آموزش ارز دیجیتال

10 تا از بهترین اکانت های توییتر ارز دیجیتال برای بررسی بازار

10 تا از بهترین اکانت های توییتر ارز دیجیتال برای بررسی بازار؛ توییتر به عنوان پلتفرم اصلی بحث و گفتگو درباره ارزهای دیجیتال و معاملات آن‌ها شناخته می‌شود. با استفاده از رویکرد میکروبلاگینگ فوری، برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران، آسان است تا درباره آخرین تحولات در حوزه بلاکچین و دلایل پسرفت و پیشرفت قیمت ارزهای دیجیتال پیشرفت کنند.

در این مقاله، ما بهترین حساب‌های توییتر مرتبط با ارزهای دیجیتال را بررسی کرده و آن‌ها را معرفی می‌کنیم. توصیه می‌کنیم در بازار پویای ارزهای دیجیتال از آخرین اطلاعات مطلع شوید و اخبار صنعت ارزهای دیجیتال را از شبکه‌های اجتماعی مختلف دنبال کنید.

حساب‌های توییتر برتر ارزهای دیجیتال که در اینجا به معرفی آن‌ها می‌پردازیم، بیشتر تمرکز خود را بر تجزیه و تحلیل تخصصی فنی بازار گذاشته‌اند. همچنین، تأثیرگذاران توییتر با تعداد دنبال‌کنندگان زیاد، مانند بیت‌بوی کریپتو (بن آرمسترانگ)، ممکن است در این مسیر به شما کمک کنند تا سرمایه‌گذاری بهتری داشته باشید. باید توجه داشته باشید در این حساب‌ها به ندرت معاملات و پیشنهادات خرید و فروش ارزها منتشر می‌شود و تمرکز اصلی روی انتشار نکات و تحلیل‌ها است. بنابراین اگر به دنبال پیدا کردن و شناخت حساب‌های توییتری فعال حوزه کریپتو هستید، این مطلب از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال ارز هشت، برای شما است. پس با ما همراه بمانید.


معرفی 10 تا از بهترین اکانت های توییتر ارز دیجیتال


  • جیکوب کریپتوبری (Jacob Crypto Bury)، بهترین حساب توییتر ارزهای دیجیتال برای مبتدیان است.
  • بلانتز (Bluntz) ، بهترین حساب توییتر ارزهای دیجیتال برای معامله‌گران حرفه‌ای است.
  • پنتوشی (Pentoshi) ، یک علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال با حرکات جسور و قدرتمند در فضای کریپتو است.
  • کردی‌بول کریپتو (CrediBull Crypto) ، بهترین حساب توییتر ارزهای دیجیتال برای تجزیه و تحلیل دقیق و آموزش است.
  • دان‌آلت (DonAlt) ، بهترین حساب توییتر ارزهای دیجیتال برای گفتگوی صادقانه درباره کریپتواست.
  • کریپتوکرد (CryptoCred) ، منابع رایگان معاملاتی.
  • کریپتو چیس (Crypto Chase)، بهترین حساب توییتر ارزهای دیجیتال برای یادگیری مبانی کریپتواست.
  • کلد بلود شیلر (Cold Blooded Shiller) ، نکات برجسته معاملاتی ارزهای دیجیتال.
  • نینجا اسکالپ (Ninja Scalp)، بهترین حساب توییتر ارزهای دیجیتال برای یادگیری درباره نقدینگی است.
  • کریپتو لوکا(Crypto Louca)، بهترین حساب توییتر ارزهای دیجیتال برای پی‌گیری حرکات قیمت بیت‌کوین است.

نگاه دقیق‌تر به بهترین اکانت های توییتر افراد تاثیر گذار


در ادامه هر یک از این حساب ها را به مختصر معرفی می‌کنیم و یکی از توییت های اخیر آن ها را بررسی می‌کنیم.

1-جیکوب کریپتوبری؛ بهترین حساب توییتر ارزهای دیجیتال برای مبتدیان

در ابتدای لیست بهترین حساب‌های توییتر ارزهای دیجیتال برای دنبال کردن، حساب جیکوب کریپتوبری قرار دارد. این حساب توسط فردی با همین نام اداره می‌شود. جیکوب همچنین در حال اداره یک کانال یوتیوب در همین حوزه است و تا به امروز بیش از ۱۱ هزار دنبال‌کننده جذب کرده است. اصلی ترین دلیل محبوبیت این فرد به‌روزرسانی‌های مداوم درباره وضعیت بازار ارزهای دیجیتال به زبان ساده است.

در حساب رسمی توییتر جیکوب کریپتوبری، توییت‌هایی را خواهید یافت که ترکیبی از اطلاعات درباره آخرین مراحل پیش‌فروش ارزهای دیجیتال و حرکات معاملات ارزها در نمودارهای قیمتی هستند. حتماً اطلاعات مرتبط و جزئی درباره ارزهای محبوب در بازار را در این حساب خواهید یافت. این ارزها شامل توکن Bitcoin ETF، Bitcoin Minetrix، TG.Casino و Meme Kombat و … هستند که با دنبال کردن این حساب می‌توانید جزئیات لازم در این حوزه ها را پیدا کنید.

توکن Bitcoin ETF که این روزها حسابی سر و صدا کرده است و مربوط به بیت کوین می‌شود نیز توسط جیکوب بررسی می‌شود. سیستم و بازدهی پتانسیلی توکن BTC ETF توجه سرمایه‌گذاران نهادی و فردی را به خود جذب کرده است. این توکن در حال حاضر در مرحله پیش‌فروش قرار دارد و توانسته بیش از 700 هزار دلار سرمایه جذب کند.

جیکوب بوری به سرمایه‌گذاران توصیه کرده است که از پیش‌فروش فعلی بهره مند شوند تا توکن را با قیمت تخفیفی بخرند. او اعتقاد دارد که این توکن پتانسیل بازگشت سرمایه 10 برابری به سرمایه‌گذاران را دارد.

به طور کلی، پیش‌بینی‌های او در گذشته دقیق بوده‌اند چرا که گفته های او تکیه بر تحلیل تکنیکال دارند. لذا اگر می‌خواهید جدید ترین اخبار در این حوزه را دنبال کنید. اکانت توییتر جیکوب کریپتو بری گزینه ای مناسب برای شما است.


2-بلانتز؛ بهترین حساب توییتر ارزهای دیجیتال برای معامله‌گران حرفه‌ای

یکی دیگر از حساب‌های برتر توییتر برای فعالان ارزهای دیجیتال Bluntz با نام کاربری رسمی @SmartContractor است. او بیش از 220 هزار دنبال‌کننده دارد و یکی از شناخته‌شده‌ترین افراد در حوزه ارزهای دیجیتال است. او در اوایل سال 2021 با پیش‌بینی صعودی AAVE یک روز قبل از وقوع، شهرت خوبی به دست آورد. توجه داشته باشید که این صعود باعث 30٪ سود شد و این مسئله Bluntz را به یکی از بهترین حساب‌های توییتر ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کند.

بهترین قسمت درباره Bluntz، دیدگاه‌های واقع‌بینانه‌اش نسبت به بازار ارزهای دیجیتال است. به عنوان مثال، او بررسی می‌کند شرایط فعلی بازار خرسی است و شاید سرمایه گذاری روی اتریوم مناسب نباشد. به تازگی او دیدگاه‌های خود را در مورد روند فعلی بیت‌کوین ارائه داد. برخی ممکن است بگویند که دیدگاه‌های Bluntz درباره بازار ارزهای دیجیتال کمی منفی است، اما بدون شک درباره حرفه‌ای بودن او هیچ شکی نیست. در همین حین، نکته جالب این است که SmartContractor اغلب محتوا های خود را برای کاربران حرفه ای در حوزه کریپتو آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین کانال های یوتیوب ایرانی برای آموزش ارز دیجیتال


3-پنتوشی؛ یک علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال

Pentoshi یک حساب توییتر در حوزه ارزهای دیجیتال است که بینش های ارزشمندی نسبت به بازار ارائه می‌دهد. این حساب بیش از 650 هزار دنبال‌کننده دارد و این تعداد به دلیل توییت‌های خنده‌دار و حرکات جسورانه ای است که در بازار انجام می‌دهد.

در ابتدا، Pentoshi یک طرفدار اتریوم بود، اما حمایت خود را از این پروژه کاست و تاکید کرد که ممکن است در سال آینده با یک بحران سیستماتیک در زمینه تأمین مواجه شود.

با این حال، Pentoshi دیدگاه واقع‌گرایانه‌ای نسبت به بازار ارزهای دیجیتال دارد. او به‌ویژه مشخص می‌کند که نوسانات فعلی گاهی اوقات باعث می‌شود که پیش‌بینی کردن جهت حرکت بازار دشوار باشد.

علاوه بر ارائه نظرات در مورد روندهای بازار، Pentoshi همچنین در معاملات ارزهای دیجیتال شرکت می‌کند. اخیراً او به این موضوع پرداخت که چگونه در طول چرخه گذشته، 500 هزار دلار خود را در Doge و Matic سرمایه‌گذاری کرد.

یکی از عوامل دیگری که Pentoshi را به یک حساب توییتر برتر ارزهای دیجیتال تبدیل کرد این است که پیش‌بینی‌های قیمت او تنها بر اساس شاخص‌های فنی نیستند. ارزهای دیجیتال دارایی اجتماعی هستند که تحت تأثیر گفتگوها در رسانه‌های اجتماعی قرار می‌گیرند. بنابراین، مدیر همچنین آخرین توییت‌ها در مورد یک دارایی خاص را بررسی می‌کند تا حرکت قیمت ارزهای دیجیتال را زیر نظر داشت و سود کسب کرد.


4- کردی‌بول کریپتو؛ بهترین حساب توییتر ارزهای دیجیتال برای تجزیه و تحلیل دقیق و آموزش

CrediBull Crypto با حساب @CredibleCrypto، یک مدرس ارزهای دیجیتال است و همچنین بر روی توییت‌هایی تمرکز دارد که درباره اوراق بهادار سنتی صحبت می‌کنند. این اکانت توییتر برتر ارز دیجیتال بیش از 300 هزار دنبال‌کننده دارد.

او نسبت به $KAS مثبت است و آن را به عنوان تنها آلتکوین با ساختار شورشی مشابه با بیت‌کوین معرفی می‌کند. در این حساب هر عملکرد قیمت بیت‌کوین برای دنبال‌کنندگان تجزیه و تحلیل می‌شود. علاوه بر این، همیشه مشتاق است که با دنبال‌کنندگانی که به تجزیه و تحلیل عمیق‌تر برخی از ارزهای دیجیتالی هستند و از طریق توییت‌هایش با او بحث می‌کند، در ارتباط باشد.

به طور کلی اگر به دنبال این هستید که بتوانید به کمک تحلیل های یک شخص حرفه ای دیدگاه بازار را درک کنید. اکانت توییتر کردی بول کریپتو گزینه ای مناسب برای شما خواهد بود. چرا که او با شما در تعامل است و همیشه در حال بررسی بازار است. به همین دلیل اطلاعات ارائه شده توسط این کانال همیشه به‌روز هستند.


5-دان‌آلت؛ بهترین حساب توییتر ارزهای دیجیتال برای برگزاری گفتگوهای دوستانه و واقع بینانه به بازار

در این کانال توییتر همه آنچه که درباره پروژه های مختلف کریپتویی می‌خواهید را خواهید یافت. دان آلت، در این حساب درباره نکاتی صحبت می‌کند که شاید هیچ جای دیگر آن ها را مشاهده نکنید. برای مثال، دان آلت اولین نفری بود که درباره پروژه لونا اظهار نظر کرد و توصیه داشت که از این پروژه خارج شوید.
یک نکته مهمی که درباره اکانت توییتری ارز دیجیتال وی وجود دارد این است که تنها افرادی که دنبال کننده هستند، می‌توانند محتوا ها را مشاهده کنند. بنابراین اگر به دنبال نظرات و تحلیل های حرفه ای و دوستانه هستید، حتما این اکانت توییتتری ارز دیجیتال را دنبال کنید.

ادمین ارزهشت

Recent Posts

پکس گلد چیست؟ آشنایی با ارز دیجیتال طلا PAX Gold

روش‌های زیادی برای سرمایه گذاری روی طلا وجود دارند. اما این روش‌های سنتی اغلب مشکلاتی…

2 هفته قبل

نحوه توزیع ایردراپ کتز به چه صورت خواهد بود؟

طبق اطلاعیه های جدید، ایردراپ کتز از فردا قابل برداشت است و در این اطلاعیه…

2 هفته قبل

سایت پیترکس چیست و چرا متهم به کلاهبرداری است؟

با توجه به پیشرفته شدن تکنولوژی‌ پرداخت‌های آنلاین در حوزه رمز ارزها، کلاهبرداری‌ها در این…

2 هفته قبل

اطلاعیه جدید همستر کامبت: هنوز برای دریافت ایردراپ فرصت دارید

بازی همستر کامبت یک اطلاعیه جدید منتشر کرد. در این اطلاعیه اعلام کرده کاربران برای…

3 هفته قبل

تحلیل تکنیکال اتریوم، ریزش ETH تا کجا ادامه دارد؟

بعد از اینکه بازار ارزهای دیجیتال طی روز قبل با ریزش شدیدی مواجه شد اتریوم…

3 هفته قبل

رشد ۴۰ درصدی نات کوین در ۵ روز؛ حرکت صعودی NOT تا کجا ادامه دارد؟

بعد از اینکه نات کوین یک دوره تثبیت را پشت سر گذراند، طی پنج روز…

3 هفته قبل