جواب سوال تایم فارم

جواب سوال تایم فارم ۱۶ مرداد

دسته بندی : اخبار 16 مرداد 1403

خرید و فروش ارز دیجیتال

چالش روزانه تایم فارم یک سوال در حیطه اتفاقات مهم ارز دیجیتال است. جواب سوال روزانه تایم فارم همیشه در قالب یک تاریخ است. کاربران باید به این سوال پاسخ دهند و در صورت صحیح بودن پاسخ ۱۰۰ هزار Second پاداش دریافت می‌کنند. در ادامه جواب سوال تایم فارم ۱۶ مرداد را بررسی می‌کنیم.

جواب سوال تایم فارم ۱۶ مرداد

برای دریافت جایزه ۱۰۰ هزارتایی خود کافی است در قسمت Earn به بخش Oracle of time بازی بروید و در تقویم باز شده تاریخ صحیح را پیدا کنید. سوال امروز تایم فارم درباره عرضه اولیه ICO بود که در زیر سوال و جواب تایم فارم برای امروز ۱۶ مرداد را مشاهده می‌کنید:

سوال: On what date did Binance launch its initial coin offering (ICO) 

ترجمه سوال: بایننس در چه تاریخی عرضه اولیه توکن خود (ICO)  را انجام داد؟

جواب:  ۱۴ ژوئن ۲۰۱۷ یا 2017/06/14

جواب را مطابق عکس زیر در تقویم پیش‌فرض تایم فارم وارد کنید.

سوال time farm چیست؟

کسب امتیاز در بازی تایم فارم نسبت به سایر بازی‌های تلگرامی سخت است، بنابراین بهترین راه این است که از جواب‌های آماده در گوگل استفاده کنید. ما روزانه جواب را در وبلاگ ارزهشت قرار می‌دهیم تا شما بتوانید امتیاز این بخش را دریافت کنید.

پاداش جواب تایم فارم چقدر است؟

همان‌طور که قبلا گفتیم کسب امتیاز در بازی تایم فارم بسیار سخت است. اما جایزه‌های مربوط به تسک‌ها یکی از بهترین روش‌ها برای بالا بردن امتیاز است. چالش سوال روزانه تایم فارم یک جایزه ۱۰۰ هزار امتیازی دارد.

جواب سوال تایم فارم کجا منتشر می‌شود؟

وبلاگ ارزهشت به طور روزانه جواب سوال تایم فارم را منتشر می‌کند. شما با مراجعه روزانه به وبلاگ ما به راحتی‌ می‌توانید امتیاز خود را در بازی تایم فارم بالا ببرید.

پیشنهاد ما این است که حتما فرصت خود در بازی تایم فارم را امتحان کنید، زیرا نقشه راه این بازی نشان می‌دهد این بازی آینده خوبی پیش رود دارد. اگر هنوز فعالیت خود در این بازی را شروع نکرده‌اید بهتر است زودتر فعالیت خود را شروع کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات