دوره رایگان آموزش ارز دیجیتال

10 دوره رایگان آموزش ارز دیجیتال ویژه مبتدیان

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال 20 بهمن 1401

دوره‌های آموزش ارز دیجیتال برای تازه کارانی که برای اولین بار وارد بازار کریپتو می‌شوند بسیار مفید است. تا چند سال پیش اصطلاح کریپتو کارنسی فقط در بانک‌ها به کار می‌رفت. و برای افرادی که در فضای بانکی کار می‌کردند آشنا بود زیرا در آن زمان به عنوان یک ارز، شناخته شده بود و عملا تنها برای امور غیر قانونی از آن استفاده می‌کردند. اما در حال حاضر، اهمیت ارزهای دیجیتال تا جایی افزایش یافته است که حتی کشورها نیز به فکر تنظیم مقررات برای این حوزه و استفاده از آنها به عنوان ارز قانونی هستند. بیت کوین، در میان تمام رمزارزهای اصلی، به عنوان یکی از مهم‌ترین و قدرتمندترین ارزهای دیجیتال با نرخ پذیرش سازمانی بالا ظاهر شده است.

حوزه‌های قضایی در سرتاسر جهان به فکر تنظیم قوانین و مقررات حوزه کریپتو برای محافظت از سرمایه گذاران در برابر کلاهبرداری هستند. بنابراین اکنون، اگر قصد فعالیت در کریپتو را دارید بهتر است درباره آن بیشتر بدانید.. چندین مؤسسه سرمایه گذاری مالی وجود دارند که کلاس‌ها و دوره‌های مالی بازار رمز ارز را با روش‌های مبتکرانه و متدهای جدید آموزش می‌دهند. در این مقاله، بهترین دوره‌های رایگان آموزش ارز دیجیتال مناسب افراد مبتدی را، فهرست کرده ایم.

10 دوره رایگان آموزشی معامله در بازار کریپتو

1) دوره ترید ارزهای دیجیتال برای مبتدیان (Cryptocurrency Trading Course for Beginners)

در این دوره چه می‌آموزید؟ این دوره به مبتدیان این امکان را می دهد تا ارزیابی ارزهای دیجیتال را انجام دهند، نحوه استفاده از پلتفرم‌های معاملاتی را بیاموزند و همچنین تجزیه و تحلیل فنی که برای سرمایه گذاری موفق در رمزارزها به منظور کسب سود در آینده انجام می‌شودرا آموزش ببینند. این دوره مفصلا در مورد بیت کوین، بلاک چین و سایر فناوری‌های مرتبط به این فضا آموزش می‌دهد، به طوری که در پایان دوره شرکت کنندگان می توانند با تکنیک‌های مدیریت ریسک میزان خطر معاملاتشان را به حداقل برسانند.

گردآوری شده توسط Shaw Academy

لینک شرکت در دوره

2) دوره آموزش گام به گام ترید ارزهای دیجیتال  (Step by Step Cryptocurrency Trading Course and E-Book v2)

این دوره تجارت کریپتو به هشت فصل کلیدی تقسیم شده است که توضیح می دهد که فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال چیست. تاریخچه و آینده احتمالی ار‌زهای دیجیتال را نشان می‌دهد. آموزش نحوه خرید و فروش و استفاده از استراتژی‌های معاملاتی برای کسب درآمد را نیز در برمی‌گیرد. تمرکز این دوره بر آموزش بهترین روش‌ها برای تجزیه و تحلیل داده‌ها است تا شرکت کنندگان بتوانند انتخاب‌های مناسبی را برای سرمایه گذاری داشته باشند.

ارائه شده توسطUdemy

لینک دانلود دوره آموزشی

3) توضیح کامل معامله ارزهای دیجیتال (Cryptocurrency Trading Explained)

این دوره به درد کسانی می‌خورد که هرگز در مورد ارزهای دیجیتال چیزی نشنیده اند و هیچ ایده ای در مورد ترید در کریپتو ندارند. فضای کریپتوکارنسی ممکن است گاهی اوقات بسیار استرس‌زا به نظر برسد. در همین شرایطی که نوسان زیاد است و همه چیز با سرعت اتفاق می‌افتد، این دوره می‌تواند نکات فوق‌العاده مفیدی را ارائه دهد که می‌تواند برای تازه‌کاران تجارت کریپتو بسیار مفید باشد.

