آموزش ارز دیجیتال

فلوکی اینو (Floki Inu) چیست؟ از کجا ارز فلوکی بخریم؟

ارز فلوکی اینو چیست؟ چگونه آن را بخریم؟ فلوکی اینو (FLOKI) از خانواده میم کوین‌‌ها است که از شیبا اینو الهام گرفته شده. اگر بخواهیم دقیق ‍‌‌‌تر بگوییم سگ ایلان ماسک (فلوکی) در نام گذاری این کوین بیشتر از هر چیز دیگری نقش دارد. با ما همراه باشید مطمئنا برای تمام سوالات شما در ذهتان در این مقاله پاسخی در نظر گرفته شده است.

از زمانی که با ظهور دوج کوین یکی از بازارسازترین ارزها در دنیای دیجیتال سود خوبی نصیب کسانیکه روی آن سرمایه گذاری کردند شده است. توسعه‌دهندگان ارزهای دیجیتال به فکر ارائه میم کوین‌های تازه افتادند. زیرا دوست داشتند که داستان موفقیت دوج کوین را بتوانند بار دیگر تکرار کنند. در حالی که بسیاری از این پروژه‌ها مورد توجه عموم قرار نگرفتند و شکست خوردند، برخی از آنها مانند Shiba Inu (SHIB)، بازار را تحت تأثیر قرار دادند حتی بیشتر از DOGE . به طوریکه شیبا از 10 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار، عملکرد بهتری داشته است.

هنگامی‌که ارز فلوکی ایجاد شده موجی را بین سرمایه‌گذاران برای ورود هرچه زودتر به بازار خرید این کوین ایجاد کرده است. با این حال، در این مقاله راهنمای جامعی داریم که به شما هر چه بیشتر درباره این میم کوین و شرایط آن اطلاعات دهد.

فلوکی اینو (FLOKI) چیست؟

Floki Inu به یکی از محبوب ترین سکه ها با نماد سگ در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. این میم کوین (memecoin) الهام گرفته از ایلان ماسک، مدیر عامل میلیاردر سازنده خودروهای الکتریکی تسلا است. ارز فلوکی توسط یک تیم ناشناس از توسعه دهندگان که جزو طرفداران مشتاق و اعضای جامعه Shiba Inu بودند ایجاد شد.

این پروژه هم بر روی بلاک چین اتریوم و هم بر روی شبکه زنجیره هوشمند بایننس (BSC) اجرا می شود. ارز فلوکی اهداف بزرگی دارد و برای رسیدن به آنها قصد دارد از طرفداران زیاد خود به نام “فلوکی وایکینگ ها” استفاده کند. همانطور که ممکن است درباره صعود شیبا به همین شیوه اطلاعات داشته باشید باید بگوییم که قدرت طرفداران و جامعه یک میم کوین را نباید نادیده گرفت. اما جرقه ابتدایی تولد این میم کوین چگونه شکل گرفت؟ به 5 ماه پیش برمیگردیم.

تاریخچه فلوکی اینو

ایده ایجاد FLOKI در 25 ژوئن 2021 شکل گرفت، زمانی که ایلان ماسک توییت کرد که یک توله سگ شیبا اینو را به فرزندی قبول خواهد کرد و نام آن فلوکی خواهد بود. هیچ‌کس تصور نمی‌کرد که توئیت ماسک در آن روز منجر به ساخت یک توله‌کوین جدید با همان نام توله سگ مورد انتظار رئیس تسلا شود.

تیم توسعه دهندگان فلوکی اینو به سرعت وارد عمل شدند و از تأثیر ماسک بر رشد قیمت این میم‌کوین‌ها برای ایجاد یک توکن جدید با مضمون سگ استفاده کردند. در 12 سپتامبر، زمانی که ایلان ماسک اعلام کرد که فلوکی را بالاخره به فرزند خواندگی قبول کرده است این توکن نیز در بازار معامله شد.

ارز فلوکی در چند ماه اول افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرد و همچنان نیز این رشد ادامه دارد. در ابتدا، FLOKI برای یک میلیونیم یک سنت در فهرست صرافی ها لیست شد. فلوکی اینو مجموعاً 10 تریلیون توکن دارد که احتمالاً 50 درصد آن در زنجیره هوشمند اتریوم و بایننس سوزانده شده است. در زمان نگارش این مقاله (2 می 2023)، FLOKI در حال حاضر دارای ارزش بازار 3 میلیارد دلاری است.

آمار قیمت فلوکی

با نمودار زیر میتوانید از آخرین قیمت ارز فلوکی باخبر شوید:

FLOKI چه تفاوتی با DOGE و SHIB دارد؟

فلوکی اینو علیرغم اینکه یک پروژه کریپتو نسبتاً جدید است، ادعا می‌کند که قاتل DOGE و هم SHIB است، با هدف تبدیل شدن به یکی از 10 پروژه رمزنگاری برتر در بازار و آغاز انقلاب بعدی ارزهای دیجیتال.

این شرکت قصد دارد از روایت memecoin فاصله بگیرد و به چیزی بیشتر تبدیل شود، از جمله ارائه بازار بومی خود به نام FlokiPlace. این پروژه در حال حاضر روی سه ابزار شاخص کار می کند: بازی متاورس NFT، یبازار NFT و کالا، و یک پلترفرم آموزشی، که معتقد است سرمایه گذاران به آن بسیار علاقه مند هستند.

کاربرد فلوکی اینو چیست؟

بیایید نگاهی دقیق تر به سه پیشنهادی که فلوکی اینو روی میز آورده است بیندازیم. و با توضیح هر کدام متوجه شویم که دقیقا کاربرد فلوکی چیست؟

والهالا (Valhalla)

فلوکی اینو با بازی NFT خودش به نام Valhalla وارد متاورس بازی NFT شده است. بازیکنان می توانند بر اساس مشارکت جوایزی کسب کنند و مالکیت کامل توکن های FLOKI به دست آمده در بازی را داشته باشند. توکن های FLOKI به عنوان ارز درون بازی عمل می کنند و می‌توانند برای خرید دارایی استفاده شوند.

فلوکی فای (FlokiFi)

FlokiFi نام چتر اکوسیستم برای مجموعه آتی محصولات DeFi است که توسط FLOKI ارائه می شود. اولین محصول “FlokiFi Locker” است که ادعا می شود نوآورانه ترین پروتکل صنعت برای ایمن سازی دارایی های دیجیتال است. همچنین به یک محصول جدید مربوط به سهام اشاره شده است. با این حال، جزئیات هنوز نهایی نشده است.

FlokiPlaces NFT and Merchandise Marketplace

با تکیه بر روند NFT، Floki Inu قصد دارد با بازاری برای NFTها و کالاها توسعه بیشتری پیدا کند. هدف بازار FlokiPlaces تسهیل خرید و فروش NFT و سایر محصولات دیجیتال و استفاده از  Floki Inu به عنوان جایگزین پرداخت برای بیت کوین، Dogecoin و حتی دلار آمریکا است.

پلتفرم آموزش رمزنگاری دانشگاه فلوکی

هدف Floki Inu آموزش دادن به مخاطبان رو به رشد در مورد رمزنگاری از طریق دانشگاه متاورس خود و در عین حال افزایش آگاهی از اکوسیستم Floki Inu است. بیشتر برنامه درسی رایگان خواهد بود، در حالی که برخی از دوره های تخصصی ممکن است احتیاج به پرداخت مبلغی از طریق توکن‌های خود فلوکی داشته باشد.

فلوکی را از کجا بخریم؟

باید بدانید که تمامی صرافی ها فلوکی اینو را لیست نکرده اند شما برای خرید این ارز باید ابتدا صرافی ارزدیجیتالی که آن را در لیست ارزهای خود موجود دارد را پیدا کنید. در بین صرافی‌های ایرانی ، ارزهشت این میم کوین را دارد و شما به راحتی میتوانید به خرید و فروش فلوکی اینو بپردازید. همچنین اگر عادت به معامله رمزارزها از طریق تلفن همراه دارید می‌توانید با نصب اپلیکیشن ارزهشت به خرید و فروش فلوکی اینا و صدها ارزدیجیتال دیگر بپردازید.

هشدار: چندین توکن با همین نام و نشان FLOKI وجود دارد. مطمئن شوید که در حال خرید نسخه اصلی هستید.

مزایا و معایب ارز فلوکی

البته، داستان هر سکه دو رو دارد، و مانند همه پروژه‌های رمزنگاری، فلوکی نیز فهرستی از مزایا و معایب خود دارد.

مزایا:

  • Floki یک توکن چند زنجیره ای است که به آن اجازه می دهد در پلتفرم های زنجیره هوشمند اتریوم و بایننس (BSC) استفاده شود.
  • اکوسیستم فلوکی مجموعه‌ای از محصولات موجود و آینده دارد که میتواند به ارزش این ارز بیفزاید.
  • این پروژه با سایر پروژه های معتبر در این صنعت همکاری داشته است.

