آموزش ارز دیجیتال

بهترین کیف پول تتر برای ایرانی ها(2023)

تتر یکی از استیبل کوین‌های محبوب بازار ارزهای دیجیتال هست که ارزشی معادل یک دلار آمریکا دارد. این رمز ارز در واقع به یک ارز پایه در دنیای کریپتو تبدیل شده و بسیاری از کاربرها نه تنها برای معامله بلکه برای حفظ ارز پول خود از این دارایی استفاده می‌کنند. پس حالا که استفاده از این ارز دیجیتال انقدر طرفدار دارد، قطعا یکی از نیاز کاربرها ولت ارز دیجیتال هست. مخصوصا برای کاربران ایرانی که تقریبا توسط بسیاری از صرافی و کیف پول‌های ارز دیجیتال تحریم شده اند. به همین دلیل ما در تیم تحلیل ارز هشت، تصمیم به تحقیق در مورد کیف پول تتر برای ایرانی‌ها گرفتیم و در ادامه می‌خواهیم تا شما را با چند مورد از امن‌ترین موارد برای هولد usdt آشنا کنیم. پس در این بررسی با ما همراه بمانید. .

کیف پول تتر چیست؟

کیف پول تتر یک وسیله  برای ذخیره سازی این رمز ارز است که به شما امکان نگهداری توکن‌USDT را می‌دهد. با خریداری این ارز دیجیتال از آنجا که تتر به عنوان یک رمزارز پایدار به معادل دلار آمریکا پیوسته‌ است، نیازی به نگرانی از نوسانات بالای بازار رمزارزها ندارید. به طور کلی ارز دیجیتال تتر یکی از ارزهای محبوب در بین کاربران کریپتویی است و افراد با اهداف مختلف اقدام به خرید و فروش آن می‌کنند.

انواع کیف پول تتر:

شما می‌توانید کیف پول‌های تتر مختلف را براساس ویژگی‌ها و مزایای آن‌ها پیدا کنید. انواع اصلی کیف پول‌های تتر عبارتند از:

  • Hardware Wallet: برای جلوگیری از هک آنلاین می‌توانید از کیف پول‌های تتر سخت افزاری برای ذخیره آفلاین توکن‌های خود استفاده کنید.
  • Mobile Wallets: کیف پول‌های نرم افزاری تتر به شما این امکان را می‌دهند تا با استفاده از دستگاه‌های همراه خود به صورت آنی به صرافی‌ها یا اپلیکیشن‌ها متصل شده و با آن‌ها تعامل داشته باشید و از این طریق دارایی‌های خود را ذخیره و مدیریت کنید.
  • Desktop Wallets: شما می‌توانید از این نوع کیف پول نصب شده روی کامپیوتر خود برای ذخیره و مبادله توکن‌های تتر استفاده کنید.
  • Web Wallets: این کیف پول تتر با استفاده از مرورگرهای وب پشتیبانی می‌کنند و از طریق تلفن همراه و یا کامپیوتر امکان دسترسی به آن‌ها را دارید. (توصیه می‌کنیم برای نگهداری ارزهای دیجیتال از این کیف پول استفاده نکنید. چرا که امنیت بالایی ندارند.)

مطالب مرتبط: بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانیان


حال که با کیف پول تتر آشنا شدید، بیایید نحوه انتخاب بهترین کیف پول آن را هم بررسی کنیم.

چگونه بهترین کیف پول تتر را انتخاب کنیم؟

در هنگام انتخاب کیف پول تتر، مهم است که پیش از هر انتخابی فاکتور‌هایی را برای انتخاب بهترین گزینه بشناسید. زیرا در نظر داشتن برخی از موارد در نگهداری امن دارایی بسیار مهم اند. برخی از این فاکتورها در انتخاب بهترین کیف پول تتر برای ایرانیان عبارت‌اند از:

۱. امنیت را در نظر بگیرید:

ویژگی‌های امنیتی مهم‌ترین عامل هنگام انتخاب کیف پول تتر هستند. هرگونه اشکال امنیتی می‌تواند منجر به از دست رفتن کل توکن‌های ذخیره شده در کیف پول شما شود.

همیشه کیف پول‌هایی را انتخاب کنید که از ویژگی‌های امنیتی مانند PIN – code، قفل اثر انگشت، احراز هویت دو عاملی یا Face ID برخوردار هستند. علاوه بر این، بررسی کنید که آیا کیف پول از آخرین استانداردهای امنیتی و رمزنگاری پیروی می‌کند یا خیر.

۲. سازگاری کیف پول را بررسی کنید:

اگر از چندین دستگاه استفاده می کنید، اطمینان حاصل کنید که کیف پول تتر شما از سیستم عامل های مختلف پشتیبانی می کند. به این ترتیب می توانید در حین تعویض دستگاه های خود از بروز مشکل در انتقال توکن جلوگیری کنید. علاوه بر این، کیف پول را برای هولد تتر  انتخاب کنید که دارای اپلیکیشن موبایل پیشرفته ای برای اندروید و آیفون هستند. این ویژگی برای ارسال و دریافت توکن های USDT در حین معامله مفید خواهد بود.

۳. آیا رضایت کاربر کیف پول تتر برای توسعه دهنده مهم است؟

کیف پول های تتر برای کمک به کاربران در تراکنش های رمزارزی سریع تر توسعه یافته اند. برای انجام این کار، باید کیف پولی را انتخاب کنید که رابطی کاربرپسند برای ذخیره سازی و تراکنش ها فراهم می کند. اکثر کیف پول های تتر به شما اجازه می دهند تراکنش ها را در چند مرحله ساده انجام دهید و همیشه این نوع کیف پول ها را انتخاب کنید. علاوه بر این، بهتر است کیف پول هایی را ترجیح دهید که درخواست ایجاد حساب و تایید نمی کنند.

۴. پشتیبانی کیف پول به صورت شبانه روزی و سریع هست؟

پشتیبانی بد از مشتری همیشه تجربه کاربری آزاردهنده ای در هر بخش خدماتی به همراه دارد. بنابراین پیش از انتخاب ولت تتر مطمئن شوید که مشکلات شما را در زمان کمتری حل می کند. همچنین بهتر است کیف پولی را انتخاب کنید که گزینه های متعددی مانند پشتیبانی از طریق چت آنلاین، ایمیل و تلگرام در اختیار شما قرار می دهد.

از دیگر ویژگی های که یک کیف پول برتر تتر برای ایرانیان می‌تواند داشته باشد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در دسترس بودن اسکنر  QR کد برای ارسال و دریافت فوری توکن ها.
  • گزینه ای برای ارتباط یکپارچه با DApps.
  • والت هایی که از چندین بلاک چین پشتیبانی می‌کنند.
  • از گزینه های پرداخت مختلفی برای خرید توکن های تتر پشتیبانی می‌کند.

بهترین کیف پول تتر برای ایرانی ها برای نگهداری امن دارایی

1- کیف پول تتر اکسدوس:

Exodus که در سال ۲۰۱۵ تاسیس شد، یک کیف پول‌ تتر برتر است که امکان هولد ارز دیجیتلال USDT را برای کاربران موبایل و دسکتاپ فراهم می‌کند. شما می‌توانید از این کیف پول برای مدیریت آسان توکن‌های تتر خود از بلاک چین‌های مختلف استفاده کنید.

Exodus داده‌های تراکنشی و کلیدهای خصوصی کیف پول شما را برای امنیت و حریم خصوصی رمزنگاری می‌کند. علاوه بر این، اکسدوس دارای رابط کاربرپسند و پشتیبانی 24 ساعته برای کاربران خود است.

این ولت ارز دیجیتال به عنوان کیف پول سخت افزاری، موبایل، دسکتاپ و وب در دسترس است. شما می‌توانید هر با توجه به پلتفرمی که می‌خواهید از آن استفاده کنید، گزینه سازگار اکسدوس را دانلود کنید و از آن برای معامله ارز تتر استفاده کنید.  همچنین با استفاده از Exodus داده‌های پرتفوی لحظه ای و نمودارهای زنده بازار کریپتو را دریافت خواهید کرد.

راهنمای دانلود کیف پول Exodus :کاربران موبایل می‌توانند کیف پول Exodus Tether را از گوگل پلی یا اپ استور نصب کنند. علاوه بر این، نسخه دسکتاپ Exodus از ویندوز، مک و لینوکس پشتیبانی می‌کند. اگر کیف پول‌های وب را ترجیح می‌دهید، می‌توانید Exodus را روی مرورگر بریو یا کروم خود نصب کنید.


دانلود کیف پول اکسدوس برای اندروید+آیفون و ویندوز


2-کیف پول تتر Infinity

با استفاده از Infinity Wallet می‌توانید توکن‌های تتر خود را روی دستگاه‌های دسکتاپ و موبایل مدیریت کنید. علاوه بر این، این کیف پول به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از کد کد اسکنر از کیف پول‌های دیگر، توکن درخواست کنید.

Infinity Wallet دارای ویژگی‌های رمزنگاری لایه بالایی است و همین مسئله امنیت بالایی را برای دارایی های شما به همراه دارد. به همین ترتیب، سرمایه تان ناشناس و خصوصی نگه داری می‌شوند تا امنیت و حریم خصوصی کیف پول شما افزایش یابد.

علاوه بر این، می‌توانید پرتفوی تتر خود را با قیمت بازار زنده آن پی گیری کنید. همچنین می‌توانید از ویژگی‌های پشتیبانی چت آنلاین و ایمیل Infinity Wallet برای حل مشکلات و رفع سوالات خود استفاده کنید. آخرین نسخه دسکتاپ Infinity Wallet از سیستم عامل‌هایی مانند لینوکس، مک او اس و ویندوز پشتیبانی می‌کند.


دانلود کیف پول Infinity برای اندروید


3-اتمیک ولت:

آیا به دنبال کیف پول تتر هستید که با کامپیوتر شخصی و دستگاه‌های موبایل شما به خوبی کار کند؟ بنابراین باید بدانید اتمیک ولت بهترین کیف پول تتر برای شما است. کیف پول Atom ic Wallet کلیدهای خصوصی‌تان را به جای سرور یا صرافی متمرکز روی دستگاه‌های شما ذخیره می‌کند تا امنیت بیشتری داشته باشید. این ویژگی امنیتی به شما اجازه می‌دهد کنترل کاملی روی توکن‌های تتر خود داشته باشید.

به غیر از این، ای ام دی نیازی به ثبت حساب یا تایید KYC ندارد. علاوه بر همه این ها، داده‌های شما بدون ردیابی باقی می‌مانند. همچنین، در صورت داشتن هرگونه شک و تردید یا شکایت می‌توانید ازطریق چت یا ایمیل با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

شما می‌توانید اپ Wallet را روی کامپیوتر شخصی خود دانلود کنید که از مک او اس، ویندوز، فدورا، اوبونتو و دبیان پشتیبانی می‌کند. همچنین، می‌توانید اپلیکیشن‌های موبایلی آن‌ها را از فروشگاه اپ استور یا گوگل پلی نصب کنید.


دانلود کیف پول اتمیک ولت برای اندروید+ویندوز+آیفون


4-تتر ولت:

کیف پول تتر کیف پول موبایلی رسمی برای ذخیره سرمایه‌های USDT است. این نرم‌افزار رابط ساده و ساده‌ای دارد که برای تازه کارها در تجارت تتر و کریپتو مناسب است. از زمان مساله هک شدن این کیف پول در سال ۲۰۱۷، ویژگی‌های امنیتی این اپلیکیشن موبایل افزایش یافته است تا از وقوع دوباره این اتفاق ناگوار جلوگیری شود. این کیف پول می‌تواند انتخاب مناسبی برای کاربران ایرانی باشد.


دانلود کیف پول Tether Wallet


5-کیف پول متاماسک:

نصب کیف پول متامسک (MetaMask) به صورت یک افزونه در مرورگرهای فایرفاکس، کروم، iOS و اندروید امکان‌پذیر است. Metamask، به عنوان یک کیف پول چندمنظوره، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به تمامی رمزارزها به ویژه تتر و بلاکچین‌های اتریوم، آوالانچ، پالیگان، و بایننس در کنار تمامی رمزارزهای مبتنی بر استاندارد ERC20، مانند NFTها دسترسی پیدا کنند.

با توجه به ادغام ShapeShift و کوین‌بیس، امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال به سادگی فراهم شده و می‌توان به همراه آنها ارسال و دریافت توکن را نیز انجام داد. به عبارت دیگر، می‌توان ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتر، تتر و غیره را به این روش به دست آورد.

Metamask با بکارگیری seed و نگهداری کلید خصوصی در مرورگر کاربران، امنیت را بهبود می‌بخشد. در حال حاضر بیش از ۱۰ میلیون کاربر از Metamask استفاده می‌کنند، این نشان‌دهنده قدرت و محبوبیت این والت در جامعه رمزارزها و برنامه‌های نامتمرکز (DApp) است.


جمع بندی:

ولت، یکی از مولفه های اصلی فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال است. هر کاربری که می‌خواهد در حوزه کریپتو فعالیت داشته باشد باید با اصطلاحات و نیازهای اولیه ارزهای دیجیتال آشنایی داشته باشد.

بهترین کیف پول تتر برای ایرانی ها موضوع این مطلب از محتوای ارز هشت بود که در آن کیف پول اتومیک ولت، تتر ولت، Infinity و اکسدوس تا به اینجای کار معرفی شد. البته شما میتوانید تترهای خود را در مولتی کیف پول خود مانند تراست ولت نیز نگهداری کنید.

در جدول ذیل چند مورد دیگر از این کیف پول ها را به صورت اختصار معرفی می‌کنیم:

نام کیف پول مزایا معایب
Trust Wallet رابط کاربری کاربر پسند و امکانات بسیار زیاد عدم امکان استفاده در نسخه ویندوز
Coinbase Wallet امنیت خوب و کاربری آسان کیف پول میزبان است(یعنی همیشه باید به اینترنت متصل باشد)
Trezor Model T امنیت قابل قبول و بالا دارای طراحی نسبتا قدیمی و قیمت های بالا

بنظر شما برای نگهداری تتر نیاز به کیف پول اختصاصی هست؟ تجربیات خود را در این رابطه با ما و کاربران سایت ارز هشت در میان بگذارید…

فرشته کاهانی

Recent Posts

پکس گلد چیست؟ آشنایی با ارز دیجیتال طلا PAX Gold

روش‌های زیادی برای سرمایه گذاری روی طلا وجود دارند. اما این روش‌های سنتی اغلب مشکلاتی…

2 هفته قبل

نحوه توزیع ایردراپ کتز به چه صورت خواهد بود؟

طبق اطلاعیه های جدید، ایردراپ کتز از فردا قابل برداشت است و در این اطلاعیه…

2 هفته قبل

سایت پیترکس چیست و چرا متهم به کلاهبرداری است؟

با توجه به پیشرفته شدن تکنولوژی‌ پرداخت‌های آنلاین در حوزه رمز ارزها، کلاهبرداری‌ها در این…

2 هفته قبل

اطلاعیه جدید همستر کامبت: هنوز برای دریافت ایردراپ فرصت دارید

بازی همستر کامبت یک اطلاعیه جدید منتشر کرد. در این اطلاعیه اعلام کرده کاربران برای…

3 هفته قبل

تحلیل تکنیکال اتریوم، ریزش ETH تا کجا ادامه دارد؟

بعد از اینکه بازار ارزهای دیجیتال طی روز قبل با ریزش شدیدی مواجه شد اتریوم…

3 هفته قبل

رشد ۴۰ درصدی نات کوین در ۵ روز؛ حرکت صعودی NOT تا کجا ادامه دارد؟

بعد از اینکه نات کوین یک دوره تثبیت را پشت سر گذراند، طی پنج روز…

3 هفته قبل