شرکت طراح دوره Udemy

از اینجا می‌توانید این دوره را دریافت کنید

4) مقدمه ای بر ارزهای دیجیتال و بلاک چین (Introduction to Cryptocurrencies and Blockchain)

این دوره آموزش ارز دیجیتال به کاربران درک عمیقی از فناوری مالی جدید ارائه می دهد و آنها را برای به دست آوردن پول و سرمایه گذاری آماده می‌کند. پس از اتمام دوره، شرکت‌کنندگان به جامعه جهانی بیت کوین و بلاک چین دسترسی خواهند داشت، شبکه‌ای که متشکل از علاقه مندان، کارآفرینان، کارشناسان و سرمایه گذاران در این صنعت هستند.

آموزش دهنده Udemy

دانلود رایگان و شرکت در دوره

5) مبانی سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال (Cryptocurrency Investment Fundamentals)

این برنامه در مورد مبانی ارزهای دیجیتال، از جمله فناوری پایه بلاک چین، بیت کوین، اتریوم و سایر دارایی‌های دیجیتال آموزش می دهد. دانش‌آموزان با ریسک‌های سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، از جمله کلاهبرداری، هک، ضرر، فیشینگ و موارد دیگر آشنا می‌شوند.

تهیه شده توسط Udemy

لینک دریافت این دوره

آموزش ارز دیجیتال

6) مستر کلاس ار‌زهای دیجیتال (Cryptocurrency Mastery)

با کمک این دوره، دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که چگونه بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال را از طریق صرافی‌ها بخرند و چگونه آن را به درستی و با حفظ امنیت دارایی‌شان ذخیره کنند. پس از گذراندن این دوره، سرمایه گذاران نحوه استفاده از کیف پول‌های رمزنگاری شده را یاد میگیرند. همچنین نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی‌های مختلف و نقل و انتقالات رمزارزها به صرافی‌ها را می‌آ‌موزند.

ارائه شده توسط Udemy

از اینجا در این دوره شرکت کنید

7) ارزهای دیجیتال و بلاک چین: مقدمه ای بر رمزارزها (Cryptocurrency and Blockchain)

این دوره آموزش ارز دیجیتال و بلاک چین با مشارکت دانشگاه پنسیلوانیا ساخته شده است. در واقع برای افراد و سازمان‌هایی طراحی شده که مایل به یادگیری سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال هستند. در پایان این دوره، سرمایه گذاران درک عمیق تری از واقعیت‌های ارز دیجیتال، پیچیدگی‌های فناوری بلاک چین خواهند داشت. همچنین استراتژی‌های معاملاتی موثر برای گنجاندن ارز دیجیتال به عنوان یک برنامه سرمایه گذاری دائمی در زندگی‌شان را یاد می‌گیرند.

جمع آوری توسط Coursera

شرکت در کورس از این لینک

8) بیت کوین و فناوری‌های ارزهای دیجیتال (Bitcoin and Cryptocurrency Technologies)

این دوره آموزش ارز دیجیتال با مشارکت دانشگاه پرینستون گردآوری شده.  پس از تکمیل این دوره، شرکت کنندگان قدرت تمییز دادن بین واقعیات دنیای کریپتو و شایعاتی که درباره‌ی آن شنیدند یا خواهند شنید را دارند. آنها مبانی آموزشی مورد نیاز در رابطه با حفظ امنیت دارایی‌هایشان در فضای کریپت. کارنسی را خواهند آموخت.

تهیه شده توسط Coursera

راه اتصال به کورسا

9) سرمایه گذاری ارز دیجیتال برای دوران بازنشستگی شما (Cryptocurrency and Bitcoin Investment for your Retirement)

در این دوره، شرکت کنندگان یاد خواهند گرفت که چرا سرمایه گذاری بیت کوین و ارزهای دیجیتال برای بازنشستگی افراد مفید است. آنها درک عمیقی درباره چیستی بیت کوین، اتریوم، آلت کوین‌ها و بلاکچین دست پیدا می‌کنند. همینطور به پاسخ سوالاتی  نظیر چرا یک دارایی قابلیت سرمایه گذاری در کریپتوکارنسی را دارد، می‌رسند.

طراح دوره Udemy

از اینجا آموزش ببینید

10) فرمول هرگز از دست ندادن ارزهای دیجیتال (Bitcoin Trading Course: Cryptocurrency Never Losing Formula)

این دوره به شرکت‌کنندگان خود آموزش می‌دهد تا معامله ارزهای رمزنگاری‌شده را انجام دهند و ضرری در حساب خود نداشته باشند، همچنین دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که چگونه سود خود در معاملات را افزایش دهند.  در نهایت، این دوره آموزش ارز دیجیتال فرمولی ساده برای ترید بیت کوین و جلوگیری از ضرر را به کاربران، آموزش می‌دهد.

آموزش دهنده Udemy

لینک شرکت در دوره

برچسب:
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات