آموزش ارز دیجیتال

آموزش احراز هویت صرافی ارز هشت بر اساس سطح کاربری

صرافی ارز دیجیتال ارز هشت یکی از صرافی‌های معتبر ایرانی است که کاربران برای فعالیت در آن و استفاده از خدمات صرافی باید احراز هویت انجام دهند. لزوم انجام احراز هویت برای جلوگیری از مشکلاتی همچون فیشینگ هست، اما مراحل آن در این پلتفرم برای رفاه کاربران بسیار ساده طراحی شده است. احراز هویت صرافی ارز هشت مطابق شرایط پلتفرم خود به شش سطح تقسیم‌بندی شده که در ادامه همه مراحل را به صورت گام به گام توضیح خواهیم داد.


احراز هویت در سایت ارز هشت:


مرحله صفر:

در این سطح شما عملا امکان استفاده از هیچ یک از خدمات را ندارید و این گام را تنها می‌توان اولین قدم برای شروع فعالیت در ارز هشت دانست.

با ورود به سایت ارز هشت و انتخاب گزینه ثبت نام/ورود و وارد کردن شماره تماس یا ایمیل خود این مرحله را پشت سر گذاشته اید. اما همانطور که گفتیم این گام تنها به منزله ثبت نام در سایت است و امکان استفاده از هیچ یک از خدمات ارز هشت در اختیار شما قرار نخواهد گرفت. بنابراین با انتخاب گزینه احراز هویت از بخش داشبور لازم است که اطلاعات سایر سطوح را تکمیل کنید.


سطح ۱ احراز هویت (اطلاعات اولیه) :

در این سطح از احراز هویت، باید اطلاعات پایه هویتی خود که شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، تاریخ تولد و شماره همراه است را در سایت وارد کنید.

نکته مهم: اطلاعات باید با کارت شناسایی شما مطابقت کامل داشته باشد، در غیر این صورت مورد تایید قرار نمی‌گیرد.

زمانی که فیلد‌های مربوطه را تکمیل کردید، گزینه مرحله بعد را انتخاب کنید، تا فرم سطح ۲ احراز هویت برایتان باز شود.


سطح ۲ احراز هویت (ارسال مدارک) :

زمانی که اطلاعات پایه هویتی تان را وارد کردید و مورد تایید قرار گرفت، لازم است تا مدارک خود را ارسال کنید. در این گام از احراز هویت باید عکس کارت شناسایی، کارت بانکی و متن تعهدنامه (نکته: متن تعهدنامه باید به صورت دستی و با دست خط خودتان نوشته شود) را ارسال کنید.

متن تعهدنامه احراز هویت ارز هشت:

متن زیر را با خودکار روی کاغذ بنویسید و در کنار مدارک خود مانند نمونه عکس قرار دهید و عکس بگیرید:

اینجانب: نام و نام خانوادگی

جهت احراز هویت Arz8. com این تصویر را ارسال می‌نمایم و قبول میکنم حساب فقط برای خرید‌های شخصی میباشد و حساب به شخص دیگری اجاره داده نمیشود. کلیه عواقب قانونی اجاره حساب و سود و زیان در صرافی به عهده خودم میباشد.

کد ملی:

شماره موبایل:

تاریخ و امضا:

این مدارک را آماده و ارسال کنید تا احراز هویت شما برای سطح دوم مورد تایید قرار بگیرد. در صورتی که هر یک از مدارک نیاز به اصلاح داشت، برایتان پیامی ارسال می‌شود و زمانی که تغییرات لازم را اعمال کردید باید مدارک را مجدد ارسال کنید.

پس از تایید این سطح از احراز هویت توسط کارشناسان ارز هشت، با انتخاب گزینه مرحله بعدی وارد گام سوم از احراز هویت خواهید شد.


سطح ۳ احراز هویت ارز هشت (تصویر سلفی)

نکته مهمی که در این سطح از احراز هویت ارز هشت وجود دارد این است که پیش از انجام آن باید واریز ریالی به سایت داشته باشید. یعنی این که از خدمات سطح 2 کاربری استفاده کرده باشید. اگر تا به حال هیچ خرید و فروشی در ارز هشت نداشته اید، احراز هویت این سطح برایتان امکان پذیر نیست.

زمانی که در پنل خود واریز ریالی داشتید، پس از 72 ساعت این مرحله برای شما باز خواهد شد و می‌توانید با ارسال عکس سلفی از خدمات این سطح ارز هشت نیز استفاده کنید.

  • نکاتی که در عکس سلفی احراز هویت باید رعایت شود، عبارت اند از:
  • کیفیت عکس بالا باشد.
  • عکس سلفی باید همراه با متن تعهدنامه، کارت بانکی و کارت شناسایی باشد.
  • برای خانم ها جهت احراز هویت، رعایت حجاب شرعی الزامی است.

با ارسال عکس سلفی، همکاران ما در اسرع وقت اطلاعات شما را تایید خواهند کرد. اگر اطلاعات نیاز به اصلاح داشت و یا مورد تایید نبود، به شما اطلاع رسانی خواهد شد. در صورت تایید مجدد گزینه مرحله بعدی را انتخاب کنید، تا فرم بعدی احراز هویت برایتان باز شود.

سطح 4 احراز هویت(موقعیت مکانی)

برای اینکه بتوانید کاربری خود را از سطح 3 به سطح 4 ارتقاء دهید باید حداقل 72 ساعت از احراز هویت قبلی شما گذشته باشد. با داشتن صلاحیت های لازم، در این گام می‌توانید اطلاعات مکانی خود که شامل: تلفن ثابت، آدرس و کد پستی است کاربری خود را به سطح 4 ارتقاء داده و از خدمات بیشتری در ارز هشت بهره مند شوید.

اگر می‌خواهید به طور کامل از خدمات ارز هشت استفاده کنید و احراز هویت مرحله آخر را نیز انجام دهید، پس از تایید این مرحله می‌توانید احراز هویت سطح 5 را انتخاب کنید.

سطح5 احراز هویت(تماس تصویری)

این سطح از احراز هویت در ارز هشت کمی متفاوت است و برای انجام آن باید با پشتیبانی تلگرام ارز هشت در ارتباط باشید. برای این منظور پیامی تحت عنوان تکمیل احراز هویت سطح 5 برای ما ارسال کنید تا راهنمایی های لازم برای برقراری تماس تلفنی برای‌تان ارسال شود.

پس از هماهنگی های لازم و برقراری تماس، با بررسی پشتیبانی سطح کاربری شما به آخرین سطح احراز هویت ارز هشت ارتقاء داده خواهد شد.


نوع تقسیم بندی کاربران در صرافی ارز هشت بر اساس احراز هویت


  • برنزی

در سطح اول یا برنزی، حجم معاملات و سفارشات کاربران باید در بازه‌ی مقداری بین 0 و 100,000,000 تومان در طول 30 روز گذشته قرار گیرد. به عبارت دیگر، در ابتدای فرآیند ثبت نام، شما به عنوان یک کاربر برنزی شناخته می‌شوید و با افزایش حجم معاملات، امکان ارتقاء به سطوح کاربری دیگر نیز برای شما فراهم می‌شود.

همچنین، کارمزد‌ها در این سطح به شرح زیر است:

کارمزد سفارشات خرید ۰٪
کارمزد سفارشات فروش ۰٪
کارمزد معاملات خرید 0.35٪
کارمزد معاملات فروش 0.35٪
  • نقره ای

در سطح نقره‌ای، حجم معاملات و سفارشات کاربران باید در بازه‌ای میان 100,000,000 تا 400,000,000 تومان در طول 30 روز گذشته قرار گیرد. این به این معناست که برای دستیابی به سطح نقره‌ای، کاربران باید حداقل این مقدار معاملات را داشته باشند.

کارمزد سفارشات خرید ۰٪
کارمزد سفارشات فروش ۰٪
کارمزد معاملات خرید 0.32٪
کارمزد معاملات فروش 0.32٪
  • طلایی

برای دستیابی به سطح طلایی، شرط لازم آن این است که حجم معاملات و سفارشات 30 روز گذشته کاربران بین 400,000,000 تا 1,000,000,000 تومان باشد. به عبارت دیگر، تازه می‌توانید به سطح طلایی دست پیدا کنید اگر حداقل این مقدار معاملات را داشته باشید.

کارمزد سفارشات خرید ۰٪
کارمزد سفارشات فروش ۰٪
کارمزد معاملات خرید 0.3٪
کارمزد معاملات فروش 0.3٪
  • کریستال

در نهایت، برای دستیابی به سطح کریستال، شرط لازم آن این است که حجم معاملات و سفارشات 30 روز گذشته کاربران باید بیش از 1,000,000,000 تومان باشد. به عبارت دیگر، زمانی می‌توانید به سطح کریستال دست پیدا کنید اگر حداقل این مقدار معاملات را داشته باشید.

کارمزد سفارشات خرید ۰٪
کارمزد سفارشات فروش ۰٪
کارمزد معاملات خرید 0.27٪
کارمزد معاملات فروش 0.27٪

کلام آخر:


صرافی ارز دیجیتال ارز هشت، یکی از معتبر ترین صرافی های ایرانی است. کاربران برای فعالیت در این پلتفرم برای جلوگیری از مشکلاتی همچون فیشینگ و سایر مشکلات مشابه ملزم به احراز هویت اند. لذا ما در این مطلب آموزشی از وبلاگ ارز هشت، مرحله به مرحله تایید هویت را با مدارک لازم برایتان توضیح دادیم. با این وجود چنانچه در هر بخش نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید، با پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

ادمین ارزهشت

Recent Posts

پکس گلد چیست؟ آشنایی با ارز دیجیتال طلا PAX Gold

روش‌های زیادی برای سرمایه گذاری روی طلا وجود دارند. اما این روش‌های سنتی اغلب مشکلاتی…

2 هفته قبل

نحوه توزیع ایردراپ کتز به چه صورت خواهد بود؟

طبق اطلاعیه های جدید، ایردراپ کتز از فردا قابل برداشت است و در این اطلاعیه…

2 هفته قبل

سایت پیترکس چیست و چرا متهم به کلاهبرداری است؟

با توجه به پیشرفته شدن تکنولوژی‌ پرداخت‌های آنلاین در حوزه رمز ارزها، کلاهبرداری‌ها در این…

2 هفته قبل

اطلاعیه جدید همستر کامبت: هنوز برای دریافت ایردراپ فرصت دارید

بازی همستر کامبت یک اطلاعیه جدید منتشر کرد. در این اطلاعیه اعلام کرده کاربران برای…

3 هفته قبل

تحلیل تکنیکال اتریوم، ریزش ETH تا کجا ادامه دارد؟

بعد از اینکه بازار ارزهای دیجیتال طی روز قبل با ریزش شدیدی مواجه شد اتریوم…

3 هفته قبل

رشد ۴۰ درصدی نات کوین در ۵ روز؛ حرکت صعودی NOT تا کجا ادامه دارد؟

بعد از اینکه نات کوین یک دوره تثبیت را پشت سر گذراند، طی پنج روز…

3 هفته قبل