معایب:

  • فلوکی به عنوان یک میم کوین ایجاد شد و همچنان قیمتش می تواند مطابق با نظرات افراد تأثیرگذار مانند ایلان ماسک در نوسان باشد.
  • عرضه در گردش توکن های فلوکی فوق العاده زیاد است و قیمت هر توکن را بسیار پایین نگه می دارد.
  • خرید و فروش FLOKI 3% مالیات اجباری دارد.
  • در خارج از اکوسیستم Floki، توکن کاربرد کمی دارد و هنوز توسط بسیاری از پلتفرم‌های DeFi مورد استفاده قرار نگرفته است.
  • تیم Floki ناشناس است، که این سوال را ایجاد می کند که اگر مشکلی در پروژه پیش بیاید چه کسی مسئول است.

پیش بینی قیمت فلوکی اینو / آیا فلوکی کوین سرمایه گذاری خوبی است؟

معامله گران ماهر در بازار می دانند که میم کوین ها بسیار غیر قابل پیش‌بینی هستند، بنابراین تا حد امکان از آنها دور می مانند. دلیل آن دور از ذهن نیست: سکه های میم توسط جامعه دارندگان آن میم کوین هدایت می شوند، کاملا با یک خبر قیمت آنها به سرعت بالا یا پایین می‌رود.  از این رو، ارزش آنها می تواند در صورت کم یا زیاد شدن جامعه تغییر یابد. با این حال، در مورد فلوکی اینو، ثابت شده است که بیش از یک میم کوین غیر قابل پیش بینی است.

رشد 40% فلوکی اینو در 7 روز گذشته !!

در هفته گذشته به یکباره شاهد رشد بسیار زیاد فلوکی اینو بودیم که علت آن لیست شدن این ارز در شعبه آمریکایی صرافی بایننس (Binance.US) است. توکن فلوکی به این خبر واکنش نشان داد و در 24 ساعت به بیش از 40% افزایش قیمت رسید. رمز ارز فلوکی یکی از بهترین عملکردهای بازار کریپتو را در چند ماه اخیر داشته است. البته این موضوع با ارتباط داشتن این توکن با ایلان ماسک یکی از ثروتمندترین افراد روی زمین بی ارتباط نیست!

نتیجه‌گیری

FLOKI راه درازی در پیش دارد تا بتواند به طور بالقوه با برخی از ممکوین های پیشرو مانند Dogecoin و Shiba Inu رقابت کند. همچنین شایان ذکر است که کل روند وجود داشتن memecoin نیز ممکن است متوقف شود، که مطمئناً بر FLOKI تأثیر خواهد گذاشت.

سرمایه گذاری زیاد در ارزهای دیجیتال به ویژه از نوع میم کوین خطرناک است. FLOKI تا کنون ثابت کرده است که تیم بازاریابی قابل ستایشی دارد، به ویژه با توجه به اینکه تبلیغات آن حتی در سراسر حمل و نقل عمومی لندن دیده می شود. با این حال، بسیار مهم است که مراقب باشید و هرگز بیش از حد در میم کوین‌ و شت کوین ها سرمایه‌گذاری نکنید.

ادمین ارزهشت

Recent Posts

تعداد کاربران راکی رابیت به ۳۰ میلیون نفر رسید

راکی رابیت که یک بازی تلگرامی است و تیم توسعه‌ آن برای ساخت رباتش از…

9 ساعت قبل

همستر کامبت به چه کسانی کارت تقلب داده است؟

کم کم به زمان ایردراپ توکن HMSTR نزدیک می‌شویم.  این توکن قرار است در تاریخ…

10 ساعت قبل

ارز دیجیتال بنفیت ماین چیست؟

ارز دیجیتال بنفیت ماین چیست؟ مفهوم بنفیت ماین (Benefit Mine) به‌عنوان یک نوآوری قابل توجه…

2 روز قبل

چگونه ارز دیجیتال خوب برای سرمایه‌گذاری پیدا کنیم و از سودهای بازار جا نمانیم

رمز ارزها به دلیل فقدان معیارهای لازم برای ارزیابی و رواج کلاهبرداری برای سرمایه‌گذاری نیاز…

3 روز قبل

سه تسک ضروری ایردراپ راکی رابیت که باید انجام شود

کاربرانی که در بازی تلگرامی راکی رابیت در حال فعالیت هستند به زودی شاهد ایردراپ…

4 روز قبل

مقایسه تراست ولت و اکسودوس ولت ؛ کدام یک برای ذخیره ارزهای دیجیتال بهتر است؟

اکسودوس و تراست ولت دو کیف پول ارز دیجیتال غیر امانی با اعتبار بالا هستند…

5 روز قبل