بهترین سایت های خبری ارز دیجیتال

بهترین سایت های خبری ارز دیجیتال 2023 | به همراه آموزش

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال 24 بهمن 1401

یک رکن اساسی و مهم در بازار ارز دیجیتال بروز نگه داشتن خود از وقایع موجود در این بازار است. بی شک سوالی که ذهن شما را درگیر می‌کند این است که چه منابعی  در این بازار مالی معتبر است؟
هر چند که این حوزه و بازار، بسیار گسترده است و منابع بسیاری وجود دارد اما وقتی نوبت به کسب اطلاعات در مورد ارز دیجیتال می رسد، باید مطمئن شوید که اطلاعات واقعی را دریافت می کنید؛ زیرا جمع‌آوری اطلاعات از منبع اشتباه می‌تواند ضرر جبران ناپذیری بر دارایی و سرمایه شما داشته باشد. در نهایت ما در این مقاله از ارز دیجیتال به سراغ منابع و سایت‌های خبری رفتیم که شما به عنوان یک سرمایه گذار و تریدر باید در چک لیست روزانه خود داشته باشید و با بررسی مدام آنها همیشه خود را به روز نگه دارید. در ادامه مقاله با مهم ترین سایت های خبری ارز دیجیتال سال 2023 همراه ما باشید.

سایت های خبری ارز دیجیتال

سایت های خبری ارز دیجیتال، عموما بستری از اطلاعاتی مثل اخبار داغ، دستاوردها و مصاحبه ها در ارتباط با ارز های دیجیتال را در اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهند. این اطلاعات و اخبار باید بی طرف و صادقانه باشد تادر تصمیم گیری بهتر سرمایه گذار کمک کند.

سایت خبری کوین دسک (CoinDesk)

کوین دسک CoinDesk یکی از بهترین و بزرگترین سایت خبری در حوزه ارز دیجیتال است. در این سایت مقالات مهم بازار مالی کریپتوکارنسی، تجزیه و تحلیل دقیق و همچنین نوسانات قیمت را می‌توانید مشاهده کنید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد کوین دسک وجود بزرگترین گروه روزنامه نگاران است که به صورت اختصاصی اخبار اکوسیستم بلاکچین را پوشش می‌دهند.
سایت کوین دسک (CoinDesk) دارای بخش‌های مختلفی است که به شرح زیر می‌باشد.

  • Newsletters 

    در این بخش تمامی اخبار مربوط به بازار ارز دیجیتال را می‌توان مشاهده کنید که مطالبی مفید برای تحلیل و سیگنال‌گیری است.

  • Podcasts

    در این قسمت اخبار و سخنرانی های افراد مهم و تاثیر گذار در حوزه ارز دیجیتال را می‌توانید به صورت پادکست گوش کنید.

  • Markets

    مهم ترین خبرها در رابطه با بازار کریپتوکارنسی قرار دارد.

  • Finance

    Business زیر مجموعه این بخش است که می‌توانید اخبار جدید در مورد شرکت‌ها و پروژه‌های جدید کریپتوکارنسی که برای سرمایه گذاری اطلاعات مفیدی است را در دسترس داشته باشید.

  • Technology

    در بخش تکنولوژی سایت کوین دسک، می‌توانید به اطلاعات مفید در مورد فناوری های جدید بازار ارز دیجیتال مانند بلاکچین و .. دسترسی داشته باشید.

  • Policy

    در این بخش اخبار سیاسی در مورد ارزهای دیجیتال یا پروژه های بلاکچینی به افراد اطلاع رسانی می‌شود.

  • Indices

    این بخش یا CoinDesk Indices (CDI) یکی از شرکت‌های تابعه CoinDesk، از سال 2014 ارائه‌دهنده شاخص‌های دارایی دیجیتال بوده که معیارهای استاندارد صنعت، شاخص‌ های سرمایه ‌پذیر، نرخ‌ های قیمت مرجع و راه‌ حل‌ های سفارشی را ارائه می ‌دهد.

  • TV & Videos

    در این قسمت افراد می‌تواند به اخبار ویدئویی، سخنرانی ها وآموزش های کریپتوکارنسی به صورت ویدئو دسترسی داشته باشند.

  • Learn

    در این قسمت آموزش‌های مربوط به ارز دیجیتال چه به صورت مبتدی چه پیشرفته برای تمامی افراد وجود دارد در نتیجه می‌تواند اطلاعات مورد نظر خود را در این قسمت جمع آوری کنید.

  • Crypto Prices

    در این بخش می‌توانید قیمت ارز دیجیتال و نوسانات آن را به صورت لحظه ای مشاهده کنید.

در نهایت کوین دسک (CoinDesk) تاثیرگذارترین و قابل اعتمادترین پلتفرم اطلاعاتی برای جامعه بازار مالی ارزدیجیتال است. یک پلتفرم یکپارچه برای رسانه ها، رویدادها، داده ها و شاخص ها در این بازار است.

سایت خبری کوین تلگراف

سایت خبری کوین تلگراف (CoinTelegraph)

کوین تلگراف  Cointelegraph در سال 2013 تأسیس شده و یکی از بهترین، سایت های خبری ارز دیجیتال است. منبعی مستقل و پیشرو که طیف گسترده ای از اطلاعات در مورد فناوری بلاک چین، دارایی های رمزنگاری و رویداد های نوظهوری مثل فین تیک (fintech) و اطلاعات مربوطه به آن را پوشش می دهد.

سایت کوین تلگراف دارای یک ردیاب ارز دیجیتال است که قیمت‌های فعلی ارزها را و همچنین تغییرات قیمت در ۲۴ ساعت گذشته را نمایش می‌دهد. همچنین این سایت اطلاعات دقیقی در مورد نحوه عملکرد هر توکن در برابر جفت های BTC یا ETH ارائه می دهد. در ادامه به بررسی قسمت‌های مختلف این سایت می‌پردازیم.

  • news

    در این بخش اخبار مهم بازار ارز دیجیتال به طور اختصاصی در 6 قسمت یعنی اخبار بیت کوین، اخبار اتریوم، اخبار آلت کوین ها ، اخبار سیاسی مربوط به ارز های دیجیتال، اخبار مربوط به NFTها و اخبار مربوط به دیفای ها دسته بندی شده است.

  • Markets

    این بخش شامل چند دسته مجزا است. در قسمت مارکت نیوز (Market news) می‌توان به اخبار مهم بازار ارز دیجیتال و در قسمت (price indexes) می‌توان به قیمت و نوسانات ارز دیجیتال دسترسی داشت.  در قسمت (market analysis) به تجزیه و تحلیل بازار ارزهای دیجیتال، جدیدترین اطلاعات در مورد تمایلات معاملاتی، تجزیه و تحلیل اخبار اخیر ارزهای دیجیتال و تجزیه و تحلیل بازار شامل بررسی بیت کوین و آلت کوین های قابل دسترسی است که منبع بسیار مفیدی برای تصمیم گیری سرمایه گذاری است. همچنین این سایت به علت تحلیل فاندامنتالی که از ارز های دیجیتال دارد مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

  • cryptopedia 

    در این بخش مبتدیان می‌تواند اطلاعات اولیه در مورد ارز های دیجیتال را آموزش ببینند.

در نهایت اگر می خواهید همه آخرین اخبار در مورد پروژه های رمزنگاری را در یک مکان داشته باشید، کوین تلگراف یک منبع عالی برای شماست. همچنین این سایت دارای هزاران مقاله آموزنده در حوزه ارزهای رمزنگاری و بلاک چین است.
نکته دیگری که این سایت را منحصر به فرد کرده استفاده از سبک کمیک استریپ در طراحی های می‌باشد  بنابراین در هر مقاله از این سایت شما متوجه یک بنر خلاقانه با رنگ های شاد خواهید بود.

سایت خبری فوربس (Forbes)

فوربس، سایتی با رابط کاربری آسان و متناسب با سلیقه تمام مخاطب‌ها است. فوربس به موضوعاتی مانند: میلیاردرها، نوآوری و فناوری، مشاوره املاک و.. می‌پردازد. اما دسته حائز اهمیت برای ما در این سایت، دسته دارایی های ارز دیجیتال است که به طور تخصصی در پنج بخش زیر قابل دسترسی است.

