آموزش ارز دیجیتال

آموزش خرید بیت کوین با پی پال ؛ آیا این روش برای ایرانی ها کاربردی است؟

ارز دیجیتال بیت کوین، یکی از بهترین رمزارزهاست پس سرمایه‌گذاری و خرید این ارز برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است. یکی از سیستم‌های پرداخت آمریکایی به نام پی پال (Pay pal)، در سال ۱۳۹۹ اعلام کرد به زودی روش‌های پرداخت به وسیله برخی از رمزارزها را برای کاربران محیا می‌کند. سپس در فروردین ۱۴۰۰ افراد با استفاده از این سیستم می‌توانستند خرید و بسیاری از کارهای مالی دیگر خود را انجام دهند که در واقع یکی از آن ها خرید BTC بود. به دنبال این تغییر افراد زیادی از این آپشن فوق العاده سیستم پی پال، برای خرید رمزارزها استفاده می‌کنند. بنابراین با توجه به علاقه بسیاری از کاربران ما در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال ارز هشت آموزش خرید بیت کوین با Pay pal را بررسی می‌کنیم و به این پرسش پاسخ خواهیم داد که آیا این روش برای ایرانی ها کاربردی است یا خیر؟!


پی پال (Pay pal) چیست؟


اول از همه شاید سوالی برایتان پیش آید که اصلا پی پال چیست؟ این سیستم پرداخت آنلاین به وسیله اینترنت، امکان خرید فروش و انتقال مبالغ پولی را به کاربرانش می‌دهد. در این سیستم پرداخت می‌توانید از ازهای دیجیتال برای پرداخت خرید برخی کالاها استفاده کرد. در واقع شما با ارزهای دیجیتال خود کالایی را خریداری می‌کنید، اما برای فرد یا فروشگاه مدنظر به ارز فیات تبدیل می‌گردد. یا میتوان گفت پی پال یه سیستم خرید اینترنتی می‌باشد، که ارزهای دیجیتال را به ارز فیات برای خرید تبدیل می‌کند. در این سیستم می‌توانید برخی از ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنید. ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و لایت کوین را می‌تواند در این پلتفرم خریداری کرد. در کل می‌توان گفت پی پالیک سیستم انتقال پول یا یک کیف پول رمزارز است.


ویژگی‌های کاربردی Pay pal


اولین و مهم‌ترین ویژگی پی پال امنیت بالا است. این سیستم پرداخت محل عالی برای نگهداری از دارایی‌های شما و مشخصات شخصی شما است. بعد از امنیت داشتن ظاهر سیستمی مورد علاقه کاربران دومین ویژگی افزایش محبوبیت این پلتفرم است. در ادامه سیستم ساده برای استفاده، پشتیبانی از ۲۶ رمزارز در دنیا، رایگان بودن برای افراد بیرون از آمریکا، حمایت از رمزارزها و داشتن سرعت بالا برای انجام تراکنش از دیگر ویژگی‌های مفید پی پال است. البته یکسری ویژگی‌های منفی مثل داشتن کارمزدهای بسیار بالا برای خرید BTC و سقف تعیین شده برای خرید در این سیستم وجود دارد.


نحوه خرید بیت کوین با پی پال


برای اینکه بتوانید بیت کوین را به وسیله پی پال تهیه کنید باید ابتدا وارد این پلتفرم پرداخت اینترنتی شوید. ابتدا باید داخل این سایت به همراه کارت بانکی یا حسابتان و آدرس همراه اطلاعات ایمیل خود، در این سایت حساب کاربری ایجاد کنید. در ادامه مراحل خرید بیت کوین به طریق پی پال را بررسی می‌کنیم.

نکته مهم: در حال حاضر خرید بیت کوین با پی پال تنها برای شهروندان آمریکایی در دسترس هست و برای ایرانیان امکان انجام این خدمت به صورت مستقیم وجود ندارد. اما اگر می‌خواهید که از پی پال خریداری کنید، می‌توانید از سایت های واسطه استفاده نمایید. اما در این صورت می‌بایست هزینه ای مازاد برای راه اندازی حساب پی پال نیز پرداخت کنید.

مراحل خرید بیت کوین از پی پال به صورت زیر است:

  • مرحله اول
  • بعد ازینکه وارد پی پال شدید، گزینه Cryptocurrency را انتخاب کنید که در سمت راست و بالای صفحه قرار دارد.
  • مرحله دوم
  • انتخاب ارز دیجیتال بیت کوین.
  • مرحله سوم
  • کلیلک روی گزینه buy
  • مرحله چهارم
  • مقدار رمزارزی که قصد خریدش را دارید را تعیین کنید. مثلا میزان دلاری که می‌خواهید هزینه کنید.
  • مرحله پنجم
  • در این مرحله می‌بایست چگونگی پرداخت را مشخص کنید و به حساب پی پال خود متصل گردید.
  • مرحله ششم
  • برای بار دوم روی گزینه buy کلیک کنید.
  • آخرین مرحله
  • در این مرحله باید خرید ارزدیجیتال بیت کوین در پی پال را تایید کرده و بعد از اینکه خرید خود را قطعی کردید، وارد صفحه تایید می‌گردید و دارایی‌های خود را از جمله بیت کوین های‌تان را می‌توانید در والت خود در حساب پی پال خود ببینید.

تبدیل موجودی پی پال به بیت کوین از طریق صرافی


طبق اصلی‌ترین ویژگی‌ها در معاملات رمزارزی باید یک کیف پول دیجیتال تهیه کرد و بعد یک حساب در پی پال به وجود آورد. یکسری راه‌ها برای تبدیل کردن دارایی پی پال به بیت کوین وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

  • 1.صرافی ارز دیجیتال Coinbase

صرافی کوین بیس در سال ۲۰۲۱ گفت که مشتریان آمریکایی می‌توانند به کمک کارت‌های بانکی و یا اعتباری خود به حساب پی پال اتصال یابند و رمزارز خریداری کنند. در جهت استفاده از این قابلیت  تنها لازم است، وارد صرافی کوین بیس شده و ارز دیجیتال مد نطر را انتخاب کنید. داخل اپلیکیشن این صرافی با انتخاب گزینه پرداخت یا add payment option می‌توانید Pay pal را برگزینید. سپس زمانی که وارد حسابتان شدید، این توانایی را دارید تا کارت یا حساب بانکی خود را به این پلتفرم متصل کنید.

  • 2.کیف پول eToro

به وسیله این کیف پول کاربران می‌توانند رمزارزها را با پی پال خریده و درکیف پول eToro انتقال داده و ذخیره کنند. شما خیلی راحت می‌توانید وارد حسابتان در پی پال گردید و روی کلمه واریز وجه یا Deposit Funds کلیک کنید. سپس پی پال را به عنوان گزینه روش پرداخت انتخاب می‌کنید و در آخر مبلغ را تعیین می‌کنید. بعد از اینکه واریز را انجام دادید می‌توانید رمزارز بیت کوین بخرید.

  • 3.صرافی xCoins

یکی از سایت‌های دیگر از صرافی ها، صرافی اکس کوین است که شروع فعالیتش از یک رابط پلتفرمی بین وام دهندگان و وام گرفتگان به صورت یک پلتفرم آغاز شد. در این صرافی به مردم کمک می‌گردد، تا دارایی خود را با یک وام تضمینی ارز دیجیتال بیت کوین عوض کند. تمام کاربران عضو این صرافی می‌توانند وام را به صورت رمزارز بیت کوین دریافت یا تحویل دهند. صرافی xCoins. io شخصی که خواستار وام می‌باشدرا با کسی که می‌خواهد وام دهد بررسی می‌کنند. پس تقاضا کننده وام به کمک پی پال مبلغ را درکناره سودش به وام دهنده ارسال می‌کند. زمانی که تایید رخ داد، ارز دیجیتال بیت کوین از کیف پول کاربری که وام می‌دهد به کیف پول تقاضا کننده وام انتقال می‌یابد.

هم چنین به جز صرافی‌ها شما می‌توانید از طریق بازار همتا به همتا در جهت خرید BTC از پی پال هم بهره ببرید. ۲ سایت Paxful و LocalBitcoins. com به صورت همتا به همتا مستقیما ارتباط بین خریدار و فروشنده را ایجاد می‌کنند. با این وجود زمانی که دنبال افراد فروشنده آنلاین هستید می‌توانین طبق راه‌های پرداخت می‌توانید بین تمام آن‌ها یکی را انتخاب کرده و مابقی را فیلتر کنید.


معایب و مزایایی خرید بیت کوین از پی پال


پی پال یکی از راه های پرداختی محبوب و معتبر در سطح جهان است که دلیل اصلی آن سادگی و سطح امنیت هست. حالا به دلیل اینکه در دنیای ارزهای دیجیتال نیز امنیت بسیار مهم است، بسیاری از افراد از پی پال برای انجام تراکنش های خود استفاده می‌کنند.

  • مزایای خرید بیت کوین با پی پال:

استفاده از پی پال، تراکنش‌های ارز دیجیتال را سریع‌تر از هر روش دیگری انجام می‌دهد. در این بازار، سرعت خرید یا فروش رمزارزها می‌تواند در سودی که به دست می‌آورید کاملا تاثیر گذار باشد. بنابراین بسیاری از افراد از این روش استفاده می‌کنند زیرا می‌خواهند در کمترین زمان ارزهای دیجیتال را معامله کنند و PayPal این گزینه را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. همچنین، PayPal یک روش مناسب برای خرید و فروش بیت کوین است که به سادگی راه اندازی شده و بسیار پرطرفدار است.

  • معایب خرید بیت کوین با پی پال:

استفاده از پی پال برای خرید بیت کوین، شامل کارمزدهایی است که ممکن است مقرون به صرفه نباشند. همچنین، هنوز محدودیت‌های سختی مانند سقف خرید در مورد میزان خرید ارز دیجیتال با این روش وجود دارد.


آیا خرید بیت کوین با پی پال مناسب است؟


در این مقاله به بررسی و آموزش خرید بیت کوین با Pay pal پرداختیم. روش بهره گرفتن از پی پال برای دریافت ارز دیجیتال بیت کوین یک روش نسبتا جدید و قابلیت تازه‌ای است. در سیستم پرداخت آنلاین پی پال، کاربر با انجام یکسری فعالیت ها، می‌تواند ارز دیجیتال بیت کوین کسب کند. اما این سیستم پرداخت در واقع مختص به آمریکا است و به همین دلیل ما امکان استفاده مستقیم از آن را نداریم.

ادمین ارزهشت

Recent Posts

تعداد کاربران راکی رابیت به ۳۰ میلیون نفر رسید

راکی رابیت که یک بازی تلگرامی است و تیم توسعه‌ آن برای ساخت رباتش از…

36 دقیقه قبل

همستر کامبت به چه کسانی کارت تقلب داده است؟

کم کم به زمان ایردراپ توکن HMSTR نزدیک می‌شویم.  این توکن قرار است در تاریخ…

2 ساعت قبل

ارز دیجیتال بنفیت ماین چیست؟

ارز دیجیتال بنفیت ماین چیست؟ مفهوم بنفیت ماین (Benefit Mine) به‌عنوان یک نوآوری قابل توجه…

1 روز قبل

چگونه ارز دیجیتال خوب برای سرمایه‌گذاری پیدا کنیم و از سودهای بازار جا نمانیم

رمز ارزها به دلیل فقدان معیارهای لازم برای ارزیابی و رواج کلاهبرداری برای سرمایه‌گذاری نیاز…

2 روز قبل

سه تسک ضروری ایردراپ راکی رابیت که باید انجام شود

کاربرانی که در بازی تلگرامی راکی رابیت در حال فعالیت هستند به زودی شاهد ایردراپ…

3 روز قبل

مقایسه تراست ولت و اکسودوس ولت ؛ کدام یک برای ذخیره ارزهای دیجیتال بهتر است؟

اکسودوس و تراست ولت دو کیف پول ارز دیجیتال غیر امانی با اعتبار بالا هستند…

4 روز قبل