آموزش ارز دیجیتال

پیدا کردن بازی‌های معتبر تلگرامی و معرفی چند بازی تلگرامی جدید

پیدا کردن بازی‌های معتبر تلگرامی چگونه است؟ و جدید ترین بازی ها را چطور پیدا کنیم؟ نات کوین که یک بازی تلگرامی در سبک تب تو ارن (Tap To Earn) بود با اینکه در اوایل شروع فعالیت خود بین عموم از اعتماد چندانی برخوردار نبود، توانست یک ایردراپ موفق و بزرگ را برگزار کند. پس از موفقیت نات کوین موجی از بازی‌های مشابه و در سبک Tap To Earn در بستر تلگرام به بازار عرضه شد. افراد زیادی بودند که نتوانستند از ایردراپ نات کوین درآمدی کسب کنند، به همین دلیل بعد از معرفی بازی‌هایی مثل همستر کامبت و تب سواپ از آن‎ها استقبال کردند. در حال حاضر بازی‌های سبک Tap To Earn روز به روز در حال افزایش هستند. نکته مهم این است که بتوانیم برای فعالیت در بازی‌های Tap To Earn معتبرترین و قابل اعتمادترین این بازی‌ها را انتخاب کنیم. ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم نحوه پیدا کردن بازی‌های معتبر تلگرام را یاد بگیرید.

چگونه بازی‌های معتبر تلگرام را پیدا کنیم؟

برای اینکه بتوانید یک بازی تلگرامی معتبر و قابل اعتماد پیدا کنید باید چند مورد را درباره این بازی‌ها بررسی کنید.

۱ – چک کردن پلتفرم تلگرام اپس سنتر (Telegram Apps Center) یا مرجع رسمی عرضه مینی اپ‌های تلگرامی

برای اینکه اعتبار یک بازی را بررسی کنید اولین کار این است که وارد ربات @tapps_bot شوید و نام بازی یا ربات مورد نظر خود را جستجو کنید. با انجام این کار می‌توانید تا حد زیادی ز امن بودن بازی مورد نظر یا برنامه تلگرامی که انتخاب کرده‌اید آسوده خاطر باشد. زیرا تیم تلگرام اپس سنتر (Telegram Apps Center) قبل از اینکه یک بازی یا برنامه را اضافه و معرفی کند آن را از زوایای مختلفی مورد بررسی قرار می‌دهند تا از امنیت آن مطمئن شوند. این فیلتر تا حدود زیادی به شما کمک می‌کند از امنیت یک بازی تلگرامی مطمئن شوید. سختگیری‌های تیم Telegram Apps Center در این مورد این اطمینان را به شما می‌دهد که برنامه‌های معرفی شده در این قسمت نمی‌توانند از کاربران تلگرام سواستفاده کنند. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که نمی‌توانید فقط به Telegram Apps Center برای انتخاب بازی اتکا کنید. بلکه شما باید برنامه یا بازی مورد نظر خود را که قصد دارید در آن عضو شوید شخصاً مورد بررسی قرار دهید. برای اینکه بررسیی‌های شخصی خود را در مورد بازی‌ها انجام دهید، می‌توانید توصی‌های زیر را هم انجام دهید.

۲- بررسی حساب رسمی مجموعه یا تیم توسعه بازی در شبکه‌های اجتماعی

هر چقدر شرکت‌های معتبر بیشتری از یک بازی حمایت کنند راحت‌تر می‌توان به آن اعتماد کرد. این مورد که کدام یک از مجموعه‌های بزرگ فعال در فضای ارزهای دیجیتال از قبیل صرافی‌ها یا شرکت‌های سرمایه‌گذاری، در پروژه مورد نظر شما سرمایه‌گذاری کرده است، می‌تواند عامل بسیار مهمی برای اعتماد شما آن باشد. برای این کار می‌توانید حساب رسمی مجموعه‌ها یا تیم توسعه بازی را در شبکه‌های اجتماعی مانند X یا همان توییتر سابق بررسی کنید. با بررسی حساب اجتماعی آن‌ها می‌توانید اطلاعاتی را درباره سرمایه‌گذاری‌های آن‌ها در پروژه‌های مختلف کسب کنید.

۳- شناخت تیم توسعه بازی

هرچند ممکن است هویت بعضی از بازی‌های محبوب تلگرام نامشخص باشد اما با این حال، خوب است که شما به عنوان یک کاربر بدانید که چه کسانی پشت یک پروژه هستند. اینکه کدام تیم توسعه، بازی مورد نظر شما را توسعه داده می‌تواند برای شما کمک کننده باشد. برای این کار می‌توانید حساب رسمی بازی مورد نظر خود را در شبکه‌های اجتماعی همانند X بررسی کنید.

معرفی معتبرترین بازی‌های جدید تلگرام

همانطور که گفتیم شما باید بازی مورد نظر خود را از قسمت Telegram Apps Center پیدا کنید. بازی‌هایی که در این قسمت هستند نسبت به بازی‌هایی که در این بازار مینی اپلیکیشن‌ها موجود نیستند مورد اعتمادتر هستند. در بازار Telegram Apps Center یک دسته‌بندی به نام پلی تو ارن (Play To Earn) وجود دارد. اکثر بازی‌های محبوب تلگرامی در این قسمت موجود هستند. این بازی‌ها از فیلترهای سختگیرانه Telegram Apps Center با موفقیت عبور کرده‌اند، به همین دلیل نسبت به سایر بازی‌ها معتبرترند.

۱۰ بازی برتر معرفی شده در Telegram Apps Center:

Notcoin

Catizen

Hamster Kombat

Gatto Game

GAMEE

Blum

Seed App – Mine SEED

WINKO Game Token

Xzcoin

TAP PLANET

موارد مهم برای حفظ امنیت کاربران بازی‌های تلگرامی

۱- استفاده نکردن از کیف اصلی خود

تا جای ممکن کیف پول اصلی خود را به این بازی‌ها متصل نکنید. برای این کار بهتر است از یک کیف پول جایگزین که موجودی اندکی داشته باشد استفاده کنید. با رعایت این نکته حتی اگر به طور اشتباه در یک ربات مخرب عضو شوید برای دارایی شما تفاقی نمی‌افتد.

۲- شناسایی لینک‌ها یا ربات‌های جعلی

در این مطلب آموزش پیدا کردن بازی‌های معتبر تلگرامی و معرفی چند بازی تلگرامی جدید را بررسی کردیم. معمولاً لینک‌ها و ربات‌های جعلی از لحاظ ظاهری نامی مشابه بازی‌های معروف دارند. مطمئن‌ترین کار این است که شما تنها از طریق لینک اصلی هر بازی که در Telegram Apps Center موجود است در این بازی‌ها عضو شوید. برای این کار کافیست روی دکمه Open که روبروی اسم هر بازی قرار دارد بزنید و وارد آن شوید. اما اگر قصد داشتید از طریق یک لینک ریفرال در یک بازی عضو شوید، باید تنها از لینک‌هایی که از فرستنده آن‌ها مطمئن هستید استفاده کنید. قبل از کلیک کردن روی لینک هم باید آن را با آدرس اصلی بازی در قسمت Telegram Apps Center سنتر مقایسه کنید.

سوالات پرتکرار کاربران در رابطه با آموزش پیدا کردن بازی‌های معتبر تلگرامی

-بنیانگذاران یک بازی تلگرامی را چگونه باید شناسایی کنیم؟

برای اینکه بتوانید بنیانگذاران یک بازی را بشناسید باید تحقیقات کنید. برای این کار می‌توانید صفحه رسمی پروژه مورد نظرتان را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید و در این زمینه اطلاعات مورد نیازتان را جمع آوری کنید.

– چگونه از کلاهبردار نبودن یک بازی تلگرامی مطمئن شویم؟

ابتدا باید تیم توسعه و سرمایه‌گذاران آن را شناسایی کنید و درباره آن‌ها تحقیق کنید. همچنین باید نام بازی مورد نظر را در Telegram Apps Center جستجو کنید. اگر بازی مورد نظر در این قسمت موجود بود می‌توان از آن اطمینان داشت.

-لینک یا ربات‌های جعلی را چطور تشخیص دهیم؟

برای اطمینان از اینکه یک لینک یا ربات جعلی نباشد باید لینک بازی مورد نظر را در قسمت Telegram Apps Center جستجو کنید. در صورت موجود بودن در این قسمت لینک مورد نظر اصلی است.

مریم مرادی

Recent Posts

ارز دیجیتال بنفیت ماین چیست؟

ارز دیجیتال بنفیت ماین چیست؟ مفهوم بنفیت ماین (Benefit Mine) به‌عنوان یک نوآوری قابل توجه…

15 ساعت قبل

چگونه ارز دیجیتال خوب برای سرمایه‌گذاری پیدا کنیم و از سودهای بازار جا نمانیم

رمز ارزها به دلیل فقدان معیارهای لازم برای ارزیابی و رواج کلاهبرداری برای سرمایه‌گذاری نیاز…

2 روز قبل

سه تسک ضروری ایردراپ راکی رابیت که باید انجام شود

کاربرانی که در بازی تلگرامی راکی رابیت در حال فعالیت هستند به زودی شاهد ایردراپ…

3 روز قبل

مقایسه تراست ولت و اکسودوس ولت ؛ کدام یک برای ذخیره ارزهای دیجیتال بهتر است؟

اکسودوس و تراست ولت دو کیف پول ارز دیجیتال غیر امانی با اعتبار بالا هستند…

4 روز قبل

بهترین کیف پول همستر کامبت برای کاربران ایرانی

همانطور که احتمالا می‌دانید زمان لیست شدن همستر کامبت و توزیع ایردراپ آن بسیار نزدیک…

4 روز قبل

راهنمای اتصال کیف پول به همستر کامبت + نحوه تغییر ولت

بازی تلگرامی محبوب همستر کامبت (Hamster Kombat) اخیرا امکان اتصال کیف پول به ربات خود…

5 روز قبل