  • داشبورد (Doshboard) : در قسمت داشبورد شما می‌تونید از اخرین اخبار مهم بازار کریپتوکارنسی مطلع شوید.
  • دارایی های ترید( Traded Assets) : در بخش دارایی های ترید، مخاطبین می‌توانند فهرستی از قیمت رمز ارز ها در طی 24 ساعت گذشته مشاهده کنند.
  • تحقیقات (Research) : در قسمت تحقیقات، اخرین مقالات و اخبار در حوزه کریپتوکارنسی و بلاکچین ها قابل دسترس و مشاهده است.
  • رویدادها (Event) : در قسمت رویدادها، نزدیک ترین ایونت و رویداد برای افراد علاقه مند به این حوزه اطلاع رسانی می‌شود.
  • مدیریت ارز های دیجیتال (Cryoto Portfolios) : در این بخش فاکتور هایی مانند ارزش بازار ارزهای دیجیتال، حجم معاملات و تراکنش‌های روزانه برای مدیریت دارایی کریپتو، برای سرمایه گذاران علاقمند در دسترس است.

در نهایت اگر به دنبال سایتی هستید که لیستی به روز شده از ارزهای دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار و همچنین مشاوره تخصصی در مورد نحوه سرمایه گذاری در این بازارها را ارائه دهد، فوربس راه حل مناسبی است!

سایت خبری دیلی کوین (DailyCoin)

سایت خبری دیلی کوین DailyCoin  با هدف تمرکز بر اقتصاد ارزهای دیجیتال و ماموریت خدمت به نسل بعدی سرمایه گذاران در سراسر جهان تاسیس شده است. DailyCoin با تمرکز بر داستان‌های مختلف ارزدیجیتال  قصد دارد به فعالان بازار اخبار بی‌طرفانه، بینش تحلیلی عمیق و راهنمایی‌های آموزشی با کیفیت بالا را ارائه دهد. دیلی کوین  DailyCoin  امروزه در میان 15 پلتفرم خبری ارزهای دیجیتال مورد اعتماد در جهان قرار دارد.

این سایت نیز دارای هفت بخش مهم و اساسی زیر است:

  • ارزهای کریپتوکارنسی( Cryptocurrencies)

    مهم ترین و تازه ترین اخبار مربوط به ارز های دیجیتال را می‌توان در این چهار دسته تخصصی یعنی اخبار بیت کوین، اخبار اتریوم، اخبار استیبل کوین ها، و اخبار میم کوین ها مشاهده کرد.

  • اخبار بازار ارز دیجیتال (Market NEWS)چه اتفاقی در مورد ارزهای رمزپایه محبوب می افتد؟ چه چیزی بر قیمت بیت کوین تاثیر می گذارد؟ چرا صرافی های کریپتو هک می شوند؟ در  این قسمت اخبار بازار کریپتو به این سوالات و دیگر سوالات مهم پاسخ داده می‌شود.
  • اخبار سیاسی (Policy) 

    آخرین اخبار سیاست‌ها و مقررات در مورد ارزهای دیجیتال، بیت کوین، اتریوم، کاردانو، بلاک چین، NFT، وب 3 و متاورس ها در این قسمت از سایت قابل مشاهده است.

  • تکنولوژی (Technology)

    فناوری آخرین اخبار از بخش فناوری مرتبط با رمزنگاری، استخراج ارزهای دیجیتال، به‌روزرسانی‌های قرارداد هوشمند، نقض پروتکل، امنیت سایبری و هر محتوایی که مرتبط با فناوری بلاکچین هست در این قسمت قابل دسترسی است.

  • پذیرش ارزهای دیجیتال (Adoption)

    اخبار داغ در مورد پذیرش ارزهای دیجیتال در این قسمت از سایت قابل دسترسی است.

  • بازی ها وNFT ها (Gaming & NFT)

    اخبار بازی های کریپتو و اخبار داغ NFT و هر آنچه در حوزه بازی برای کسب درآمد است در این قسمت قابل مشاهده است.

  • کریپتوپدیا (Cryptopedia) 

    در این قسمت همه اطلاعاتی که برای تبدیل شدن به یک متخصص در کریپتو نیاز دارید با توضیحات واضح و ساده ای در مورد عملکرد ارزهای دیجیتال قابل دسترسی است .

در نهایت سایت دیلی کوین به طور مرتب به روز شده تا نیازهای مخاطبین را برآورده کند. این سایت دارای ابزارهای زیادی است که با ارائه توصیه های مفید از طرف معامله گرانی که سال ها این کار را با موفقیت انجام می دهند،  در نتیجه سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را در ابتدا بسیار آسان تر می کند. این سایت محتوای عالی  بسیار زیادی را برای مبتدیان ارائه می دهد، پس حتما آن را بررسی کنید!

سایت خبری کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)

این سایت مرجع وب سایت ردیابی قیمت در جهان برای دارایی های رمزنگاری شده است . ماموریت کوین مارکت کپ این است که رمزارزها را در سطح جهانی قابل کشف و کارآمد کند و با توانمندسازی کاربران خرده‌فروشی با اطلاعات بی‌طرفانه، با کیفیت بالا و دقیق برای نتیجه‌گیری آگاهانه آنها تلاش کند. بدون شک بهترین سایت خبری رمزنگاری است که می تواند اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار دهد. د راین سایت نمودار هایی وجود دارد که قیمت ارزهای دیجیتال مختلف را در صرافی های مختلف به نمایش می‌گذارد. در ادامه این سایت دارای پنج بخش اساسی به شرح زیر است.

 1. رمزارزها (Cryptocurencies)

این بخش شامل چند زیر مجموعه دیگر نیز می‌باشد.

  • Ranking: در این بخش رتبه بندی رمز ارز ها را بر اساس حجم معامله، قیمت، مارکت کپ و… قابل مشاهده است. این قسمت منبع خوبی برای تحلیل ارزهای دیجیتال است.
  • Recently Added: این بخش لیست پروژه ها و ارز های جدید کریپتوکارنسی که اخیرا وارد بازار شدن به نمایش می‌گذارد.
  • Categories : رتبه بندی تغییر قیمت ارزهای دیجیتال در 24 ساعت اخیر قابل مشاهده است.
  • Spotlight: در این بخش لیست بهترین کریپتوکارنسی ها بر اساس (Trending)بیشترین ارزهای معامله شده و جستجو شده، (Biggest Gainers) بیشترین میزان سوددهی در 24 ساعت اخیر، (Biggest Losers) بیشترین میزان زیان دهی در 24 اخیر، قابل مشاهده است.
  • Most Visit : بیشترین میزان مشاهده و بازدید در 24 ساعت اخیر و (Recently Add) ارزهای تازه توسعه یافته قابل مشاهده است.
  • Gainers & Losers: در این بخش به ترتیب لیستی از ارز های دیجیتال با بالاترین میزان سودهی و بالاترین میزان زیان در 24 ساعت اخیر، قابل مشاهده است.
  • Global Chart: در این بخش نمودارهای مربوط به کل بازار رمز ارزها در قسمت های مختلف، مثل نمودار مخصوص استیبل کوین و توکن ها و نمودار 10 تا از بزرگترین رمزارزها نسبت به کل دارایی ارزدیجیتال نمایش داده می‌شود.
  • Historical Snapshots: در این بخش تاریخچه رتبه بندی و اطلاعات ارزهای دیجیتال از سال 2013 قابل مشاهده و در دسترس است.

2. Exchanges

دراین بخش صرافی های ارزهای دیجیتال در دسته‌های مختلف قابل مشاهده است:

  • Dex : رتبه بندی برترین صرافی های غیر متمرکز ارزهای دیجیتال بر اساس حجم معاملات و سهم آن از بازار Defi قابل مشاهده است.
  • Spot : رتبه بندی صرافی ها را بر اساس ترافیک، نقدینگی، حجم معاملات قابل دسترسی و مشاهده است.
  • Derivatives: رتبه بندی صرافی ها بر اساس مبادلات ارزهای دیجیتال بر اساس الگوریتم هایی از جمله نقدینگی و حجم معاملات مشتق شده قابل مشاهده است.

3. Products

در این بخش نیز می‌توانید به امکاناتی مثل Swap (امکان تبدیل رمز ارزها به یکدیگر به صورت مستقیم و بدون ورود به صرافی ها)، Convertor (تبدیل ارزش رمز ارزهای مختلف به یکدیگر یا به پول فیات)، Mobile App ( توضیحات اپلیکیشن کوین مارکت کپ)، Blockchain Explorer (اطلاعات مربوط به بلاکچین های مختلف)، Jobs Board (شغل های پیشنهادی درباره بازار کریپتوکارنسی)، Crypto API ( ساخت API های شخصی) دسترسی داشته باشید.

4.Learn

همانطور که از نامش پیداست در این قسمت می‌توانید آموزش های مختلف در مورد بازار دیجیتال به صورت مقاله و ویدیو در یوتوب مشاهده کنید.

در نهایت سایت کوین مارکت کپ دارای محبوبیت بالا و اطلاعات جذابی برای بسیاری از سرمایه گذاران ارز دیجیتال است. در نتیجه با استفاده از بررسی اطلاعات بخش های مختلف این سایت به صورت مداوم، بی شک کیفیت معاملات افزایش چشمگیری می‌یابد.

سایت خبری کریپتو دیلی(Crypto Daily)

کریپتو دیلی (Crypto Daily) پیشروترین سایت خبری رمزنگاری و بلاک چین است و پلی است که شکاف بین شرکت های ارز دیجیتال و کاربران و علاقه مندان به حوزه کریپتوکارنسی را پر می‌کند. هدف کریپتو دیلی ایجاد یک رسانه مستقل و گسترده است که در آن اطلاعات بسیار متنوع و جالب تری را ایجاد می‌کند تا حمایت سهامداران را به خود جذب کند.

این سایت نیز به چند بخش اساسی و مهم تقسیم شده است:

  • Bitcoin

    در بخش بیت کوین شما می‌توانید آنالیز و اخبار مهم ارز دیجیتال بیت کوین را مشاهده کنید.

  • Ethereum 

    در بخش اتریوم سایت کریپتو دیلی، نیز به جدیدترین اخبار مربوطه به پروژه اترویوم دسترسی دارید.

  • Defi

    در بخش دیفای این سایت اطلاعات و اخبار مهم در مورد دیفای و بلاکچین ها موجود و قابل مشاهده است.

  • Altcoin
  • در این قسمت اخبار داغ و اطلاعات درمورد آلت کوین ها قابل مشاهده است.
  • Trading
  • در دسته تریدینگ به آنالیز و تحلیل ارزهای دیجیتال پرداخته می‌شود.
  • Technology
  •  در بخش تکنولوژی به اخبار تازه و اطلاعات مورد نیاز در حوزه بلاکچین و فناوری ارزهای دیجیتال پرداخته می‌شود.
  • Business 
  • در این قسمت اخبار، اطلاعات مورد نظر شرکت‌ها بازار ارزدیجیتال و فرصت های سرمایه گذاری قابل مشاهده است.
  • Opinion
  • در این بخش آنالیز و تحلیل پروژه‌های مختلف ارز دیجیتال بر اساس عقاید و سیاست های نویسنده سایت قابل مشاهده است.
  • Regulation

    در این دسته به مقررات و اخبار سیاسی در حوزه ارز دیجیتال پرداخته می‌شود.

  • Web3

    اطلاعات و اخبار جدید در مورد بازی ها و بلاکچین ها و وب 3 قابل مشاهده است.

  • NFT 

    همانطور که پیداست جدید ترین و تازه ترین اخبار مربوط به NFT ها در دسترس است.

در نهایت می‌توان گفت کریپتو دیلی (Crypto Daily) یکی دیگر از سایت های خبری و اطلاع رسانی مفید در ارز دیجیتال است و به موضوعات مختلفی از جمله بیت کوین ،NFT و متاورس را پوشش می دهد.. همانطور که گفتیم این سایت دارای بخش تجزیه و تحلیل معاملات است که فعالیت و روند قیمت را توضیح می دهد. در نتیجه می‌تواند منبع خوبی هم برای مبتدیان و هم تریدر های حرفه ای باشد.

سایت خبری نیوز بی تی سی (News BTC)

NewsBTC یک پلتفرم خبری و منبع برتر است که از اکتبر 2013 محتوای خبری با کیفیت، بررسی ها، تحلیل های فنی و سایر بینش های منحصر به فرد به جامعه سهامداران ارائه می‌دهد. سایت نیوز بی تی سی (NewsBTC)  نه تنها با تمرکز بر آموزش مخاطبین خود در مورد بیت کوین و تأثیر بالقوه آن بر سیستم های مالی سنتی با صنعت ارزهای دیجیتال رشد کرده استبلکه اخبار مربوطه به آلت کوین ها، پروژه های بلاک چین، فروش های جمعی، تحولات نظارتی و برخی از فناوری های پیشرو حال حاضر را پوشش می‌دهد.
شما می‌توانید اخبار سایت بی تی سی را در چند دسته زیر مشاهده کنید:

  • News : 

    در این بخش اخبار به صورت تخصصی به 8 قسمت یعنی اخبار مربوط و تخصصی ارز دیجیتال بیت کوین، اخبار ارز اتریوم، اخبار ارز کاردانو، اخبار ارز دوج کوین، اخبار ارز ریپل، اخبار تخصصی دیفای و بلاکچین ها، اخبار تخصصی NFTها، اخبار تخصصی اسپانسر‌های ارز دیجیتال دسته بندی کرد.

  • Analysis : 

    در این قسمت سایت پیش‌بینی قیمت کل بازار کریپتو و همچنین تحلیل فنی کامل ارزهای دیجیتال از طریق میانگین‌های متحرک، سیگنال‌های خریدو فروش و شاخص‌های نمودار ر قابل مشاهده است. همچنین به صورت تخصصی می‌توانید به تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین (BTC)،  اتریوم (ETH)،ریپل (XRP)، لینک زنجیره ای (LINK)، کاردانو (ADA) . . بپردازید.

  • Trading course :

    این بخش مخصوص افرادی است که مبتدی هستند و به دنبال آموزش ترید کردن ارز های دیجیتال هستند. در این قسمت دوره ای طراحی شده است که معامله گران به آرامی از سطح مبتدی تا پیشرفته با بازار ارز دیجیتال و مفاهیم آن آشنا خواهند شد.

  • Directory :

    فهرست راهنما یا Directory شامل دو قسمت مهم و مجزاست: Bitcoin Businesses (ارائه لیستی از مشاغل، استارت آپ ها و شرکت های بیت کوین در صنعت ارزهای دیجیتال)، Bitcoin Brokers ( پیدا کردن یک بروکر بیت کوین)

  • Event :

    اطلاعات از رویدادهای پیش رو این حوزه قابل مشاهده است.

اخبار ارزدیجیتال

سایت خبری کریپتو سلیت (CryptoSlate)

کریپتو سلیت یک منبع جامع و متنی برای اخبار، تفکر ها  و داده های رمزنگاری است که از سال 2017 مقصدی برای فضای دارایی های دیجیتالی سریع و نوپا بوده و با هدف تمرکز بر بیت کوین، دیفای، NFT و وب 3، ارائه یک نمای کلی از بازار دارایی های کریپتو  را دارد. این سایت دارای هفت قسمت به شرح زیر می‌باشد:

  • Top Crypto News: در این قسمت از سایت یک نمای کلی از آنچه در کریپتو اتفاق افتاده است؛ قابل مشاهده است.
  • News: آخرین اخبار بیت کوین، دیفای، NFT و وب 3 در این قسمت قابل دسترسی است.
  • Coin: در این بخش رتبه بندی ارزهای دیجیتال بر اساس بیشترین سود و بیشترین ضرر، حجم معاملات ونقدینگی قابل مشاهده است.
  • Insights : در این قسمت از سایت با مقالاتی از تجزیه و تحلیل عمیق بازار کریپتو رو به رو هستید.
  • Directory : در این بخش صدها شرکت، محصول و افرادی که در کریپتو و وب 3 کار می کنند را  می‌توانید جستجو کنید.
  • Podcasts : آخرین روندها وسخنرانی ها در بازار ارزهای دیجیتال از طریق پادکست‌ها قابل مشاهده است.

