فصل اول همستر کامبت به پایان رسید

دسته بندی : اخبار فوری 30 شهریور 1403

بالاخره پایان فصل اول همستر کامبت رقم خورد. دقایقی قبل اسنپ‌شات همستر کامبت گرفته شد و با ذخیره اطلاعات بازیکنان،‌ فصل اول آن به پایان رسید. اگر الان به بازی همستر کامبت مراجعه کنید متوجه تغییرات اساسی که در آن به وجود آمده می‌شوید. همین الان به محیط بازی همستر کامبت مراجعه کنید تا ببینید تمام اطلاعاتی که از قبل داشتید و تمام امتیازاتی که کسب کرده بودید صفر شده‌اند. شاید در نگاه اول فکر کنید بازی همستر تمام شده اما این اتفاق پایان بازی همستر نیست بلکه تنها پایان فصل اول آن پایان یافته. یکی از مهمترین تغییراتی که در این فصل مشاهده می‌کنید ایجاد یک دارایی جدید به نام الماس یا دایموند است.
در محیط بازی دیگر خبری از کد مورس و کمبو کارت‌ها نیست.برای افزایش موجودی الماس خود می‌توانید از طریق انجام مینی گیم‌های درون اپلیکیشن موجودی الماس خود را افزایش دهید. همستر کامبت اعلام کرده طی هفته آینده و قبل از لیست شدن توکن HMSTR جایزه فصل اول را به کاربران خواهد داد. تیم همستر کامبت در این باره گفته که در حال بررسی وضعیت کاربران و تعداد توکن‌هایی است که به هر نفر تعلق می‌گیرد.  براساس گفته این بازی جایزه هر کاربر به زودی اعلام خواهد شد.

کلام پایانی

 

در فصل جدید این بازی تمامی پوسته‌ها به طور رایگان در اختیار کاربران قرار دارد. قابل ذکر است که فصل دوم بازی همین الان در فضای مینی اپلیکیشن در دسترس کاربران قرار دارد. تا کنون اطلاعات بیش‌تری در دسترس قرار نگرفته است. برای کسب اطلاعات بیش‌درباره فصل دوم باید مدتی صبر کنیم. همین‌طور درباره میزان جایزه هر فرد هم اطلاعات بیش‌تری در دسترس نداریم و باید منتظر اطلاعیه‌های بعدی بازی همستر باشیم. طبق گفته تیم همستر یک کپی از اطلاعات کاربران ذخیره کرده‌اند و قصد دارند بر اساس این اطلاعات یک مدل عادلانه برای تقسیم جوایز ایردراپ طراحی کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات