حداقل-خرید-ارز-دیجیتال-در-صرافی‌های-ایرانی

مقایسه حداقل خرید ارز دیجیتال در صرافی‌های ایران و جهان

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال 9 بهمن 1401

آوازه سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال چند سالی است که گوش دنیا را کر کرده. مردم بسیاری هستند که به دنبال ورود به بازار کریپتوکارنسی ومعامله رمزارزها هستند. اما یکی از مهمترین نکاتی که دغدغه بسیاری از افراد است، میزان حداقل خرید و فروش در صرافی‌های ارز دیجیتال است.

در حالت کلی بسیاری از افراد نگران از دست رفتن سرمایه‌شان در صرافی‌ها هستند بنابراین ترجیح می‌دهند تا در ابتدای راه با کمترین مقدار دارایی، وارد این فضا شوند. نکته‌ی دیگری که در این مسیر توجه‌ها را به خود جلب می‌کند تحریم‌های بازار اقتصاد جهانی برای ایرانی‌ها است. این محدودیت‌ها تا حد قابل توجه‌ای ترید کردن در بازارهای رمزارز را سخت و حتی غیر قابل دسترس کرده‌است. البته که برای ورود به این بازارهای جهانی و معامله در صرافی‌های ارز دیجیتال خارج از ایران احتیاج دارید که از راه‌های میانبر برای دور زدن تحریم‌ها استفاده کنید. در مقاله نحوه مسدود شدن حساب‌های ایرانی در صرافی‌های خارجی درباره‌ی راهکارهای حل این مشکل و عواقب آن صحبت کرده‌ایم.

اما در اینجا یکی از ساده‌ترین روش‌های انجام معامله ارزهای دیجیتال بدون دردسر و ریسک و با ریال ایران را بازگو می‌کنیم در این روش شما بهتر است برای خرید و فروش رمزارزها از صرافی‌های ایرانی استفاده کنید تا به راحتی و حتی با استفاده از تومان بتوانید رمزارزها را ترید کنید. اکثر سرمایه‌گذاران برای شروع کار در صرافی‌های ایرانی بسیار به امنیت و اعتبار اهمیت می‌دهند یکی از راه‌های سنجیدن اعتبار صرافی میزان محبوبیت آن در بین مردم و تعداد نصب‌های آن در گوگل پلی یا سایر پلتفرم‌های ارزدیجیتال است.

همچنین شما می‌توانید برای شروع و اطلاع از امنیت و نحوه کارکرد صرافی با مبلغ کم شروع به سرمایه‌گذاری در این پلتفرم‌ها کنید. از این رو در این مقاله از ارز هشت لیست برترین صرافی‌های ایرانی و جهانی با حداقل خرید ارز  در آنها را آورده‌ایم :

صرافی‌های غیر ایرانی:

بایننس

بایننس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات است یکی از جذابترین مزایای آن، ساختار کارمزد رقابتی است و از 0.1 درصد شروع می‌شود. این کارمزد علاوه بر اینکه از نرخ پایینی شروع می شود، با افزایش حجم معاملات شما کمتر هم می‌شود. این صرافی دارای بیش از 150 ارز رمزنگاری شده است که همه آنها با دلار آمریکا قابل خرید هستند

  • حداقل خرید: 10 دلار

کوینبیس

اگر در بازار کریپتو فعالیت دارید، احتمالاً قبلاً نام کوین بیس را شنیده‌اید. این صرافی یکی از بزرگ‌ترین و شناخته شده‌ترین صرافی‌ها در ایالات متحده است. پلتفرم Coinbase رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و فرایند خرید و فروش ارز دیجیتال براتی کاربران بسیار راحت می‌کند.

  • حداقل خرید: 10 دلار

کریپتو دات کام

اکثر صرافی های معتبر رمزنگاری دارای زیرساخت امنیت سایبری قوی هستند، اما Crypto.com واقعاً برجسته‌ترین آنهاست. این صرافی در رتبه‌بندی امنیت سایبری و پلتفرم Certification در بین 100 صرافی برتر از نظر امنیت سایبری رتبه اول را دارد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این پلتفرم کیف پول DeFi غیر محرمانه آن است.

  • حداقل خرید: 10 دلار

حداقل خرید ارز در صرافی‌های ایرانی:

ارز هشت

صرافی ارز هشت یکی دیگر از صرافی‌های ایرانی قوی در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال است. نکات منحصر به فردد جذابی درباره این صرافی وجود دارد که یکی از آنها سایت و اپلیکیشن قوی آنهاست. چیزیکه ارز هشت را متفاوت می‌کند تیم فنی متخصص و پشتیبانی قوی ان است با ترکیب این دو ویژگی طلایی هیچ نگرانی برای کاربران ارز هشت باقی نمی‌ماند. شگفتانه‌های ارز هشت همینجا تمام نمی‌شود کافیست نگاهی به جدول مقایسه قیمت حداقل خرید ارزها در این صرافی با سایر رقبایش بیندازیم:

  • حداقل خرید ریالی: 10 هزار تومن
  • بازار حرفه‌ای: 11 تتر

نوبیتکس

یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران که بالای 1 میلیون نصب در بازار دارد. نام نوبیتکس برگرفته از  سه واژه نو، بیتکوین و اکسچنج می‌باشد. این صرافی بستری امن را برای خریداران و فروشندگان ارز دیجیتال در ایران فراهم کرده‌است.

  • حداقل خرید ریالی: 300 هزار تومن
  • بازار حرفه‌ای: 11 تتر

بیت پین

کاربران در بیت پین به راحتی و بدون واسطه میتوانند از یکدیگر ارز دیجیتال بخرنذ یا به هم بفروشند. یکی از ویژگی‌های این پلتفرم سادگی و کاربری حرفه‌ای با توجه به نیازهای ایرانیان است.

  • حداقل خرید ریالی: 100 هزار تومن
  • بازار حرفه‌ای:11 تتر

والکس

والکس، یکی دیگر از نام‌های آشنا در زمینه خرید و فروش ارزدیجیتال است، پلتفرم معاملاتی ایرانی والکس زمینه فعالیت آسان در بازار ارزهای دیجیتال در ایران را فراهم کرده‌است.

  • حداقل خرید ریالی: 100 هزار تومن
  • بازار حرفه‌ای: 10 تتر

رمزینکس

صرافی آنلاین رمزینکس، یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی ‌است. رمزینکس با بیش از صد رمز ارز، می‌تواند نیازهای طیف وسیعی از سرمایه گذاران را پاسخ دهد. با استفاده از جدید‌ترین پروتکل‌های امنیتی، این اطمینان را به کاربران می‌دهد که در بستری امن به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازند. همچنین فرآیند احراز هویت در این صرافی با سرعت بسیار بالایی انجام می‌شود و پس از تایید، می‌توانید فعالیت خود را شروع کنید.

  • حداقل خرید ریالی: 100 هزار تومن
  • بازار حرفه‌‎ای: 11 تتر

حداقل خرید ارز دیجیتال

مقایسه حداقل خرید ارز دیجیتال در صرافی‌های ایرانی

نام صرافی حداقل خرید ریالی بازار حرفه‌ای
ارز هشت  10 هزار تومن 10 تتر
نوبیتکس 300 هزار تومن 11 تتر
والکس 100 هزار تومن 10 تتر
رمزینکس 100 هزار تومن 11 تتر
بیت پین 100 هزار تومن 11 تتر

نتیجه گیری:

با توجه به اینکه امروزه سودهای کلان بازار ارز دیجیتال احساسات بازارهای مالی جهان را به وجد آورده است مردم بسیاری تمایل به فعالیت در کریپتو کارنسی دارند اما کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌های آمریکا امکان فعالیت آسان در این حوزه رمز ارز را ندارند از این رو یکی از روش‌های امن و ساده استفاده از پلتفرم‌های معاملاتی ایرانی برای خرید و فروش ارزدیجیتال است. اما همیشه هنگام سرمایه گذاری دغدغه از دست رفتن سرمایه وجود دارد به همین منظور بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا ابتدا با مبالغ کم در صرافی‌های ایرانی سرمایه گذاری کنند و سپس بعد از اینکه از عملکرد آن پلتفرم مبادلاتی راضی بودند شروع به معامله با میزان بالاتر کنند.

سوال اینجاست در بین صرافی‌های ارزدیجیتال مطرح در دنیا کدامیک کمترین حداقل خرید ارز را دارد؟ یا به عبارت دیگر در کدام صرافی با مبلغ کمتری میتوانیم شروع به ترید کنیم؟ پاسخ واضح است، در بین پلتفرم‌های معاملاتی ایرانی، صرافی ارزهشت با داشتن حداقل مبلغ خرید 10 هزار تومان سرآمد سایر صرافی‌ها است. برای شروع به کار در این صرافی میتوانید از لینک زیر اقدام به خرید و فروش کنید.

لینک خرید و فروش ارز دیجیتال از صرافی ارز هشت

لینک دانلود اپلیکیشن صرافی ارز8

برچسب:
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات