الماس همستر کامبت چیست؟ آموزش فصل جدید همستر و روش‌های افزایش Diamond

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال 4 مهر 1403

همان‌طور که می‌دانیم فصل اول همستر کامبت چند روز پیش به اتمام رسید.  کاربران همستر هم اکنون منتظر هستند تا ۵ مهر فرا رسد و توکن‌های خود را دریافت کنند. همزمان با اتمام فصل اول، فصل دوم همستر هم به کاربران ارائه شد.  محیط بازی در فصل دوم همستر کمی با فصل اول  تفاوت دارد. فصل دوم این بازی یک دارایی جدید به کاربران معرفی کرده.  دارایی جدید این بازی الماس یا دایموند (Diamond) نام دارد.  تیم همستر اعلام کرده برای اینکه فصل جدید این بازی را به خوبی پیش ببرید باید این دارایی را داشته باشید.  کاربران همستر می‌توانند موجودی الماس خود را از روش‌های مختلفی که از قبل توسط تیم همستر اعلام شده افزایش دهند. ما در این مقاله از مجله ارز ۸ الماس فصل جدید همستر کامبت را مورد بررسی قرار داده‌ایم. همچنین روش‌های جمع آوری آن را هم  به شما آموزش خواهیم داد.

معرفی الماس همستر کامبت

همان‌طور که قبلا گفتیم فصل قبلی همستر کامبت به پایان رسیده و فصل جدید آن با نام اینترلود (Interlude) شروع شده.  فصل فعلی همستر که اینترلود (Interlude) نام دارد به معنی فصل میانی است.  دارایی‌هایی که کاربران در این فصل جمع آوری می‌کنند شباهتی به دارایی‌های فصل قبلی ندارند.  کاربران در فصل قبل باید سکه‌های همستر جمع آوری می‌کردند. در حالی‌که در فصل جدید تنها دارایی کاربران الماس است.  کانال رسمی همستر کامبت در تلگرام اعلام کرده جمع آوری این دارایی در فصل جدید کاربردی است.  اما هنوز درباره کاربرد دقیق آن اطلاعات کافی ارائه نداده‌اند.  کاربران همستر کامبت در فصل جدید با روش‌های گوناگونی می‌توانند الماس جمع آوری کنند.  در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا روش‌های جمع آوری فصل جدید همستر کامبت را به شما آموزش دهیم.

شما به عنوان کاربر همستر کامبت می‌توانید از طریق روش‌های زیر به جمع آوری الماس بپردازید

  • انجام بازی‌های معرفی شده در بخش Palyground
  • خرید کارت‌های بازی و افزایش پرافیت
  • ارسال لینک ریفرال دعوت کاربران جدید به بازی
  • انجام تسک‌های بخش ارن و تماشای ویدیوهای یوتیوب همستر

۱- انجام بازی‌های معرفی شده در بخش Palyground

از بین همه روشهایی که نام بردیم روش انجام بازی‌های بخشPalyground  از همه پررنگ‌تر است.  بازی‌های این بخش به دو قسمت تقسیم می‌شوند.  یک قسمت از این بازی‌ها در خود ربات همستر کامبت قابل انجام هستند.  اما بخش دیگر این بازی‌ها باید به طور جداگانه از طریق گوگل پلی یا اپ استور نصب شوند.  بازی‌هایی که در خود ربات همستر قابل اجرا هستند بازی‌های بخش مینی گیم (Minigames) نام دارند.  بازی‌هایی که باید از طریق گوگل پلی یا اپ استور نصب کنیم در قسمت بازی‌های گیمز (Games)  جا دارند.

برای اینکه بتوانید بازی‌های نصبی همستر را انجام دهید باید در ابتدا از منوی پایین صفحه همستر به بخش Palyground وارد شوید.  در بخش Palyground تب Games را باز کنید و بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید. وقتی به صفحه مربوط به بازی وارد شدید کد الماس همستر را در بخش بالای صفحه وارد کنید.  بعد از وارد کردن این کد روی دکمه Redeem ضربه بزنید تا الماسها به موجودیتان اضافه شوند.  برای نصب کردن بازی هم گزینه Play بازی را کلیک کنید.  بعد از کلیک روی این گزینه به اپ استور یا گوگل پلی وارد خواهید شد.  حالا می‌توانید بازی را نصب کنید و آن را انجام دهید.  با انجام هر بازی و ارتقا به مراحل بعدی تعداد مشخصی الماس به همراه کد آنها به شما تعلق می‌گیرند.  با واردرکردن این کد در بخش Redeem که در بالا هم اشاره کردیم می‌توانید الماس‌های خود را دریافت کنید.

۲- سایر روش‌های کسب الماس در فصل جدید همستر کامبت

سایر روش‌های کسب الماس در فصل جدید همستر بسیار ساده هستند.  این روش‌ها شامل خرید کارت‌های بازی و افزایش پرافیت، دعوت کاربران جدید به بازی و انجام تسک‌های بخش Earn هستند. از طریق راهنمای تصویری عکس زیر می‌توانید به بخش‌های مربوط به این سه روش وارد شوید.  با انجام هر کدام از این روش‌ها مقداری الماس به شما تعلق خواهد گرفت.

سوالات پرتکرار

چطور می‌توانیم الماس همستر جمع آوری کنیم؟

به چند طریق می‌توانید به جمع آوری الماس همستر  کامبت در فصل جدید آن بپردازید. انجام بازی‌های معرفی شده در ربات، خریداری و ارتقاء کارت‌های بازی، دعوت دوستان از طریق لینک ریفرال و یا مشاهده ویدیوهای یوتیوب کانال همستر از بخشEarn.

الماس فصل جدید همستر کامبت چه کاربردی دارد؟

مطابق توضیحاتی که این بازی ارائه داده الماس‌ها در فصل جدید به کار برده می‌شوند.  اما تیم همستر هنوز اطلاعات دقیقی درباره کاربرد الماس‌ها نداده‌.

قیمت هر الماس همستر کامبت چقدر است؟

الماس همستر کامبت در دنیای واقعی قابل ارزش گذاری نیست.  این دارایی صرفاً یک دارایی درون بازی و برای پیش‌برد مراحل همستر کامبت است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات