آموزش ارز دیجیتال

خرید نات کوین برای ایرانی ها ؛ از کدام صرافی NOT بخریم؟

در سال ۲۰۲۴ نات کوین یکی از پر سر و صدا‌ترین پروژه‌های کریپتویی به حساب می‌آید. این بازی که از سبک Tap to Earn ایده می‌گیرد از حمایت مستقیم تلگرام و توکن تون برخوردار است. با توجه به اینکه این پروژه اولین بازی تلگرامی در این سبک بود با استقبال ویژه‌ای برخوردار شد و به موفقیت رسید. بعد از لانچ نات کوین و عرضه آن در صرافی‌های ارز دیجیتال، کاربران زیادی به فکر خرید NOT افتادند. لذا ما در این مطلب، خرید نات کوین برای ایرانی ها را آموزش می‌دهیم.

آموزش گام به گام خرید نات کوین در ایران

با توجه به وجود تحریم‌ها آسان‌ترین روش برای خرید نات کوین در ایران، استفاده از خدمات صرافی ایرانی و یا بازارهای معاملاتی ایرانی است. در این راستا صرافی‌های بسیاری پس از عرضه امکان خرید و فروش نات کوین را فراهم آوردند. صرافی ارز دیجیتال ارز هشت، در این بین با توجه به اینکه جزء صرافی‌های ارز دیجیتال با کم‌ترین کارمزد محسوب می‌شود و امنیت بالا یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید ارز دیجیتال NOT در ایران است.
اگر از قبل در ارز هشت، حساب کاربری دارید و تجربه خرید ارز دیجیتال را نیز داریئ، با مراحل خرید نات کوین نیز آشنایی دارید. اما در مقابل، اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید، نگران نباشید. در ادامه مطلب راهنمای خرید نات کوین برای ایرانی‌ها را به صورت مرحله به مرحله توضیح می‌دهیم

  • مراحل خرید نات کوین از ابتدا تا انتها

۱-ثبت نام و احراز هویت در ارز هشت:

برای شروع ترید و معامله روی توکن NOT ابتدا باید یک حساب کاربری در صرافی ارز هشت بسازید و سپس مراحل احراز هویت را نیز تکمیل کنید. این مراحل زمان بسیار اندکی نیاز دارد و به سرعت طی می‌شود. (اگر برای ثبت نام و احراز هویت در ارز هشت نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید. علاوه بر این تیم پشتیبانی ارز هشت نیز در این رابطه پاسخگوی سوالات شما هستند.)

۲-واریز ریال به ارز هشت:

بعد از اینکه مراحل احراز هویت را پشت سر گذاشتید، امکان واریز ریال/تتر را خواهید داشت. اگر قصد خرید نات کوین با موبایل را دارید از اپلیکیشن ارز هشت استفاده کنید در غیر این صورت در سایت ارز هشت نیز این امکان فراهم است. برای این منظور کافیست از قسمت داشبور حساب ریالی خود را شارژ کنید.

۳-خرید نات کوین با حساب کاربری ایرانی:

بعد از افزایش موجودی در صرافی، می‌توانید با انتخاب NOT از لیست توکن‌ها اقدام به خرید کنید و سفارش خود را به ثبت برسانید. بعد از تایید سفارش که به صورت آنی انجام می‌شود، ارزهای خریداری شده به موجودی کیف پول شما در صرافی اضافه می‌گردد.

نکات خرید نات کوین برای ایرانی ها

  • آگاهی از ماهیت نات کوین: نات کوین یک توکن نسبتا جدید است که بر روی بلاک چین TON ساخته شده است. قبل از خرید، حتما در مورد پروژه نات کوین، کاربردها و پتانسیل‌های آن تحقیق کنید.
  • انتخاب صرافی مناسب: صرافی‌های مختلفی از نات کوین پشتیبانی می‌کنند. قبل از انتخاب صرافی، به مواردی مانند کارمزد، حجم معاملات، امنیت و نقدینگی نات کوین در آن صرافی توجه کنید.
  • آماده‌سازی حساب کاربری: برای خرید نات کوین، باید در صرافی مورد نظر خود حساب کاربری ایجاد کنید. این فرآیند معمولا شامل ثبت نام اولیه و احراز هویت شما می‌شود.مراقب کلاهبرداری‌ها باشید: متاسفانه، کلاهبرداری‌های زیادی در فضای
  • ارزهای دیجیتال وجود دارد. قبل از خرید نات کوین، بنابراین حتما از معتبر بودن صرافی و کیف پول خود اطمینان حاصل کنید.
  • احساسات خود را کنترل کنید: هنگام خرید و فروش نات کوین، مهم است که احساسات خود را کنترل کنید. از تصمیم گیری‌های عجولانه بر اساس ترس یا طمع خودداری کنید.
  • نات کوین خود را به کیف پول امن منتقل کنید: ذخیره نات کوین در صرافی می‌تواند خطرناک باشد. پس از خرید، نات کوین خود را به یک کیف پول امن منتقل کنید.

از کجا NOT بخریم؟

برای کاربران ایرانی، با توجه به وجود تحریم ها همیشه این دغدغه وجود داشته است که از کجا ارز دیجیتال بخریم؟! حالا که ارز دیجیتال محبوب این روزها نات کوین است، بسیاری از کابران این پرسش را دارند که خرید این توکن از کجا باید انجام شود؟ در این راستا باید بگوییم که خرید نات کوین از صرافی های خارجی به دلیل تحرم ها برای کاربران ایرانی امکان پذیر نیست. لذا توصیه می‌کنیم برای کاهش ریسک از دست دادن دارایی از صرافی های معتبر داخلی همچون ارز هشت استفاده کنید.

کلام پایانی:

خوشبختانه همانند سایر ارزهای دیجیتال، خرید نات کوین برای ایرانی ها به سادگی قابل انجام است. با توجه به عرضه نات کوین در بستر تلگرام، بازارهای غیر رسمی زیادی اقدام به خرید و فروش این ارز می‌کنند، لذا توصیه می‌کنیم به هیچ وجه به کانال های تلگرامی که در قال بستر خرید و فروش نات کوین فعالیت دارند اعتماد نکنید. زیرا این محیط ها صرفا برای سودجویی از کاربران ایرانی فعالیت دارند. در نهایت توجه کنید خرید نات کوین برای ایرانی ها، به راحتی در صرافی های معتبر داخلی قابل انجام است. شما کاربر عزیز می توانید با کم ترین کارمزد و در سریع ترین زمان ممکن اقدام به خرید نات در صرافی ارز هشت نمایید. در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی در این زمینه با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.

سؤالات متداول کاربران

۱-از کجا نات کوین بخریم؟

برای خرید و فروش نات کوین می‌توانید از خدمات صرافی ارز دیجیتال ارز هشت استفاده کنید.

۲-چگونه با موبایل نات کوین بخریم؟

برای خرید نات کوین با موبایل نیز می‌توانید از اپلیکیشن ارز هشت استفاده کنید.

۳-از کجا نات کوین رایگان به دست آوریم؟

متاسفانه مدت زمان استخراج نات کوین رایگان به پایان آمده و در حال حاضر این امکان وجود ندارد. برای کسب توکن NOT می‌توانید رمز ارزهای خود را در شبکه استیک کنید.

ادمین ارزهشت

Recent Posts

ارز دیجیتال بنفیت ماین چیست؟

ارز دیجیتال بنفیت ماین چیست؟ مفهوم بنفیت ماین (Benefit Mine) به‌عنوان یک نوآوری قابل توجه…

15 ساعت قبل

چگونه ارز دیجیتال خوب برای سرمایه‌گذاری پیدا کنیم و از سودهای بازار جا نمانیم

رمز ارزها به دلیل فقدان معیارهای لازم برای ارزیابی و رواج کلاهبرداری برای سرمایه‌گذاری نیاز…

2 روز قبل

سه تسک ضروری ایردراپ راکی رابیت که باید انجام شود

کاربرانی که در بازی تلگرامی راکی رابیت در حال فعالیت هستند به زودی شاهد ایردراپ…

3 روز قبل

مقایسه تراست ولت و اکسودوس ولت ؛ کدام یک برای ذخیره ارزهای دیجیتال بهتر است؟

اکسودوس و تراست ولت دو کیف پول ارز دیجیتال غیر امانی با اعتبار بالا هستند…

4 روز قبل

بهترین کیف پول همستر کامبت برای کاربران ایرانی

همانطور که احتمالا می‌دانید زمان لیست شدن همستر کامبت و توزیع ایردراپ آن بسیار نزدیک…

4 روز قبل

راهنمای اتصال کیف پول به همستر کامبت + نحوه تغییر ولت

بازی تلگرامی محبوب همستر کامبت (Hamster Kombat) اخیرا امکان اتصال کیف پول به ربات خود…

5 روز قبل