آموزش ارز دیجیتال

ربات میجر تلگرام چیست و چه ارتباطی با ارز استارز دارد؟

از زمان نات کوین به بعد تقریبا هر هفته یک بار شاهد بازی های تلگرامی جدید هستیم. به طوری که تا به امروز بیش از 100 بازی در سبک تپ تو ارن توسعه یافته است، شاهد ظهور یک اپلیکیشن هستیم که شباهت زیادی به بازی ندارد! این بازی تا به این لحظه توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است و نام آن ربات تلگرامی میجر (Major) است. همه چیز در این بازی نمایانگر تبلیغ با هدف ترویج ارز جدید تلگرام یعنی استارز (Stars) هست. اما آیا میجر ارتباطی با تلگرام و ارز استارز دارد؟ در ادامه این مطلب با ارز هشت همراه باشید تا به بررسی پروژه میجر و ارتباط آن با تلگرام بپردازیم.

فهرست مطالب


معرفی ربات میجر تلگرام

ربات میجر تلگرام چیست؟ استارز یک ربات یا اپلیکیشن مینی‌اپلیکیشن در تلگرام است که از طریق انجام مأموریت‌هایی مانند دعوت افراد جدید به برنامه یا عضویت در شبکه‌های اجتماعی، به شما امکان می‌دهد دارایی درون برنامه به نام «Stars» را کسب کنید. در حال حاضر، استارز به عنوان یک دارایی درون بازی میجر در نظر گرفته می‌شود و از ارز جدید پیام‌رسان تلگرام متمایز است. ارز جدید تلگرام، که یک دارایی ویژه برای پرداخت‌های درون برنامه است، در حال حاضر دارای یک قیمت مشخص است و می‌توانید از آن برای پرداخت خدمات و محتوای کانال‌ها و ربات‌های تلگرامی استفاده کنید. در آینده، امکان تبدیل استارز به تون کوین (TON) از طریق پلتفرم فرگمنت (Fragment) اضافه خواهد شد، اما در حال حاضر این امکان در بازار فرگمنت موجود نیست.

به علاوه، توکن‌های استارز میجر تفاوت‌هایی با ارز استارز تلگرام دارند. این توکن‌ها قیمت ثابتی ندارند و با پرداخت ارز استارز واقعی تلگرام، می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. هرچه مقدار بیشتری از استارز تلگرام را به‌صورت یک جا خریداری کنید، قیمت بهتری برای شما به‌دست می‌آید.

در بازی میجر، برای خرید هر ۱٬۰۰۰ ریتینگ (Rating) یا همان استارز درون برنامه، شما باید ۱۰۰ استارز واقعی تلگرام پرداخت کنید. این بازی، به طور متفاوت از بازی‌هایی مانند نات کوین، تپ سواپ یا همستر کامبت عمل می‌کند و منطق آن بر پایه کدهای دعوت استوار است. هر ماه، افراد برتر در بازی که بیشترین تعداد استارز را کسب کرده‌اند، جوایز تون کوین دریافت می‌کنند.

آموزش ربات میجر تلگرام

برای اینکه در بازی تلگرامی میجر شروع به فعالیت کنید، ابتدا باید ربات رسمی میجر را که به آدرس t.me/major یا t.me/starmajorbot است استارت کنید. دقت کنید، هر آدرسی به غیر از این موارد هیچ ارتباطی به این بازی ندارد و به منظور کلاهبرداری راه اندازی می‌شود. بعد از ورود به ربات روی دکمه start و سپس know your rank کلیک کنید.

صفحه اصلی بازی

در صفحه اصلی ربات میجر، توضیحاتی درباره با موجودی استارز، رده‌بندی کاربران در بازی و همانطور منویی که در پایین صفحه قرار دار مشاهده می‌کنید. بخش Your Stars نشان دهنده میزان موجودی شما است و می‌گوید که چه تعداد ارز استارز درون برنامه دارید. بخش رنک مربوط به رتبه‌بندی شما نسبت به سایر کاربران است. یک بخش به عنوان Add Wallet  نیز وجود دارد که برای افزودن کیف پول به ربات طراحی شده، اما در حال حاضر به درستی کار نمی‌کند. به روایتی فعلا امکان اتصال کیف پول به برنامه وجود ندارد.

راهنمای خرید استارز میجر از بخش Boost Rank

همانطور که در توضیحات قبلی گفتیم، در این ربات کاربران رده‌بندی می‌شوند، رده‌بندی هم به این صورت است که هر کاربر بر اساس تعداد استارز رتبه می‌گیرد. دعوت از دوستان و انجام تسک‌های درون برنامه راه‌هایی هستند که از طریق آن‌ها می‌تواند استارز درون برنامه‌ای را افزایش داد. اما اگر یک راه ساده برای افزایش ریتینگ نیاز دارید، خرید ریتینگ با استارز واقعی قابل انجام است. البته این روش برای کاربران ایرانی فراهم نیست و ایرانیان برای خرید ارز استارز باید از روش‌های بین المللی استفاده کنند. اگر این امکان برای شما فراهم بود می‌توانید از راهنمای تصویر زیر برای خرید درون برنامه‌ای استارز از ربات میجر استفاده کنید. البته با توجه به نامشخص بودن برنامه و آینده ربات استارز توضیه می‌کنیم فقط از دارایی‌های مجازی برای افزایش و ارتقاء رتبه استفاده کنید.

دعوت از دوستان در بازی میجر تلگرام از بخش friends

با انتخاب دکمه friends از منوی پایین صفحه می‌توانید لینک ریفرال خود را کپی و برای دیگران ارسال نمایید. میجر به ازای هر دعوت از کاربر عادی ۱۴ ارز و هر کاربر پرمیوم ۵۰ استارز به شما خواهد داد. لازم به ذکر است یادآور شویم این پاداش در قالب استارز میجر دریافت می‌شود و نه استارز واقعی.

از بخش earn توکن بیشتری از بازی دریافت کنید.

در این بخش همانند سایر بازی‌های تلگرامی تسک‌هایی تعریف شده است که با انجام آن‌ها سکه و امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد.

آیا میجر در آینده توکن استارز می‌دهد؟

طبق اعلام تیم توسعه دهنده ربات میجر، پاداش دهی در این برنامه هم اکنون بر اساس ارز تون کوین است و در ازای فعالیت زیاد هر ماه به ۱۰۰ نفر از کاربران برتر با توجه به رتبه‌بندی تون کوین تعلق می‌گیرد. این برنامه در ظاهر یک بستر برای معرفی ارز استارز تلگرام محسوب می‌شود. اما تا به این لحظه هیچ ارتباط رسمی بین این دو اعلام نشده است. لذا باید گفت این برنامه فعالیتی مستقل دارد و مربوط به پیام رسان تلگرام نیست.

آیا میجر معتبر است؟

حساب تلگرامی بازی میجر دارای تیک آبی است. اما اینکه کانال تلگرامی رسمی میجر دارای تیک آبی است معتبر بودن آن را قطعی نمی‌کند. نکته مثبت در رابطه با این پروژه از نظر امنیت این است که صفحه توییتر توسعه دهنده میجر توسط بنیاد تون دنبال می‌شود. جالب است بدانید برنامه میجر تا به این لحظه و با گذشت ۶ روز موفق شده است که بیش از ۵ میلیون کاربر جذب کند.

کلام پایانی:

در میان انبوهی از بازی‌های تلگرامی میجر یکی از برنامه پرطرفدار این روزها است که اصل اساسی آن برای پاداش دهی دعوت از افراد است. در ربات میجر توکنی تحت عنوان استارز به بازیکنان تعلق می‌گیرد که با استارز ارز جدید تلگرام متفاوت است. این احتمال که در آینده این بازی با استارز اصلی رابطه داشته باشد نیز وجود دارد. اما این مسئله در حال حاضر قابل اطمینان نیست و فقط یک حدس است و حتی توسط تیم پروژه هم مورد تایید قرار نگرفته است.

سوالات متداول کاربران

1.آیا میجر همان ارز استارز تلگرام است؟

خیر، دارایی های درون ربات استارز یا میجر هیچ ارتباطی با ارز تلگرام ندارند.

2.آیا میجر متعلق به تلگرام است؟

خیر، تا به حالا هیچ تاییده رسمی در این رابطه وجود ندارد.

3.آیا می‌توانیم کیف پول خود را به ربات میجر متصل کنیم؟

بخش مربوط به اتصال کیف پول در این ربات طراحی شده است اما در حال حاضر امکان استفاده از آن وجود ندارد.

ادمین ارزهشت

نمایش نظرات

Recent Posts

تعداد کاربران راکی رابیت به ۳۰ میلیون نفر رسید

راکی رابیت که یک بازی تلگرامی است و تیم توسعه‌ آن برای ساخت رباتش از…

8 ساعت قبل

همستر کامبت به چه کسانی کارت تقلب داده است؟

کم کم به زمان ایردراپ توکن HMSTR نزدیک می‌شویم.  این توکن قرار است در تاریخ…

9 ساعت قبل

ارز دیجیتال بنفیت ماین چیست؟

ارز دیجیتال بنفیت ماین چیست؟ مفهوم بنفیت ماین (Benefit Mine) به‌عنوان یک نوآوری قابل توجه…

2 روز قبل

چگونه ارز دیجیتال خوب برای سرمایه‌گذاری پیدا کنیم و از سودهای بازار جا نمانیم

رمز ارزها به دلیل فقدان معیارهای لازم برای ارزیابی و رواج کلاهبرداری برای سرمایه‌گذاری نیاز…

3 روز قبل

سه تسک ضروری ایردراپ راکی رابیت که باید انجام شود

کاربرانی که در بازی تلگرامی راکی رابیت در حال فعالیت هستند به زودی شاهد ایردراپ…

4 روز قبل

مقایسه تراست ولت و اکسودوس ولت ؛ کدام یک برای ذخیره ارزهای دیجیتال بهتر است؟

اکسودوس و تراست ولت دو کیف پول ارز دیجیتال غیر امانی با اعتبار بالا هستند…

5 روز قبل