در نهایت میتوان گفت CryptoSlate اخبار شفاف و معتبری از صنعت ارزهای دیجیتال و بلاک چین ارائه می دهدو با داشتن دسته بندی های زیادی در فضای رمزنگاری، اطلاعات زیادی به شما خواهد داد.

سایت خبری Coinspeaker

سایت کوین اسپیکر (Coinspeaker) اطلاعاتی در موردتکنولوژی و فناوری‌ها، فین‌تک، بلاک چین، ارزهای دیجیتال را در بر می‌گیرد و با ترکیبی از اخبار معمولی، مقالات فنی، به‌روزرسانی‌های بازار روزانه و هفتگی، مصاحبه‌های متخصصان بازار ارز دیجیتال مطلب مفید و تخصصی را ارئه میدهد. این سایت در دسته های مختلف به مخاطبین خود اطلاع رسانی می‌کند که به شرح زیر است:

  • Business News

    آخرین اخبار کسب و کار در مورد معاملات پرمخاطب، بزرگترین سرمایه گذاران جهان، عرضه های اولیه عمومی کلیدی (IPOs)، استارت آپ ها و موارد دیگر را به نمایش می‌گذارد.

  • Market News 

    جدیدترین اخبار بازار را که داستان های کلیدی جهان را در مورد  سهام و معاملات آتی، کالاها، ارزها، ETFها، شاخص ها و صندوق ها پوشش می دهد.

  • Cryptocurrency news 

    آخرین اخبار مربوط به ارزهای دیجیتال از جمله پیش‌بینی قیمت، تحلیل‌های تخصصی و موارد دیگر را که در مورد ارزهای دیجیتال می‌دانیم،به نمایش می‌گذارد.

  • Technology News

 اخبار جدید و به روز رسانی شده در مورد محاسبات، وب 3، ابزارها، رسانه های اجتماعی، و همچنین تجزیه و تحلیل قیمت سهام غول های فناوری در دسترس است.

  • FinTech News 

    در این بخش آخرین اخبار مربوط به فین‌تک را می‌توانید مشاهده کنید .فناوری‌ای که توسعه برنامه‌های مالی، فرآیندها و محصولات را هدایت می‌کند و شیوه زندگی ما را متحول می‌کند.

  • Guides

    با کاوش در راهنمای کامل ما که موضوعات مختلفی از سرمایه گذاری و فین تک گرفته تا امور مالی شخصی، فناوری، ارزهای دیجیتال و موارد دیگر را پوشش می دهد،  در این بخش شما می‌توانید دانش خود را گسترش دهید.

  • Tool

    در این بخش می‌توانید قیمت ارزهای دیجیتال و نوسانات آن را و همینطور رویدادهای حوزه ارز دیجیتال را مشاهده کنید.

در نهایت سایت کوین اسپیکر یکی از بهترین وب سایت های خبری رمزنگاری است که شما را از آخرین رویدادهای بازار ارز دیجیتال مطلع می کند. مقالات این سایت به طور منظم به روز می شوند و دارای توصیه های تخصصی از کارشناسان رمزنگاری هستند که نظرات خود را در مورد موضوعات مختلف به اشتراک می گذارند.

جمع بندی

در پایان این لیست از بهترین سایت های خبری ارز دیجیتال باید همیشه در گوشه ذهنتان به این موضوع توجه داشته باشید که در این بازار بروز باشید. نکته قابل ذکر دیگر این است که هیچ سایتی بهتر از بقیه نیست. پس هرچه اطلاعات بیشتری از سایت های مختلف دریافت کنید ضرر نکرده اید. بنابراین، هر روز چندین سایت را بخوانید و در مورد همه مسائل مربوط به ارز دیجیتال اطلاعات لازم را به دست بیاورد.

شما از چه منابعی برای اطلاع از آخرین وقایع  واخبار بازار ارز دیجیتال استفاده می‌کنید؟

برچسب:
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات