کد انیگما راکی رابیت ۱۶ مرداد

کد انیگما راکی رابیت ۱۶ مرداد

دسته بندی : اخبار 16 مرداد 1403

خرید و فروش ارز دیجیتال

بازی تلگرامی راکی رابیت هر شب یک رمز ۱۲ کلمه‌ای طراحی می‌کند که این رمز در واقع رمز یک کیف پول فرضی است. شما باید هر کلمه این رمز ۱۲ کلمه‌ای را دقیقاً سر جای خود قرار دهید تا ۲.۵ میلیون سکه جایزه بگیرید. در ادامه کد انیگما راکی رابیت ۱۶ مرداد را قرار می‌دهیم.

کد انیگما راکی رابیت ۱۶ مرداد

کد انیگما راکی رابیت امروز 16مرداد در تصویر زیر نمایش داده شده است. به تصویر زیر نگاه کنید و هر کلمه را دقیقاً در جای خودش قرار دهید.

کد انیگما راکی رابیت ۱۶ مرداد

روش وارد کردن کد انیگما

برای جای‌گزاری هر کلمه در جای مناسب و دریافت دو و نیم میلیون جایزه کافیست به بخش ماین (Mine) وارد شوید. و بعد در قسمت ماین به بخش انیگما (Enigma) بروید. مطابق عکس بالا هر کلمه را در جای خودش قرار دهید و در آخر گزینه Show را بزنید. وقتی جایزه خود را دریافت کردید روی گزینه Claim بزنید تا جایزه شما به موجودیتان اضافه شود.

 چالش ۱۲ کلمه ای راکی رابیت چیست؟

کد انیگما بازی راکی رابیت که با عنوان رمز کیف پول و یا چالش ۱۲ کلمه‌ای شناخته می‌شود، پازلی در بازی است که با حل کردن آن می‌توانید دو میلیون و پانصد هزار امتیاز رایگان بگیرید. این معما شباهت زیادی به پیدا کردن رمز کیف پول فرضی دارد و شما باید این عبارت بازیابی را به ترتیب در سرجای خودش قرار دهید. باید دقت داشته باشید که هر روز فقط سه مرتبه فرصت دارید تا این کد ۱۲ کلمه ای را اشتباه وارد کنید. اگر سه مرتبه کد را اشتباه وارد کنید دیگر نمی‌توانید شانس خود را امتحان کنید. پس باید منتظر بمانید تا روز بعد که کد جدید منتشر شود. به همین دلیل باید روزانه به وبلاگ ارزهشت بیایید و کد صحیح را ببینید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]

نظرات