تحلیل قیمت نات کوین امروز ؛ چه چیزی در انتظار NOT است؟

دسته بندی : تحلیل 22 مرداد 1403

تحلیل قیمت نات کوین امروز نشان می‌دهد که قیمت این ارز دیجیتال در شرایط سرنوشت‌سازی قرار دارد. به عبارت دیگر NOT تنها در صورتی می‌تواند به روند صعودی خود ادامه دهد که از مقاومت مهم پیش روی خود عبور کند. در ادامه این مطلب از صرافی ارز دیجیتال ارز هشت به تحلیل قیمت نات کوین می‌پردازیم

قیمت لحظه‌ای نات کوین (در زمان نگارش این متن) برابر با ۰.۰۱۱۲۹۸ است. این ارز دیجیتال در شرایط بحرانی قرار دارد و اگر نتواند به روند صعودی خود ادامه دهد احتمال سقوط قیمت تا محدوده ۰.۰۰۹ دلار وجود دارد. البته در ۵ آگوست (۱۵ مرداد) فروشندگان سعی بر رساندن قیمت به این ناحیه داشتند اما خریداران موفق شدند تا قیمت را افزایش دهند و موضع خود را حفظ کنند.

در سناریو صعودی اگر قیمت NOT بتواند از این مقاومت عبور کند، فشار فروش کاهش پیدا می‌کند. در این صورت هم اگر قیمت به بلای میانگین متحرک برسد، احتمال رشد نات کوین تا ناحیه ۰.۰۱۸ دلار  وجود دارد.
اما در سناریو نزولی اگر فشار فروش نات کوین کاهش پیدا نکند و قیمت به زیر ۰.۰۰۹ دلار برسد، روند آن نزولی می‌شود. در این صورت احتمال رسیدن قیمت به محدوده ۰.۰۰۹ دلار وجود دارد.

تحلیل قیمت نات کوین امروز
نمودار روزانه و تحلیل نات کوین

به طور کلی شرایط نات کوین حاکی از آن است که فشار فروش در این ارز دیجیتال بیشتر از خرید است. کاهش شیب میانگین متحرک و موقعیت شاخص RSI در نمودار این وضعیت را تثبیت می‌کند. در نتجیه این موقعیت، احتمال رسیدن قیمت نات کوین به محدوده ۰.۰۱۰ دلار بسیار زیاد است. اما در صورتی که NOT بتواند موضع خود را حفظ کند و به بالای مقاومت ۰.۰۱۳ دلار صعود کند، فشار فروش کاهش پیدا می‌کند و بالعکس فشار خرید افزایش می‌یابد. در این صورت احتمال اینکه نات کوین به ۰.۱۵ دلار  برسد وجود دارد.

پیش بینی شما از قیمت نات کوین در روزهای اخیر چیست؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات