ارز دیجیتال

چگونه بدون سرمایه از بازار ارز دیجیتال سود دریافت کنیم؟ | 5 روش تضمینی در 2023

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال 14 مرداد 1402

امروزه که بحث دریافت ارز دیجیتال رایگان و درآمد دلاری داغ است، بیشتر کاربران بر ارز های دیجیتال تمرکز کرده اند. شما تصور کنید چقدر زندگیتان بهتر میشد، وقتی که بدون هیچ سرمایه اولیه و تنها با استفاده از صرافی ارز دیجیتال، از بازار سود دریافت می کردید. اما واقعا می توان بدون سرمایه از بازار رمز ارز ها سود بدست آورد؟

در پاسخ باید بگوییم، بله! بازار رمز ارز ها یک فرصت بی نظیر برای کسب درآمد است. اما چگونه می توانیم بدون سرمایه اولیه، از این فرصت بهره ببریم؟ در این مقاله، به بررسی راهکارهایی می‌پردازیم که به شما این امکان را می‌دهد بدون سرمایه اولیه از بازار ارز دیجیتال درآمد رایگان کسب کنید.

ترید با ارز هشت

صفر تا صد روش های کسب درآمد از ارز دیجیتال

سوالی که در بالا بیان کردیم  یک پرسش جذاب و مهم است که توجه بسیاری از افراد علاقه‌مند به این حوزه را برانگیخته و بازار ارز دیجیتال، هرچند که بسیار پویا و پیچیده است، اما به خوبی می‌تواند به شما فرصت‌های بی‌سابقه ارائه کند. اما آیا می‌توانیم بدون سرمایه عظیم در این بازار سود کسب کنیم؟

همانطور که گفتیم، بله می‌توانیم! در حالت عادی مهمترین راه برای کسب سود بدون سرمایه، داشتن دانش و شایستگی لازم در این زمینه است. با مطالعه و تحلیل دقیق بازار، ارتباط با افراد موفق در این حوزه و به روز بودن با تحولات جدید می‌توانید به اهداف خود برسید.

ولی بحث ما ” کسب درآمد از رمز ارز ها بدون سرمایه ” است که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

روش های تضمینی کسب درآمد از ارز دیجیتال بدون نیاز به سرمایه اولیه

ما در اینجا قصد داریم انواع راه‌ های کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه اولیه از بازار ارز های دیجیتال را برای شما توضیح دهیم. این روش‌ ها توسط تیم “صرافی ارز هشت” مورد ارزیابی قرار گرفته و نتیجه بر آن شده است که شما می‌توانید بدون نیاز به سرمایه اولیه کسب درآمد کنید.

شما می توانید هرکدام از روش های زیر را به راحتی تست کنید و نتیجه را از طریق دیدگاه های این مقاله با ما به اشتراک بگذارید تا در بروزرسانی های آینده اطلاعات جدیدی را برای شما قرار دهیم.

دریافت رمز ارز از اپلیکیشن ها و صرافی های ارز دیجیتال

دریافت ارز دیجیتال رایگان از اپلیکیشن ها و صرافی‌های ارز دیجیتال بستگی به عوامل مختلفی دارد، اما در بعضی موارد می توانید رمز ارز ها را به صورت رایگان دریافت کنید. در زیر چند روش رایج برای دریافت ارز دیجیتال رایگان را بررسی خواهیم کرد:

جوایز و تبلیغات:

برخی از اپلیکیشن ها و صرافی‌ های ارز دیجیتال جوایز رایگانی از جمله شیبا (SHIBA)، بی بی دوج (BabyDoge)، ترون (TRX)، پپه (PEPE) یا ارزهای دیجیتال دیگر به کاربران خود اهدا می کنند. شما می توانید با شرکت در فعالیت‌ها و تبلیغات آنها ارزهای رایگان دریافت کنید.

برای دریافت این جوایز می توانید در کانال های اطلاع رسانی که زمان قرعه کشی ها را اعلام می گردد عضو شوید. برای عضویت در کانال اطلاع رسانی از لینک های زیر استفاده کنید.

کانال اطلاع رسانی جوایز ارز هشت

کارمزد معرفی اپلیکیشن ها:

بعضی از صرافی‌های ارز دیجیتال از جمله صرافی ارز هشت، در پلتفرم خود جوایز رفرال گیری (بازاریابی) ارائه می‌دهند. با معرفی دوستان خود به این پلتفرم معاملاتی، شما و دوستانتان می‌توانید پورسانت دریافت کنید. این جوایز به این صورت است که با ارائه لینک یا کد معرفی به دوستان خود میتوانید از کارمزد معاملات آنها کسب درآمد کرده و همچنین بخشی از این درآمد را به خود آنها اختصاص دهید که هم به نفع آنها و هم به نفع شما است.

دانلود اپلیکیشن جذاب پلتفرم معاملاتی ارز هشت

ایردراپ‌ ها (Airdrops):

برخی از پروژه های رمز ارز در ابتدای کار خود برای معرفی به کاربران پاداش هایی را از توکن های خود اهدا می کنند، که شما هم می توانید از این ایردراپ ها بهره ببرید. برای این کار کافی است مستندات هر ارزی که پاداش می دهد را مطالعه کرده و طبق آن ارز پاداشی خود را دریافت کنید.

نظرسنجی‌ها و تعاملات در شبکه اجتماعی:

برخی از صرافی های ارز دیجیتال در شبکه های اجتماعی خود با ایجاد نظرسنجی ها و مسابقات به کاربرانی که تعامل برقرار می کنند جوایزی همچون ارز دیجیتال، کدهای تخفیف معاملاتی و پول نقد اهدا می کنند. شما نیز برای شرکت در این نظرسنجی ها می توانید دنبال کننده پیج اینستاگرام صرافی ارز هشت باشید.

سود رایگان ارز دیجیتال

 

ارز دیجیتال رایگان با گردونه شانس صرافی ارز هشت

گردونه شانس صرافی ارز هشت، یک کمپین جدید است که به شما کاربران عزیز این امکان را می‌دهد با چرخاندن آن، شانس برنده شدن جوایز نقدی و غیرنقدی را امتحان کنید. در این گردونه، جوایز متعددی از جمله یک میلیون ریال، رمز ارز رایگان شیبا، پولکادات و… برای شما قرار داده شده و شما می‌توانید هر روز جوایز خود را دریافت کنید. همچنین، برای آشنایی و استفاده از این گردونه شانس، می‌توانید مقاله معرفی گردونه شانس ارز هشت را در کمتر از یک دقیقه مطالعه کنید.

ترید و خرید و فروش رمز ارز

در بالا روش کسب درآمد بدون سرمایه از ارز دیجیتال برای شما بیان شد، حال نوبت این است که در مورد خرید و فروش ارز دیجیتال و ترید بحث کنیم. شما بعد از اینکه جوایز رایگان خود را به دست آوردید می توانید با تبدیل آن، به خرید و فروش رمز ارز بپردازید. شاید برایتان سوال باشد که چگونه باید ترید کنیم؟ پاسخ این سوال را در ادامه برای شما بیان می کنیم.

 وومبات اکسچنج چیست؟

چگونه بدون سرمایه ترید کنیم؟

جواب این سوال ساده است، کافی است شما از طریق سایت یا اپلیکیشن صرافی ارز هشت به بخش ترید یا معامله مراجعه کرده و با موجودی ارزی خود به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید و هر سوالی در این مورد داشتید می توانید از پشتیبانی پلتفرم معاملاتی ارز هشت بپرسید.

جمع بندی و نتیجه

بهترین روش‌ های کسب درآمد از ارز های دیجیتال را برای شما معرفی کردیم. همانطور که قبلاً اشاره شد، ما در پلتفرم ارز هشت تمامی این روش‌ها را تضمین می‌کنیم. این روش‌ها در پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال “ارز هشت” ارائه می‌شوند و ما به خود افتخار می‌کنیم که نقشی در کسب درآمد کاربران صرافی ارز هشت داریم.

گفتنی است که در بحث ترید کردن رمز ارز، باید آموزش های لازم را برای یک مبادله ارزی خوب دیده باشید. چرا که این بازار نیازمند دقت و تحلیل است در غیر این صورت می تواند منجر به ضرر شود.

امیدواریم توانسته باشیم بگوییم که چگونه بدون سرمایه از بازار ارز دیجیتال سود دریافت کنید، و بعد از دریافت سود چگونه در صرافی ارز هشت ترید کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 4.1]

مقالات مشابه

نظرات

  • آیدین
    16 مرداد 1402

    سلام و خسته نباشید و ممنون که توضیحاتی با نوشتار ساده که همه میتونن استفاده کنن ایجاد کردید و اینجوری همه احساس خوبی از دنیای رمزارزها پیدا میکنن مخصوصا گردونه شانس.فقط محل امتیاز گیری جوری طراحی شده که برای دادن ۵ ستاره یکبار شانس ستاره دادن هست که به اشتباه همه روی ستاره اول که فکر میکنن ۵ هست اشتباه رای میدن و برای من هم این اتفاق افتاد که بجای ۵ به اشتباه ۱ رو زدم و اگه امکان داره جوری طراحی کنید که بشه رای درست انتخاب کنیم. ممنون از زحمات شما و تیم arz8

    • سجاد قلی زاده
      17 مرداد 1402

      سلام، وقت بخیر
      ممنون بابت نظر با ارزشتان… رای دهی چک شد مشکل خاصی نداره.

  • rio
    17 مرداد 1402

    سلام، ممنون از توضیحات مختصر و مفیدتون. میخواستم بگم که من از بازی ها هم پول در میارم خوب میشد اگه اونم میگفتین به دوستان.