محدودیت های تریدینگ ویو برای اکانت رایگان

محدودیت های تریدینگ ویو برای اکانت های رایگان

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال 12 شهریور 1402

تریدینگ ویو یکی از کامل ترین و محبوب ترین پلتفرم ها برای نمایش نمودار است که نسخه اصلی آن به رایگان در اختیار همه کاربران قرار دارد. کاربرانی که می‌خواهند به صورت فوق حرفه ای ترید کنند و تمام ویژگی های نموداری پیشرفته را نیاز دارند، باید نسخه پرمیوم را دانلود کنند. قطعا نسخه پرو تریدینگ ویو با نسخه رایگان آن تفاوت هایی دارد، اما به طور کلی همین نسخه معمولی هم پاسخگو نیاز کاربران است. با این حال اخیرا توسعه دهندگان این ابزار مالی آپدیت جدیدی از آن منتشر کرده اند که تغییرات اساسی را در حساب های رایگان اعمال کرده است. به همین دلیل ما در این مطلب از ارز هشت می‌خواهیم بررسی کنیم محدودیت های تریدینگ ویو برای اکانت های رایگان چیست و آیا راهی برای دور زدن آن ها وجود دارد یا نه؟! اگر شما هم به دنبال پاسخ این پرسش هستید، با ما همراه بمانید…

1-تبلیغات زیاد:

اگر شما در حال تحلیل نمودار یک ارز دیجیتال در حساب رایگان تریدینگ‌ویو هستید، بسیار دشوار می‌شود به کاری که دارید انجام می‌دهید تمرکز کنید. زیرا تبلیغات زیاد می‌تواند ذهن شما را درگیر کند و از مسیر تجزیه و تحلیل دور کند.

زمانی که یک تریدر ارز دیجیتال یک ابزار نمودارسازی را باز می‌کند، هدفش بررسی موقعیت قیمت بازار  و شناسایی جهتی که قیمت ممکن است در آینده بگیرد هست. حساب تریدینگ‌ویو رایگان تریدرها را با تبلیغات پاپ‌آپ مزاحم و تبلیغات درون برنامه ای زیادی مواجه می‌کند که می‌تواند به راحتی توجه معامله گر را از تجزیه و تحلیل نمودار منحرف کند. بنابراین یکی از محدودیت های تریدینگ ویو برای کاربران را می‌توان حجم زیاد تبلیغات دانست. (البته کاربران زیادی با این مسئله کنار می‌آیند.)

2-محدودیت در دسترسی به تاریخچه دارایی ها:

در اکانت رایگان تریدینگ ویو یکی از محدودیت هایی که وجود دارد، دسترسی محدود به تاریخچه هر دارایی است. اگر شما هم از کسانی هستید که از اکانت پرو تریدینگ ویو استفاده نمی کنید باید بدانید که تنها نهایتا می توانید به تاریخچه 7 سال گذشته دسترسی داشته باشید. این محدودیت برای معامله گران میان مدت و کسانی که می خواهند یک استراتژی جدید را تست کنند عملکرد نامناسبی را به همراه دارد.

3-محدودیت در افزودن تعداد اندیکاتور:

یکی دیگر از محدودیت های تریدینگ ویو درباره تعداد اندیکاتور ها است. در حساب رایگان TRADINGVIEW شما نهایتا می‌توانید در هر چارت 3 اندیکاتور را فعال کنید.

4-در حساب رایگان تریدینگ ویو شما نهایتا می‌توانید 1 واچ لیست در روز تهیه کنید:

واچ لیست یکی از ابزارهای بسیار مفید برای فعالیت در بازارهای مالی به خصوص ارزهای دیجیتال است. (واچ لیست لیستی از ارزهای دیجیتال است که کاربر آن ها را بررسی می‌کند تا در صورت رسیدن قیمت به نقطه مورد نظر به خرید و فروش آن بپردازد.) اما متاسفانه یکی از محدودیت های تریدینگ ویو برای اکانت های رایگان محدودیت در ایجاد واچ لیست است. یعنی اگر شما اکانت خود را به نسخه پرمیوم ارتقاء ندهید، نمی توانید بیش از 1 واچ لیست ایجاد کنید.

