ارز دیجیتال تراست ولت چیست؟

ارز دیجیتال تراست ولت چیست؟/ TWT/ کیف پول تراست ولت

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال 29 آذر 1401

مقدمه

شاید تا به حال نام کیف پول تراست ولت به گوشتان خورده باشد اما آیا اطلاعاتی در مورد توکن مخصوص این کیف پول دارید؟
اگر اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال تراست ولت نداری همراه این مقاله از، ارز هشت باشید.

کیف پول تراست ولت (Trust Walle) چیست؟

Trust Wallet یک کیف پول غیرمتمرکز با امکان خرید رمز ارز ها، ذخیره و جمع‌آوری NFT، مبادله و کسب درآمد رمزنگاری است. که خرید رمزارز با کارت‌های اعتباری یا نقدی برای کاربران خود را نیز فراهم کرده است.
از ویژگی های این نرم افزار می‌توان به ایمن و قابل اعتماد بودن، سهولت و کاربر پسند بودن آن اشاره کرد.همچنین امکان استیکینگ (Staking) در این کیف پول وجود دارد. نکته قابل توجه این است که در کیف پول تراست ولت، نیازی به وارد کردن ایمیل و شناسه کاربری وجود ندارد.
اما ارز دیجیتال تراست ولت چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

توکن تراست ولت چیست؟

Trust Wallet Token (TWT) یک توکن ابزاری است که برای تشویق همه کاربران تراست ولت استفاده می‌شود.
توکن این کیف پول، شامل استاندارد BEP-20 است.توکن‌های BEP یک توکن استاندارد زنجیره هوشمند بایننس هستند که به کاربران کیف پول تراست ولت با پاداش های مورد نظر انگیزه می‌دهند.
برخلاف کیف پول‌های متمرکز، کاربران می‌توانند از طریق تراست ولت به دارایی‌ها و برنامه‌های کاربردی بدون نیاز به ورود به نرم‌افزارهای مختلف دسترسی پیدا کنند.حداکثر 1,000,000,000 واحد توکن تراست ولت و 416,649,900 سکه در گردش در بازار عرضه شده است. در حال حاضر این توکن توانسته رتبه 53 بازار رمز ارز‌ها به خود اختصاص دهد.

توزیع توکن های ارائه شده نیز به شرح زیر می‌باشد:

توسعه دهندگان 15درصد

رزرو کیف پول  30 درصد

جذب کاربر جدید 8.3 درصد

توکن ذخیره 30 درصد

جایزه کاربران تراست ولت 15 درصد


تاریخچه

ایده کیف پول تراست ولت در سال 2017 توسط ویکتور رادچنکو اجرا شد.رادچنکو به دنبال راهی برای ذخیره سازی خرید فروش توکن ها در نرم افزار موبایل بود.
و در نهایت این ایده را در نوامبر سال2017 وارد بازار کرد و خوشبختانه توانست کاربران زیادی را هم به خود جذب کند.
در مارس 2018 رادچیکو برای توسعه، رشد و پشتیبانی بهتر این کیف پول، تیم خود را گسترش داد و تمام تلاش خود را بهتر شدن انجام داد. کیف پول تراست ولت به خاطر ویژگی های منحصر به فردی که داشت نظر صرافی بایننس را به خود جلب کرد و در 31 ژوئن سال 2018 توسط  این صرافی خریداری شد.و همچنان خالق این کیف پول یعنی ویکتور رادچنکو به عنوان مدیر پروژه کیف پول تراست ولت باقی ماند و عضوی از تیم بایننس قرار گرفت.
در سال 2020 کیف پول تراست ولت به خاطر تفاوت های چشم گیر و پیشرفتی که داشت جز 10 برنامه کیف پول های برتر در میان کاربران قرار گرفت.

هدف تراست ولت چیست؟

هدف تیم Trust Wallet دسترسی بیشتر به ارزهای دیجیتال و دسترسی راحت و آسان کاربران به خدمات رمز ارزی است.
طبق گفته خالق این کیف پول با توزیع TWT،  قصد داریم به گسترش آگاهی کاربران کمک کنیم و به همه فرصت آن را بدهیم؛ تا اولین رمزارز خود را داشته باشند.

تاریخچه توکن تراست ولت

ویژگی های کلیدی (TRUST WALLET TOKEN)

قابلیت تعویض توکن TWT با سایر توکن ها

کاربران تراست ولت می‌توانند با انجام برخی وظایف برنامه، مانند خرید ارزهای دیجیتال، شرکت در آزمون‌ها و الگوریتم اثبات سهام ، پاداش‌های TWT را دریافت کرده و در نهایت با توکن‌های جمع‌شده می‌تواند آن را با سایر توکن‌های رمزنگاری شده در برنامه کیف پول تراست تعویض کنند.

TWTتوکن حاکمیتی:

دارندگان TWT می‌توانند در تصمیم گیری های مربوطه مانند تصمیم گیری افزودن پشتیبانی جدید بلاک چین، توکن‌ها و ویژگی‌های محصول شرکت که برای توسعه کیف پول ارائه می‌شوند رأی موافق یا مخالفت بدهند.

TWT به عنوان تخفیف در برنامه تراست ولت

کاربران می‌توانند از پاداش‌های TWT خود برای دریافت تخفیف در معاملات، خریدها و مبادلات به عنوان کارمزد استفاده کنند.

TWT دارای مرورگر غیر متمرکز web3

یکی از ویژگی های اصلی کیف پول Trust، مرورگر داخلی web3 است که به کاربران اجازه می دهد با برنامه غیرمتمرکزی که توسط تیم توسعه بررسی شده است تعامل داشته باشند. به این معناست که کاربر می‌تواند برنامه‌های کاربردی مانند Opensea را بدون نیاز به ورود یا خروج برای تعامل با این پلتفرم‌ها بررسی کند.

پشتیبانی از NFT

یکی از ویژگی های منحصر به فرد کیف پول Trust، کاربران می توانند NFT های استانداردهای توکن مانند ERC-721، ERC-1155 و معادل های BEP آن را ذخیره کنند.

سرمایه گذاری و تعویض داخلی:

کیف پول تراست ولت مزایای یک صرافی غیرمتمرکز را در یک نرم افزار فشرده ارائه می دهد. کاربران می‌توانند مبادله کنند، دارایی‌های خود را به اشتراک بگذارند و به Automated Market Maker مختلف دسترسی داشته باشند تا از خدمات تجاری و سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال با کیفیت برخوردار شوند.

سهولت پرداخت‌های فیات و کارت اعتباری:

کاربران می‌توانند از طریق کارت‌های اعتباری یا نقدی، حواله‌های بانکی برای هر یک از دارایی رمزنگاری‌شده فهرست شده پرداخت کنند.

کاربرد تراست ولت

TRUST WALLET TOKEN چگونه کار می کند؟

Trust Wallet Token به دارندگان توکن برای شرکت در فرآیند رای‌گیری در مورد پیشرفت‌های مهم در برنامه Trust Wallet اجازه می‌دهد. که این پیشرفت ها شامل به روز رسانی نرم افزار و ویژگی های جدید است.

دارندگان TWT می‌توانند از دسترسی ممتاز و تخفیف در سرمایه‌گذاری‌های رمزنگاری‌شده از طریق کیف پول Trust برخوردار شوند. کاربران می توانند توکن های TWT را با انجام کارهایی که ممکن است شامل آزمون ها، کمپین های ارجاع، تجارت دارایی های ارز دیجیتال و سایر وظایف درون برنامه ای باشد، به دست آورند. توکن TWT با مکانیزم اجماع اثبات سهام محافظت شده است.

آینده ارز دیجیتال تراست ولت

یکی از مهم ترین مزیت های این ارز این است که جز اولین توکنی هایی است که طبق استاندارد های بایننس اسمارت چین راه اندازی شده است و از امنیت ، اطمینان بالایی برخوردار است و از همه مهم تر توکن بهترین و محبوب ترین کیف پول موجود در بازار است که معاملاتی بسیاری در آن انجام می شود و روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است.
با این تعاریف، آینده‌ی در حال اوجی برای این رمز ارز پیش بینی می شود. اما اگر قصد خرید این رمزارز و سرمایه گذاری در این پروژه را دارید حتما قبل از خرید به بررسی ها و تحلیل های مورد نیاز بپردازید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات