آموزش ارز دیجیتال

معرفی پرتفوی ارز هشت ؛ حتی یک ریال هم ضرر نکن!

معرفی پرتفوی ارز هشت | گزارش پرتفوی یا گزارش سود و زیان، ابزاری قدرتمند است که به شما این امکان را می‌دهد تا با دقت، نتایج معاملات و عملکرد در بازارهای مختلف را بررسی کنید. این ابزار به شما امکان می‌دهد تا بازدهی سرمایه‌گذاری‌های خود را به صورت گرافیکی و عددی مشاهده کنید. همچنین از تغییرات قیمتی رمزارزها نسبت به سرمایه‌هایتان مطلع شوید.

با این داده‌ها، شما می‌توانید به تحلیل دقیق‌تری از عملکرد سرمایه‌های خود بپردازید و تصمیمات سرمایه‌گذاری خود را بهبود بخشید و به شکل هوشمندانه‌تری ترید کنید. در واقع این ارقام کمک می‌کنند تا بهتر نقاط قوت و ضعف خود را در بازارهای مالی کشف کنید و پیشرفت داشته باشید.

بنابراین پرتفوی یا همان گزارش سود و زیان ابزار یا امکانی است که با بررسی حساب شما و بازارهای معاملات شما، سود و زیان را محاسبه و به صورت های مختلف (نموداری یا درصدی)  نمایش می‌دهد. با این گزارش می‌توانید وضعیت موجودی ارزهای دیجیتال خود را بررسی کنید، عملکرد مالی در معاملات را زیر نظر داشته باشید و تاثیر تغییرات قیمت آن ها را نسبت به موجودی مشاهده نمایید.

ما در صرافی ارز هشت، این امکان را به داشبورد کاربران افزوده ایم و کاربرانمان از این پس می‌توانند میزان سود و زیان حساب خود را بررسی کنند. در ادامه این ویژگی را به صورت کامل بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید…


معرفی اجمالی پرتفوی ارز دیجیتال


پس از فعالسازی، پنل پرتفوی شروع به رصد و ثبت خرید و فروش‌ها، تغییرات قیمت‌ها در بازارها، واریزها و برداشت‌ها می‌کند. این اطلاعات تاثیر آن‌ها را بر سبد سرمایه‌گذاری یا کیف‌پول‌های شما بررسی می‌کند و در ساعات ابتدایی روز بعد، این اطلاعات را ذخیره می‌نماید.

 هر 12 ساعت یکبار محاسبات انجام و در اختیار شما قرار می‌گیرد . این محاسبات ممکن است تا چند ساعت طول بکشد، اما پس از اتمام آن، نتایج در پنل کاربران قابل مشاهده خواهند بود. همچنین اطلاعات مربوط به سود و زیان که به صورت روزانه ذخیره می‌شوند، پس از گذشت یک هفته و یک ماه کامل، اطلاعات به صورت هفتگی و ماهانه نیز محاسبه می‌شود.


پرتفوی ارز هشت


شما می‌توانید پس از ورود به حساب کاربری خود در صرافی ارز هشت از بخش داشبورد پرتفوی را فعال کنید. پس از انتخاب پرتفوی ابتدا باید آن را فعال کنید. زمانی که این امکان را فعال کردید، به صورت روزانه میزان سود و زیان دارایی شما بررسی می‌شود.

با فعالسازی این امکان، از ضررهای احتمالی جلوگیری می‌کنید و می‌توانید روند قیمتی ارزها را بررسی کنید.

پس از فعالسازی پرتفوی، می‌توانید ارزهایی موجود در سبد دارایی خود را در این پنل مشاهده کنید. میزان سود و زیان به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه به شکل گرافیکی و نموداری در دسترس و قابل بررسی است.

به طور کلی، این امکان در صرافی ارز هشت برای کاربران در نظر گرفته شده است تا از این طریق بتوانند مدیریت سرمایه و حساب بهتری داشته باشند. بنابراین شما می‌توانید پس از فعال سازی، در صفحه گزارش سود و زیان یا پرتفوی اطلاعات کاملی از وضعیت سود و زیان دارایی رمز ارزی خود را مشاهده کنید.


سوالات متداول کاربران درباره پرتفوی ارز هشت


آیا پرتفوی ارز هشت برای همه کاربران در دسترس است؟

بله همه کاربرانی که در صرافی ارز هشت ثبت نام کرده اند، می‌توانند از ویژگی پرتفوی استفاده کنند.

اطلاعات پرتفوی به صورات روزانه به روز می‌شود؟

بله، اطلاعات سود و زیان ارزها در پرتفوی ارز هشت به صورت روزانه بررسی و به روز می‌شود.

نمودار پرتفوی برای کدام ارزها نمایش داده می‌شود؟

بررسی پرتفوی تنها برای ارزهایی است که از آن ها در کیف پول خود موجودی داشته باشید.

ادمین ارزهشت

Recent Posts

پکس گلد چیست؟ آشنایی با ارز دیجیتال طلا PAX Gold

روش‌های زیادی برای سرمایه گذاری روی طلا وجود دارند. اما این روش‌های سنتی اغلب مشکلاتی…

2 هفته قبل

نحوه توزیع ایردراپ کتز به چه صورت خواهد بود؟

طبق اطلاعیه های جدید، ایردراپ کتز از فردا قابل برداشت است و در این اطلاعیه…

2 هفته قبل

سایت پیترکس چیست و چرا متهم به کلاهبرداری است؟

با توجه به پیشرفته شدن تکنولوژی‌ پرداخت‌های آنلاین در حوزه رمز ارزها، کلاهبرداری‌ها در این…

2 هفته قبل

اطلاعیه جدید همستر کامبت: هنوز برای دریافت ایردراپ فرصت دارید

بازی همستر کامبت یک اطلاعیه جدید منتشر کرد. در این اطلاعیه اعلام کرده کاربران برای…

3 هفته قبل

تحلیل تکنیکال اتریوم، ریزش ETH تا کجا ادامه دارد؟

بعد از اینکه بازار ارزهای دیجیتال طی روز قبل با ریزش شدیدی مواجه شد اتریوم…

3 هفته قبل

رشد ۴۰ درصدی نات کوین در ۵ روز؛ حرکت صعودی NOT تا کجا ادامه دارد؟

بعد از اینکه نات کوین یک دوره تثبیت را پشت سر گذراند، طی پنج روز…

4 هفته قبل