سایت اینتو د بلاک

سایت اینتو د بلاک intotheblock | بهترین پلتفرم برای تحلیل ارز دیجیتال

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال 15 مرداد 1403

خرید و فروش ارز دیجیتال

در بازار ارزهای دیجیتال همه افراد از جمله حرفه‌ای تا مبتدی به یک ابزار برای تجزیه و تحلیل بازار برای کسب اطلاعات از وضعیت کل مارکت و ارز دیجیتال مد نظر نیاز دارند. سایت اینتو د بلاک intotheblock یکی از این ابزارها است که از آن به عنوان سایت مرجع برای کسب اطلاعات مهم در مورد ارزهای دیجیتال و تحلیل آن‌ها استفاده می‌شود.

این سایت در واقع یکی از بهترین سایت‌های تحلیل آنچین برای افراد علاقه‌مند به رمز ارزها است. در ادامه این مطلب از صرافی ارز دیجیتال ارز هشت، به معرفی و آموزش استفاده از سایت IntoTheBlock خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

اینتو بلاک چیست؟

اینتو بلاک یک شرکت تحلیل داده‌های رمزنگاری است که در ارائه بینش و تحلیل بازار ارزهای دیجیتال تخصص دارد. این شرکت از الگوریتم‌های پیشرفته یادگیری ماشین برای تحلیل داده‌ها از منابع مختلف، از جمله صرافی‌ها، رسانه‌های اجتماعی و داده‌های درون زنجیره‌ای استفاده می‌کند تا دید جامعی از بازار ارائه دهد. چرا که سایت intotheblock یک پلتفرم برای تحلیل آنچین است. داده‌های آنچین و یا درون زنجیره‌ای شامل تمامی اطلاعات مربوط به تراکنش‌های انجام شده در بلاکچین است.

اینتو بلاک طیف وسیعی از ابزارها و خدمات را برای افراد و کسب‌وکارهای علاقه‌مند به بازار ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. این موارد شامل تحلیل بازار، تحلیل احساسات و ابزارهای مدیریت پرتفولیو است. این شرکت همچنین راهکارهای سفارشی برای کسب‌وکارهایی که به دنبال ادغام داده‌های رمزنگاری در عملیات خود هستند، ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های کلیدی اینتو بلاک توانایی آن در ارائه تحلیل عمیق از ارزهای دیجیتال خاص و شبکه‌های بلاک چین زیربنایی آن‌ها است. این شامل تحلیل داده‌های درون زنجیره‌ای مانند حجم تراکنش‌ها، رفتار ماینرها و فعالیت شبکه، و همچنین داده‌های خارج از زنجیره مانند احساسات رسانه‌های اجتماعی و روندهای بازار می‌شود.

سایت اینتو د بلاک

مزایا و معایب سایت د بلاک:

مزایا  معایب
پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال در ساعت های مختلف نداشتن فیلتر برای جستجو های تخصصی
پیش بینی و تحلیل قیمت بیت کوین و اتریوم پشتیبانی از تعداد ارز محدود برای تحلیل بلاکچین
اطلاعات جامع در مورد پروتکل های دیفای

قابلیت‌های سایت اینتو د بلاک

پلتفرم اینتو بلاک از تقریبا از ۹ بلاک چین پشتیبانی می‌کند و ۱۰ پروتکل دیفای را پوشش می‌دهد. همچنین دارای لیست بزرگی از بیش از ۲۶۰ شاخص است که می‌تواند به شما در کسب بهترین درک ممکن کمک کند. برای مشاهده کاتالوگ شاخص‌های آن‌ها می‌توانید به آدرس IntoTheBlock | Explore All Our Indicators مراجعه کنید.

اولین چیزهایی که در وب سایت پلتفرم در دسترس هستند، لیست قابلیت‌هایی است که ارائه می‌دهد. اینتو بلاک به دلیل طیف گسترده‌ای از ابزارها و خدماتی که فراتر از مفید هستند شناخته شده است. برخی از این موارد عبارتند از:

1-تحلیل بلاک چین:

به شما امکان می‌دهد بسیاری از شاخص‌های پشتیبانی شده توسط مجموعه داده‌های درون زنجیره‌ای را مشاهده کنید که در ارائه تحلیل بنیادی دارایی‌های رمزنگاری مفید هستند. این عملکرد از بیش از نهصد ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

2-پیش‌بینی قیمت ارزها:

این پلتفرم از قدرت هوش مصنوعی (AI) برای پیش‌بینی و تحلیل قیمت‌های توکن‌های مختلف استفاده می‌کند که در هنگام تحلیل معاملات مفید است. البته این فقط یک پیش بینی است و نباید به آن استناد کرد!

