کد تپ سواپ امروز ۲۴ تیر | آموزش دریافت سکه رایگان

دسته بندی : اخبار ارز هشت 24 تیر 1403

صرافی ارز دیجیتال

کد مخفی تپ سواپ قابلیتی است که به کاربران این بازی تلگرامی کمک می‌کند تا امتیاز بیشتری به دست آورند. برای دریافت امتیاز و سکه رایگان تپ سواپ باید روزانه کد مخی هر ویدئو یوتیوب تپ سواپ را در بخش سینما وارد کنید. در این مطلب از ارز هشت کد تپ سواپ امروز ۲۴ تیر را قرار می‌دهیم.

کد تپ سواپ امروز ۲۴ تیر

ویدئو یوتیوب کد ویدئو تپ سواپ
TapSwap Education: Can You Earn 1 Bitcoin Per Day? How Bitcoin Mining Work 4K7U6E10G7
What are NFTs and why they cost Millions tardigrade
The most DANGEROUS crypto scams you SHOULD know about RANSOMWARE

کد مخفی تپ سواپ چیست؟

قسمت سینمای که در بخش تسک بازی تپ سواپ قرار دارد ویژگی است که به کاربران کمک می‌کند به سرعت امتیاز رایگان به دست آورند. بخش سینما در واقع نوعی بازاریابی برای تیم توسعه دهنده است تا به کمک آن بتوانند کانال یوتیوب خود را به کاربران معرفی کنند. در این بخش شما در قبال مشاهده کامل یک ویدئو مربوط به تپ سواپ می‌توانید امتیاز بگیرید. کدهای مخفی هر ویدئو به صورت اعداد رنگی در برخی از قسمت‌های ویدئو جای داده شده اند. شما می‌بایست این اعداد را کنار هم قرار دهید و کد را پیدا کنید. در نهایت نیز با وارد کردن کد در بخ مشخص امتیاز را دریافت کنید.

آموزش دریافت سکه رایگان و وارد کردن کد مخفی تپ سواپ

برای اینکه کد مخفی تپ سواپ را وارد کنید، ابتدا وارد بخش تسک ربات شوید و سپس گزینه سینما را انتخاب کنید. حالا باید روی ویدئو کلیک کنید تا به یوتیوب هدایت شوید.

کد مخفی تپ سواپ امروز 24 تیر

زمانی که دکمه تماشا را انتخاب و به یوتیوب هدایت شدید، باید ویدئو را کامل مشاهده کنید. (حتی اگر کد مخفی را دارید.) نکته: اخیرا ویدئو‌ها به همه کاربران یکسان نمایش داده نمی‌شود و امکان دارد ویدئو شما با کاربران دیگر متفاوت باشد. لذا لازم است هر ویئو یوتیوب را که باز می‌کنید کد متناسب را وارد کنید. کنار تصویر در هر ویدئو اعدادی قرار دارد که با کنار هم گذاشتن آن‌ها می‌توانید کد را پیدا کنید.

فهرست کدتپ سواپ امروز ۲۴ تیر در ابتدای مطلب قرار دارد. با وارد کردن هر کد در کادر مربوط به تصویر و زدن دکمه Submit و سپس دکمه Finish mission سکه رایگان را دریافت می‌کنید. پاداش هر ویدئو در بخش سینما تپ سواپ ۲۰۰ هزار سکه است. با زدن دکمه دریافت این میزان امتیاز به صورت خودکار به دارایی‌های شما اضافه می‌شود.

دقت داشته باشید زمانی که دکمه Watch را انتخاب کردید باید به همان اندازه در صفحه بمانید. در غیر این صورت دیگر کد از شما پذیرفته نخواهد شد.

کدهای مخفی تپ سواپ 24 تیر

سوالات متداول کاربران

چطور کدهای تپ سواپ را پیدا کنیم؟

کد هر روز در تصاویر مربوط به ویدئوها قرار دارد. باید با تماشای کامل هر ویدئو کد را پیدا کنید.

پاداش هر کد مخفی در تپ سواپ چقدر است؟

هر ویدئو در تپ سواپ ۲۰۰٬۰۰۰ هزار سکه رایگان به امتیازات کاربر اضافه می‌کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات