آموزش ارز دیجیتال

لیست کامل کدهای مخفی تپ سواپ

لیست کامل کدهای مخفی تپ سواپ | بعد از موفقیت چشمگیر نات‌کوین بازی‌های تلگرامی زیادی از قبیل تپ سواپ (TapSwap) در سبک بازی‌های تپ تو ارن (Tap To Earn) در بستر تلگرام معرفی شدند. در همه بازی‌هایی که تاکنون معرفی شده‌اند با ضربه زدن روی تصویر سکه می‌توان توکن مورد نظر را استخراج کرد. اما در بازی تپ سواپ یک قابلیت جدید اضافه شده است. تیم توسعه تپ سواپ برای جلب توجه کاربران به ویدیوهای کانال یوتیوب آن، در بخش تسک‌ها (Task) قابلیت جدیدی به نام سینما (Cinema) اضافه کرده است. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند هر بار ۲۰۰ هزار سکه رایگان دریافت کنند. برای این کار کافیست، کاربران در بخش سینما ویدئوی مورد نظر را تماشا کرده و کد مخفی که در این ویدیو وجود دارد را پیدا کنند. بعد از وارد کردن کد صحیح توسط کاربران، ۲۰۰ هزار سکه به آن‌ها پاداش می‌رسد.

ما در این مقاله قصد داریم تمام کدهایی که تا امروز در بازی تپ سواپ ارائه شده را بررسی کنیم. برای دریافت لیست کامل کدهای مخفی تپ سواپ با ما همراه باشید.

لیست کامل کدهای مخفی تپ سواپ

ما در ادامه نام تمام ویدیوهایی که تاکنون در تسک‌های بازی تپ سواپ قابل استفاده هستند را  به صورت یکجا قرار می‌دهیم. (کد مخفی در هر ویدیو را هم روبروی همان ویدئو نوشته‌ایم.)

Whatch The Firs t Video: 739002
Whatch New Video: 5
Learn Whatch The Ton Is: 548719
TapSwap Education: 030072
New In The Crypto World: 739551
Learn 5 Crypto Terms: 2614907
TapSwap Education What The BitCoin Is: D57U94
How Earn Mony On Crypto: Genesis
Drops And Rises: 27F53K9

کابران باید به صورت روزانه تسک‌ها را انجام دهند و کد صحیح را پیدا کنند . بعد از وارد کردن کد صحیح، جایزه ۲۰۰۰۰۰ سکه‌ای به آن‌ها تعلق میگیرد. اما شما نیازی به این کار ندارید. شما می‌توانید روزانه به وبلاگ ما مراجعه کنید و کد مخفی هر ویدیو را که به صورت رایگان درج کرده ایم را وارد کنید و جایزه‌ خود را از تپ سواپ بگیرید.

کد مخفی تپ سواپ چیست؟

تیم توسعه بازی تلگرامی تپ سواپ بخش جدیدی به نام سینما (Cinema) را به قسمت تسک‌های (Task) این بازی اضافه کرده است. این بخش به تازگی و با هدف جذب کاربران به کانال یوتیوب تپ سواپ آغاز به کار کرده است. کاربران در این بخش باید ویدیوهای یوتیوب تپ سواپ را ببینند و کد مخفی هر ویدیو را پیدا کنند. کنار تصاویر موجود در هر ویدیو، یک سری اعداد رنگی وجود دارند. شما باید اعداد رنگی را کنار هم بگذارید و کد هر ویدیو را پیدا کنید. در مرحله بعد کد را در همان بخش سینما وارد کنید. بعد از اینکه کد صحیح را وارد کردید، می‌توانید جایزه خود را دریافت کنند. جایزه شما مقدار مشخصی سکه (۲۰۰ هزار سکه) درون بازی تپ سواپ است.

کد مخفی تپ سواپ را چگونه وارد کنیم؟

برای این کار ابتدا باید وارد بخش تسک (Task) و قسمت سینما (Cinema) شوید. سپس روی نام ویدیوی مورد نظر کلیک کنید. در ادامه کار روی دکمه Start Mission کلیک کنید. سپس گزینه Watch برای شما نمایان می‌شود. با زدن روی دکمه تماشا وارد کانال یوتیوب تپ سواپ خواهید شد. بعد از اینکه وارد کانال یوتیوب این بازی تلگرامی شدید می‌توانید ویدئو جدید را ببینید. درون هر ویدیو تصاویری موجود هستند، کنار این تصاویر یک سری اعداد رنگی نوشته شده‌اند.

شما باید اعداد همه تصاویر را کنار هم بگذارید و کد مورد نظر را بیابید. بعد از یافتن کد مورد نظر آن را در بخش سینما در کادر سابمیت وارد کنید. سپس دکمه Submit و در انت‌ها Finish Mission را بزنید. بعد از این کار بازی تپ سواپ مقدار ۲۰۰ هزار سکه به شما جایزه می‌دهد. در مرحله آخر شما باید دکمه Claim را بزنید تا سکه‌ها به موجودی شما اضافه شوند.

نکته‌ای که بسیار مهم است و شما باید به آن دقت کنید این است که، در مرحله قبل بعد از اینکه روی دکمه Whatch کلیک کردید، باید به اندازه زمان هر ویدئو برای وارد کردن کد آن ویدئو صبر کنید. در غیر این صورت حتی اگر کد صحیح را از سایت‌ها کپی و در این قسمت وارد کنید، کد شما پذیرفته نمی‌شود و جایزه‌ای به شما تعلق نمی‌گیرد.

سوالات پرتکرار کاربران

چطور می‌توانیم کد تپ سواپ را پیدا کنیم؟

در قسمت تسک‌ها بخش سینما با مشاهده ویدیوهای جدید یوتیوب این بازی تلگرامی می‌توانید کد تپ سواپ کنار تصاویر ویدیوها را پیدا کنید.

برای هر کد مخفی تپ سواپ چقدر پاداش به کاربر تعلق می‌گیرد؟

به ازای هر کد مخفی ۲۰۰ هزار سکه پاداش دریافت می‌کنید. پاداش کلی این بخش ظاهرا یک میلیون سکه است.

کد مخفی تپ سواپ را چگونه وارد کنیم؟

در بخش سینما این بازی می‌توانید کد مخفی تپ سواپ را که به صورت یک رشته عدد است را در بخش مربوط به کد وارد کنید.

چرا بازی تپ سواپ کد وارد شده را از ما قبول نمی‌کند؟

بعد از زدن دکمه Whatch باید به اندازه زمان هر ویدئو صبر کنید و بعد کد را وارد کنید. اگر زمان هر ویدئو را تا آخر صبر نکنید، کد از شما قبول نمی‌شود.

مریم مرادی

نمایش نظرات

Recent Posts

ارز دیجیتال بنفیت ماین چیست؟

ارز دیجیتال بنفیت ماین چیست؟ مفهوم بنفیت ماین (Benefit Mine) به‌عنوان یک نوآوری قابل توجه…

14 ساعت قبل

چگونه ارز دیجیتال خوب برای سرمایه‌گذاری پیدا کنیم و از سودهای بازار جا نمانیم

رمز ارزها به دلیل فقدان معیارهای لازم برای ارزیابی و رواج کلاهبرداری برای سرمایه‌گذاری نیاز…

2 روز قبل

سه تسک ضروری ایردراپ راکی رابیت که باید انجام شود

کاربرانی که در بازی تلگرامی راکی رابیت در حال فعالیت هستند به زودی شاهد ایردراپ…

3 روز قبل

مقایسه تراست ولت و اکسودوس ولت ؛ کدام یک برای ذخیره ارزهای دیجیتال بهتر است؟

اکسودوس و تراست ولت دو کیف پول ارز دیجیتال غیر امانی با اعتبار بالا هستند…

4 روز قبل

بهترین کیف پول همستر کامبت برای کاربران ایرانی

همانطور که احتمالا می‌دانید زمان لیست شدن همستر کامبت و توزیع ایردراپ آن بسیار نزدیک…

4 روز قبل

راهنمای اتصال کیف پول به همستر کامبت + نحوه تغییر ولت

بازی تلگرامی محبوب همستر کامبت (Hamster Kombat) اخیرا امکان اتصال کیف پول به ربات خود…

5 روز قبل