3-تحلیل دیفای:

با رونق امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، این پلتفرم تحلیلی ارائه می‌دهد که اطلاعات عمیقی در مورد داده‌های کلی بازار و پروتکل‌های خاص دیفای ارائه می‌دهد تا فضای بیشتری را تقویت کند.

4-تحلیل بازارهای سرمایه:

این عملکرد به شما امکان می‌دهد داده‌های مرتبط با معاملات اسپات و مشتقات را به راحتی مقایسه کنید و همچنین احساس بازار برای هر دارایی رمزنگاری را بسنجید.

5-تحلیل NFTها:

توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFTها یکی از دارایی های بازار کریپتو کارنسی هستند و بسیاری از سرمایه گذاران روی آن ها ترید می‌کنند. با ویژگی تحلیل NFTهای پلتفرم اینتو د بلاک، می‌توانید نمای کلی از بازار NFT را از طریق معیارها و تحلیل‌ها به دست آورید.

معرفی بخش های مختلف سایت IntoTheBlock

سایت اینتودبلاک، همانطور که در قسمت قبلی اشاره کردیم، بخش‌های مختلفی دارد و هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که در رابطه با آن‌ها نمی‌توان به یک توضیح مختصر بسنده کرد! پس در ادامه این مطلب هر کدام از موارد را به صورت مفصل توضیح می‌دهیم.

1-تحلیل بلاکچین سایت اینتو د بلاک:

در سایت IntoTheBlock بیش از ۹۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌شود. شما می‌توانید به کمک ابزارهای این سایتبه تجزیه و تحلیل هر ارز دیجیتال بپردازید. این بخش در واقع برای تحلیل تکنیکال بسیار کاربردی محسوب می‌شود. از جمله اطلاعات مفید دیگر که در این بخش در اختیار کاربر قرار می‌گیرد امکان ردیابی آدرس و تراکنش‌های انجام شده است که با استفاده از این داده ها، میزان رشد و پویایی ارزها بر اساس میزان پذیرش آن‌ها قابل تحلیل است. تحلیل بلاکچین سایت اینتو د بلاک، میزان ورودی و خروجی به صرافی‌های برتر را اندازه گیری و اطلاعات به دست آمده را به شما می‌دهد. این اطلاعات همچون یک عامل کلیدی و بسیار تاثیر گذار بر پیش بینی قیمت محسوب می‌شوند.

تحلیل بلاکچین سایت اینتو د بلاک

2-پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال در سایت IntoTheBlock:

در این به طور پیش فرض و به کمک هوش مصنوعی قیمت ارزهای دیجیتال پیش بینی می‌شود. علاوه بر این هر کاربر می‌تواند با توجه به تحلیل شخصی که داشته است، پیش بینی خود را در سایت قرار دهد. به کمک این ابزار ما می‌توانیم بهترین نقاط خرید و فروش را برای هر ارز دیجیتال پیدا کنیم.  سایت IntoTheBlock با کمک هوش مصنوعی‌های پیشرفته، پیش بینی‌های احتمالی را برای ۷ ساعت گذشته ارز‌ها و سیگنال‌هایی برای آن‌ها قرار می‌دهد. این اطلاعات زمانی ارائه می‌شوند که درصد صحیح بودن آن‌ها بالا باشد. به همین علت هم امکان دارد گاهی در این بخش هیچ پیشنهادی برای نمایش وجود نداشته باشد. کاربران می‌توانند از نتایج قبلی موجود استفاده و با توجه به نرخ موفقیت و یا شکست تصمیم گیری درستی را داشته باشند.

پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال در سایت اینتو د بلاک

۳-تحلیل جامع پروژه‌های دیفای به کمک اینتو د بلاک:

در این بخش اطلاعات بسیار مهمی در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌گیرد. برخی از این اطلاعات عبارت‌اند از:

  • اطلاعات مهم بخش‌های مختلف دیفای
  • بررسی شاخص‌هایی که در صرافی‌های غیر متمرکز مانند یونی سواپ تاثیر دارند
  • شاخص‌هایی که در زمینه وام دهی‌های ارز دیجیتال و سایر بخش‌های دیفای اثر دارند را بررسی می‌کند
  • میزان ضرر و زیان غیر دائمی برای برخی از صرافی‌های غیر متمرکز را بررسی می‌کنند

4-تجزیه و تحلیل بازهای سرمایه:

در این بخش اطلاعات جامعی در رابطه با تجزیه و تحلیل هر ارز دیجیتال قرار دارد. داده‌های معاملا اسپات و مشتقات و همچنین احساسات بازار در این بخش به راحتی قابل مقایسه هستند. این بخش برای تجزیه و تحلیل و بررسی بسیار کامل است و هر معامله‌گری برای اینکه تحلی بهتری داشته باشد، باید از این سایت استفاده کند.

5-تجزیه و تحلیل ان اف تی ها:

در بین دارایی‌های دیجیتال، ان اف تی‌ها همیشه طرفداران خود را دارند. آن دسته از کاربرانی که به توکن‌های nft علاقه دارند و می‌خواهند نمای کلی از این بازار داشته باشند می‌توانند با کمک سایت IntoTheBlock تاریخچه‌ای کامل در مورد هر کلکسیون به دست آورند. از این طریق به راحتی می‌توان مقایسه انجام داد و پیش بینی کرد که هر کلکسیون چه عملکردی خواهد داشت.

این سایت از هزاران کلکسیون ان اف تی در شبکه اتریوم پشتیبانی می‌کند و در این رابطه اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. پس اگر از طرفداران nft‌ها هستید سایت IntoTheBlock را فراموش نکنید.


سایت intotheblock برای چه کسانی مناسب است؟

سایت اینتو د بلاک برای افراد مبتدی در حوزه ارزهای دیجیتال گزینه‌ای بسیار مناسب است. به خصوص برای کسانی که به دنبال تجزیه و تحلیل دقیق در مورد داده‌های پروتکل‌های دیفای هستند. سرمایه گذاران با کمک این سایت می‌توانند تجزیه و تحلیل دقیق از پروتکل‌های دیقای داشته باشند. علاوه بر این سرمایه گذاران دو ارز محبوب اتریوم و بیت کوین هم می‌توانند با کمک این سایت سیگنال ارز دیجیتال دریافت کنند و همچنین با دقت آخرین روندهای بیت کوین و اتریوم را بررسی نمایند. به طور کلی این پلتفرم برای معامله گران تازه کار در این حوزه یک گزینه بسیار مناسب است.

مقایسه سایت intotheblock با TradingView

در مقایسه سایت اینتو د بلاک با تریدینگ ویو باید بگوییم، into the block اطلاعات کاملی را در هر مورد در اختیار کاربر قرار می‌دهد. رابط کاربری آسان آن نیز باعث می‌شود تا استفاده از این پلتفرم برای همه کاربران ساده باشد. اما تریدینگ ویو بیشتر برای بررسی چارت‌ها است و برای کسانی توصیه می‌شود که در ابتدای مسیر هستند و به دنبال پیدا کردن یک استراتژس مناسب اند. این افراد اغلب با اطلاعات لازم آشنایی کامل ندارند و برای همین هم سایت تریدینگ ویو برای آن‌ها مناسب‌تر است. چرا که در تریدینگ ویو امکان تست استراتژی و استفاده از حساب دمو بازارهای مالی وجود دارد اما سایت اینتو د بلاک این ویژگی‌ها را ندارد.

ویژگی IntoTheBlock TradingView
تمرکز تحلیل آنچین، داده‌های بنیادی چارتینگ، تحلیل تکنیکال
رابط کاربری برای چارتینگ با محیط کاربری سخت تر چارتینگ با ویژگی سفارشی سازی
جامعه جامعه کوچکتر جامعه بزرگ و فعال
داده‌ها داده‌های آنچین عمیق منابع داده‌های مختلف، از جمله آنچین (محدود)

کلام پایانی

در این مطلب به معرفی سایت د بلاک پرداختیم. استفاده از این ابزارها در محیط بازارهای مالی همچون کریپتوکارنسی کمک می‌‍‌کند تا با آگاهی بیشتر در این فضا فعالیت کنیم. یکی از این ابزارهای بسیار حرفه ای که برای تحلیل آنچین هم کاربرد زیادی دارد، سایت intotheblock است. ما در این مطلب این پلتفرم را به صورت کامل معرفی و بررسی کردیم. بنظر شما قبل از خرید ارز دیجیتال بهترین ابزار برای بررسی آن ارز کدام است؟ شما از چه سایتی برای دریافت سیگنال و تاییدیه تحلیل های خود استفاده می‌کنید؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات