کد مورس همستر کامبت ۱۷ مرداد

کد مورس همستر کامبت ۱۷ مرداد

دسته بندی : اخبار 17 مرداد 1403

خرید و فروش ارز دیجیتال

کد مورس همستر کامبت ویژگی است که به این بازی جذابیت ویژه‌ای می‌دهد. تیم توسعه دهنده همستر سعی دارند با این خدمات سرگرم کننده تعامل بیشتری با کاربران داشته باشند. به همین جهت به صورت روزانه یک کد رمزنگار را که مربوط به یک واژه در دنیای کریپتوکارنسی را به صورت رمزنگاری مشخص می‌کنند که کاربر می‌تواند با انجان آن ۱ میلیون پاداش دریافت کند. از آن جایی که این کد روزانه منتشر می‌شود در ادامه این مطلب کد مورس همستر کامبت ۱۷ مرداد را قرار می‌دهیم، تا با وارد کردن آن از این فرصت استثنائی استفاده کنید و امتیاز بیشتری دریافت نمایید.

کد مورس همستر کامبت ۱۷ مرداد

کد مورس همستر کامبت امروز واژه CHAIN است، راهنمای این کلمه را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

CHAIN توضیحات

C

H

A

I

N

● ▬ ● ▬

● ● ● ●

 ▬ ●

 ● ●

● ▬

در وارد کردن کد دقت داشته باشید، چرا که اگر رمز یکی از حروف را به اشتباه وارد کنید همه حرف‌های قبلی پاک می‌شود و مجدد باید تلاش کنید. همچنین دقت کنید که این کد ۲۴ ساعت مهلت دارد و از آن جایی که هر شب ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه (به وقت تهران) منتشر می‌شود، شما فقط تا این زمان مهلت دارد. در صورتی که کد را دیر‌تر از تایم مقرر وارد کنید امتیازی دریافت نخواهید کرد.

راهنمای حروف برای کد مورس

در جدول ذیل راهنمای همه حروف را به صورت رمزنگاری مشاهده می‌کنید. در صورتی که تمایل به حدس یک کلمه داشتید می‌توانید از این جدول به عنوان راهنما استفاده کنید:

کد مورس همستر کامبت ۱۷ مرداد

توجه: کد مورس یک روش قدیمی است برای انتقال پیام که در گذشته های دور از این روش برای انتقال پیام به صورت رمزی استفاده می‌شده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات