌عنوان یک نوآوری قابل توجه…

14 ساعت قبل

چگونه ارز دیجیتال خوب برای سرمایه‌گذاری پیدا کنیم و از سودهای بازار جا نمانیم

رمز ارزها به دلیل فقدان معیارهای لازم برای ارزیابی و رواج کلاهبرداری برای سرمایه‌گذاری نیاز…

2 روز قبل

سه تسک ضروری ایردراپ راکی رابیت که باید انجام شود

کاربرانی که در بازی تلگرامی راکی رابیت در حال فعالیت هستند به زودی شاهد ایردراپ…

3 روز قبل

مقایسه تراست ولت و اکسودوس ولت ؛ کدام یک برای ذخیره ارزهای دیجیتال بهتر است؟

اکسودوس و تراست ولت دو کیف پول ارز دیجیتال غیر امانی با اعتبار بالا هستند…

4 روز قبل

بهترین کیف پول همستر کامبت برای کاربران ایرانی

همانطور که احتمالا می‌دانید زمان لیست شدن همستر کامبت و توزیع ایردراپ آن بسیار نزدیک…

4 روز قبل

راهنمای اتصال کیف پول به همستر کامبت + نحوه تغییر ولت

بازی تلگرامی محبوب همستر کامبت (Hamster Kombat) اخیرا امکان اتصال کیف پول به ربات خود…

5 روز قبل