5-عدم امکان اضافه کردن بیش از 30 Asset در واچ لیست:

یکی دیگر از محدودیت های جدید تریدینگ ویو برای اکانت های رایگان عدم امکان افزودن بیش از 30 Asset در واچ لیست هست. این محدودیت جدید اضافه شده و قبلا وجود نداشت.

6-عدم امکان افزودن flag در نسخه های رایگان:

FLOG مربوط به الگوی پرچم نزولی و الگوی پرچم صعودی است که در آپدیت جدید تریدینگ ویو، در اکانت های رایگان برای رسم آن محدودیت ایجاد شده است. بنابراین کاربر اگر بخواهد از این ویژگی تریدینگ ویو استفاده کند باید نسخه پرمیوم را خریداری کند.

چگونه نسخه پریمیوم تریدینگ را به صورت رایگان دریافت کنیم؟

برای دستیابی به نسخه پریمیوم تریدینگ‌ویو به صورت رایگان، شما می‌توانید از راهکارهای زیر استفاده کنید:

1. استفاده از اندیکاتورهای هوشمند: بسیاری از کاربران تریدینگ‌ویو اندیکاتورهای خود را طراحی کرده و به صورت رایگان به اشتراک می‌گذارند. برخی از این اندیکاتورها قابلیت انجام تحلیل‌های پیچیده را دارند و به شما امکان استفاده از ویژگی‌های پریمیوم را می‌دهند.

2. استفاده از اکانت‌های یک ماهه رایگان: تریدینگ‌ویو به هر کاربر اجازه می‌دهد یک بار از یک اکانت یک ماهه رایگان پریمیوم استفاده کند. شما می‌توانید این اکانت رایگان را با فعال کردن گزینه “30 Day Free Trial” بر روی حساب کاربری‌تان به مدت یک ماه فعال کنید.

3.ثبت نام در بروکرهای همکار تریدینگ ویو: برخی از بروکرها و سایت‌های معاملاتی با تریدینگ ویو همکاری دارند و به مشتریان خود اشتراک‌های پریمیوم تریدینگ ویو را به صورت رایگان ارائه می‌دهند. برای این منظور، ثبت نام در یکی از این بروکرها یا سایت‌ها و ارتباط با پشتیبانی آنها می‌تواند مفید باشد.


چکیده مقاله؛ تریدینگ ویو، انتخاب مناسب برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران

پلتفرم تریدینگ ویو به عنوان یک ابزار قدرتمند برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این پلتفرم از تنوع بالایی از برنامه‌ها و ویژگی‌های مناسب برای مبتدیان تا حرفه‌ایان با تجربه پشتیبانی می‌کند و کاربران از سراسر جهان می‌توانند از آن بهره‌برداری کنند.

با این حال، برخی از معامله‌گران ممکن است از واقعیت که تریدینگ ویو به صورت کاملاً رایگان در دسترس نیست، ناراضی باشند. بهترین راه حل برای آغاز معاملات این است که با یک حساب کاربری رایگان شروع کنید، دوره‌های آزمایشی ۳۰ روزه را امتحان کنید و پس از آن تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید یک اشتراک پولی خریداری کنید و از ویژگی‌های نامحدود آن لذت ببرید یا ترجیح می‌دهید از مزایای اکانت رایگان تریدینگ ویو بهره‌مند شوید. این تصمیم باید بر اساس نیازها و اهداف شخصی شما اتخاذ شود. اما به طور کلی باید با توجه به روش سرمایه گذاری خود به محدودیت های تریدینگ ویو نیز توجه داشته باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 5]

نظرات

  • نازنین همتی
    24 مهر 1402

    جایگزین تریدینگ ویو چیه؟