کد مورس همستر کامبت ۱۶ مرداد

کد مورس همستر کامبت ۱۶ مرداد

دسته بندی : اخبار 16 مرداد 1403

خرید و فروش ارز دیجیتال

چالش یک میلیون سکه ای همستر شامل یک کلید واژه به نام کد مورس روزانه است. این کد مورس هر روز منتشر می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا کد مورس امشب را معرفی کنیم و یک میلیون سکه رایگان ارز همستر کامبت هدیه بگیرید. پس در ادامه کد مورس همستر کامبت ۱۶ مرداد را در این مطلب قرار می‌دهیم.

کد مورس همستر کامبت ۱۶ مرداد

کد مورس امروز ۱۶ مرداد واژه انتخابی BYTES است. در جدول زیر دستور وارد کردن هر حرف این واژه را نوشته‌ایم، اگر دستور هر حرف را از راست به چپ بخوانید می‌توانید رمز را به طور صحیح در بازی جای‌گذاری کنید.

BYTES توضیحات

B

Y

T

E

S

▬ ● ● ●

▬ ● ▬ ▬

● ● ●

روش وارد کردن کد مورس

بعد از وارد شدن به صفحه اصلی همستر کامبت روی گزینه Daily chiper در بالای صفحه بزنید. بعد از قرمز شدن سکه همستر از دستور بالا برای وارد کردن کد مورس استفاده کنید. یعنی یک بار روی صفحه بزنید و چند ثانیه دست خود را روی صفحه نگه دارید. یعنی یک بار روی صفحه ضربه بزنید و سریع دستتان را بردارید.

برای دریافت امتیاز از کد مورس چقدر زمان داریم؟

برای وارد کردن هر کد مورس تنها تا ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه هر شب زمان دارید، زیرا هر کد مورس همستر کامبت ۲۴ ساعت معتبر است. پس از انتشار کد جدید، کد قبلی دیگر قابل استفاده نیست.

کد مورس همستر کجا منتشر می‌شود؟

کد مورس روزانه که در همستر کامبت انتخاب می‌شود، معمولا یکی از کلید واژه‌های مرتبط به حوزه ارز دیجیتال است. اغلب این کلمات در حوزه اتفاقات اخیر مربوط به همستر کامبت هستند. این کدها هر شب ساعت ۲۲و ۳۰ دقیقه به وقت تهران منتشر می‌شود. این رمزها را می‌توان از طریق آزمون و خطا وارد کرد، اما این کار بسیار دشوار است. پس ما در وبلاگ ارزهشت به طور مرتب هر روز این کد را قرار می‌دهیم. شما می‌توانید روزانه این کد را در وبلاگ ما ببینید و جایزه خود را به راحتی از همستر کامبت دریافت کنید .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات